Netto jest obsługiwane przez Frigo Logistics od 7 lat. Obecnie usługa odbywa się z trzech centrów dystrybucyjnych Frigo Logistics w Żdżarach k. Szczecina, Żninie oraz Czeladzi. Centra w różnych częściach Polski pozwalają zoptymalizować i usprawnić obsługę sklepów w każdym zakątku kraju, co jest istotne szczególnie w momencie, gdy liczba placówek Netto zwiększała się niemal z każdym tygodniem.
– Wieloletnia współpraca z Netto świadczy o zadowoleniu z naszych usług i pozwala nam nieustannie się rozwijać oraz umacniać pozycję lidera w dystrybucji produktów mrożonych w Polsce. Od momentu gdy w 2015 r. rozpoczęliśmy współpracę z Netto, liczba placówek sieci podwoiła się, wspaniale patrzeć, jak nasi partnerzy rosną w siłę i móc ich w tym wspierać. Jestem przekonany, że przed nami kolejne, owocne lata współpracy i nowe wyzwania, którym razem sprostamy – mówi Kris Verbruggen, prezes zarządu Frigo Logistics.
– Jesteśmy siecią, która dynamicznie się rozwija i ważne jest, żeby za tym rozwojem podążali także nasi dostawcy – podkreśla Patrycja Kamińska, rzecznik Netto. – Równie istotne jest dla nas równomierne pokrycie kraju siatką centrów dystrybucyjnych oraz rozszerzone zdolności operacyjne: transport i przechowanie szerokiej gamy produktów mrożonych, suchych czy świeżych.
Obsługa sieci Netto przez Frigo Logistics opiera się na składowaniu produktów, ich kompletacji oraz dystrybucji. Kompleksowa obsługa dotyczy produktów mrożonych we wszystkich kategoriach, należą do nich m.in. wyroby garmażeryjne, mięso, ryby i owoce, mrożone pieczywo oraz lody.
Frigo Logistics obecnie ma dziewięć centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju, m.in. w Żninie, Radomsku, Błoniu pod Warszawą, Radomsku oraz w Czeladzi. Centra dystrybucyjne znajdują się w niemal każdej części Polski, umożliwiają operatorowi elastyczność oraz skrócenie czasu dostawy. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.