Siódemka S.A. drugi raz z rzędu otrzymała prestiżowe godło programu “Firma Przyjazna Klientowi”. Program jest audytem sprawdzającym poziom jakości obsługi i satysfakcji Klienta, a wyróżnienie przyznawane jest na podstawie niezależnych badań.
Badania realizowane są za pomocą zestandaryzowanego kwestionariusza satysfakcji klientów oraz analizy kanałów komunikacji. Wywiady prowadzone są z odpowiednio wylosowanymi klientami firm uczestniczących w programie.
Podczas badań analizowane są cztery główne obszary: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy.
– Cieszymy się, że wysiłek całego zespołu Siódemki jest doceniany na zewnątrz – mówi Marcin Kruszyński, PR manager, Siódemka S.A. Wyróżnienie w programie “Firma Przyjazna Klientowi” jest tym cenniejsze, że przyznają je w praktyce sami klienci. Poziom ich satysfakcji to najważniejsza weryfikacja naszych działań, a z drugiej strony papierek lakmusowy rozwoju całej firmy.