FedEx przygotowuje się na najbardziej pracowity dzień w roku w regionie EMEA

C

19-11-2013

FedEx Express przygotowuje się na najbardziej pracowity dzień w swojej historii w regionie Europy, Bliskiego Wschodu, subkontynentu indyjskiego i Afryki (EMEA).         Najbardziej pracowitym dniem pod względem liczby przesyłek przychodzących w tym regionie będzie prawdopodobnie 16 grudnia. FedEx spodziewa się tu wzrostu w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3 proc. Dniem szczytu w przypadku przesyłek wychodzących w regionie ma być natomiast 17 grudnia; firma przewiduje wzrost ich liczby o 8,4 proc. w stosunku do roku 2012.   Świąteczny sezon zakupowy rozpoczyna się 2 grudnia ? jest to zarazem dzień, w którym konsumenci kupują więcej towarów niż w jakimkolwiek innym terminie. FedEx Corporation będzie przewozić w tym dniu na całym świecie około 22 mln przesyłek. Oznacza to 11-procentowy wzrost w stosunku do ubiegłego roku, gdy w analogicznym dniu obsługiwanych było 19,9 mln przesyłek. Handel elektroniczny rozwija się w skali globalnej trzy- lub czterokrotnie szybciej niż tradycyjny handel detaliczny w sklepach stacjonarnych.   Firma FedEx, która oferuje pełny zakres usług ekspresowych i z odroczonym terminem wysyłki, daje klientom bogaty wybór opcji dostaw w okresie przedświątecznym.

fedex-prezentFedEx Express przygotowuje się na najbardziej pracowity dzień w swojej historii w regionie Europy, Bliskiego Wschodu, subkontynentu indyjskiego i Afryki (EMEA).

 

 

 

 

Najbardziej pracowitym dniem pod względem liczby przesyłek przychodzących w tym regionie będzie prawdopodobnie 16 grudnia. FedEx spodziewa się tu wzrostu w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3 proc. Dniem szczytu w przypadku przesyłek wychodzących w regionie ma być natomiast 17 grudnia; firma przewiduje wzrost ich liczby o 8,4 proc. w stosunku do roku 2012.

 

Świąteczny sezon zakupowy rozpoczyna się 2 grudnia ? jest to zarazem dzień, w którym konsumenci kupują więcej towarów niż w jakimkolwiek innym terminie. FedEx Corporation będzie przewozić w tym dniu na całym świecie około 22 mln przesyłek. Oznacza to 11-procentowy wzrost w stosunku do ubiegłego roku, gdy w analogicznym dniu obsługiwanych było 19,9 mln przesyłek. Handel elektroniczny rozwija się w skali globalnej trzy- lub czterokrotnie szybciej niż tradycyjny handel detaliczny w sklepach stacjonarnych.

 

Firma FedEx, która oferuje pełny zakres usług ekspresowych i z odroczonym terminem wysyłki, daje klientom bogaty wybór opcji dostaw w okresie przedświątecznym.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C