Firma UPS rozszerza usługi ekspresowe

C

01-01-1970

Firma UPS poinformowała o rozszerzeniu zasięgu usługi UPS Worldwide Express o 14 nowych krajów. Usługa ta stanowi część międzynarodowego pakietu usług UPS z gwarantowanym dniem i godziną dostawy dla pilnych przesyłek. To rozszerzenie usług globalnych umożliwia również późniejszy odbiór przesyłek, skrócenie czasu dostawy oraz dostawy w sobotę w siedmiu krajach w regionie ISMEA. Dzięki tym […]

Firma UPS poinformowała o rozszerzeniu zasięgu usługi UPS Worldwide Express o 14 nowych krajów. Usługa ta stanowi część międzynarodowego pakietu usług UPS z gwarantowanym dniem i godziną dostawy dla pilnych przesyłek. To rozszerzenie usług globalnych umożliwia również późniejszy odbiór przesyłek, skrócenie czasu dostawy oraz dostawy w sobotę w siedmiu krajach w regionie ISMEA. Dzięki tym działaniom UPS zapewnia lepsze połączenie przedsiębiorstw z inteligentną siecią logistyczną, co świadczy o strategicznym ukierunkowaniu firmy na szybko rozwijające się rynki międzynarodowe.

„Z przyjemnością informujemy, że dzięki UPS, klienci mogą teraz lepiej wyróżnić się na tle konkurencji gwarantując dostawy w określonym terminie, których oczekują przedsiębiorstwa” — powiedział Nando Cesarone, prezes UPS International. — „Przez skrócenie czasu dostawy i zwiększenie liczby obsługiwanych krajów nasi klienci mają do dyspozycji więcej opcji dostawy o określonej porze dnia, aby lepiej zaspokajać najważniejsze potrzeby biznesu”.

Usprawnienia usługi dostawy w określonym dniu i o określonej godzinie obejmują Amerykę Południową i Środkową, w tym Panamę, gdzie klienci mogą korzystać ze strefy wolnego handlu, oraz Europę, Bliski Wschód i Afrykę, w tym Nigerię — największą afrykańską gospodarkę pod względem PKB i liczby ludności.

UPS zwiększył również udział usług ekspresowych na kluczowych rynkach poprzez dodanie nowych kodów pocztowych w 26 krajach europejskich, jak również na innych szybko rozwijających się rynkach, takich jak: Korea Południowa, Chiny, Hongkong, Indonezja i Singapur, z których wszystkie odnotowały wzrost PKB na mieszkańca w wysokości ponad 3,5% w ciągu ostatnich 50 lat.

Klienci UPS mogą również skorzystać z zaawansowanych usług pośrednictwa celnego. UPS pomaga klientom zapoznać się ze zmieniającymi się przepisami, działać zgodnie z prawem oraz sprawnie przeprowadzać przesyłki przez odprawy celne. Zespół pośrednictwa celnego UPS ma ponad 80-letnią historię oraz ponad 400 lokalizacji odprawy importowej i eksportowej i każdego roku dokonuje odprawy ponad 6 mln przesyłek w Stanach Zjednoczonych. W zeszłym roku firma przejęła spółkę STTAS, będącą jednym z największych niezależnych dostawców usług zarządzania handlem globalnym. Firma UPS nadal usprawnia usługi eksportowe i usługi pośrednictwa, na które mogą liczyć jej klienci analizujący alternatywne sposoby działania w odpowiedzi na zmieniające się środowisko handlowe.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C