Firma nagrodzona za najwyższe standardy obsługi klienta

C

09-11-2012

  Siódemka S.A. drugi raz z rzędu otrzymała prestiżowe godło programu "Firma Przyjazna Klientowi". Program jest audytem sprawdzającym poziom jakości obsługi i satysfakcji Klienta, a wyróżnienie przyznawane jest na podstawie niezależnych badań.         Badania realizowane są za pomocą zestandaryzowanego kwestionariusza satysfakcji klientów oraz analizy kanałów komunikacji. Wywiady prowadzone są z odpowiednio wylosowanymi klientami firm uczestniczących w programie. Podczas badań analizowane są cztery główne obszary: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy. - Cieszymy się, że wysiłek całego zespołu Siódemki jest doceniany na zewnątrz - mówi Marcin Kruszyński, PR manager, Siódemka S.A. Wyróżnienie w programie "Firma Przyjazna Klientowi" jest tym cenniejsze, że przyznają je w praktyce sami klienci. Poziom ich satysfakcji to najważniejsza weryfikacja naszych działań, a z drugiej strony papierek lakmusowy rozwoju całej firmy.

 

7demkaSiódemka S.A. drugi raz z rzędu otrzymała prestiżowe godło programu “Firma Przyjazna Klientowi”. Program jest audytem sprawdzającym poziom jakości obsługi i satysfakcji Klienta, a wyróżnienie przyznawane jest na podstawie niezależnych badań.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

 

 

 


Badania realizowane są za pomocą zestandaryzowanego kwestionariusza satysfakcji klientów oraz analizy kanałów komunikacji. Wywiady prowadzone są z odpowiednio wylosowanymi klientami firm uczestniczących w programie.


Podczas badań analizowane są cztery główne obszary: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy.


– Cieszymy się, że wysiłek całego zespołu Siódemki jest doceniany na zewnątrz – mówi Marcin Kruszyński, PR manager, Siódemka S.A. Wyróżnienie w programie “Firma Przyjazna Klientowi” jest tym cenniejsze, że przyznają je w praktyce sami klienci. Poziom ich satysfakcji to najważniejsza weryfikacja naszych działań, a z drugiej strony papierek lakmusowy rozwoju całej firmy.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C