Panattoni Europe podsumował ostatni rok obecności na rynku europejskim. Docenił także partnerów biznesowych, przyznając im Nagrody Panattoni w pięciu kategoriach. To wszystko wydarzyło się podczas Panattoni Gala&Party 2016, która odbyła się 15 września br. na warszawskim Torze Służewiec.
Panattoni Europe podsumował swoją obecność w Europie. Od 2005 roku deweloper dostarczył 4 miliony powierzchni, w tym w Polsce aż 3 miliony. Nie byłoby to możliwe bez najemców – aż 340 firm wynajęło lub powierzyło Panattoni budowę własnych obiektów zarówno magazynowych, jak i produkcyjnych. Jak skomentował Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Europe, Panattoni Europe „Miniony rok, i ostatnie 10 lat było jak sen, który się spełnił. Nikt nie oczekiwał od nas bycia najlepszym czy największym deweloperem. Priorytetem byli ludzie, klienci i transakcje, do których realizacji podchodziliśmy z pokorą. Ta wspaniała i ekscytująca podróż była możliwa dzięki wsparciu i zaufaniu otaczających nas najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie – Was”.
Wkład partnerów Panattoni Europe w rozwój nie tylko firmy, ale i całej branży nieruchomości przemysłowych wyróżniony został przyznaniem symbolicznych statuetek w pięciu kategoriach: Best Financial Institution 2016 trafiło do Banku Pekao SA. Nagrodę Best Industrial Real Estate Agency 2016 otrzymała firma doradcza Colliers International, a jej doradcę ─ Łukasza Pańczyka okrzyknięto mianem Best Industrial Real Agency Agent 2016 na co wpłynęła ilość sfinalizowanych transakcji. Statuetkę w kategorii Best Business Partner 2015 przyznano firmie Raben, a tytuł Best Development Partner 2016 otrzymała, piąty raz z rzędu, firma Depenbrock.
Oprawą gali były wielkoformatowe i dostoswane do bryły i architektury wnętrz Toru Służewiec projekcje video mappingngu 3D. Dzięki nim można przenieść się do świata steampunku i stylistyki fantastyki naukowej i zabrać wszystkich gości do wnętrz obiektów przemysłowych. Po raz pierwszy na gali pojawił się Tony – spersonifikowany obiekt magazynowy, który od tego sezonu towarzyszy marce Panattoni. Był on nie tylko narratorem filmu nt. realizowanych nieruchomości przez dewelopera w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, ale również pierwszoplanową postacią filmów animowanych, każdorazowo wyjaśniających tematykę i kryteria każdej z pięciu kategorii nagród. Tony jest modelowym narzędziem marketingowym firmy i aktualnie występuje jako główny bohater kampanii reklamowej Panattoni Europe.
Podczas wydarzenia odbyła się zbiórka charytatywna, zorganizowana we współpracy ze Związkiem Polskich Kawalerów Maltańskich (Order of Malta). Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na dofinansowanie letniego obozu dla niepełnosprawnej młodzieży i osób dorosłych w przyszłym roku w Polsce. Jest to kontynuacja współpracy Panattoni Europe ze Związkiem Polskich Kawalerów Maltańskich – w tym roku deweloper był partnerem XXXIII Międzynarodowego Letniego Obozu tzw. Maltacamp – integracyjnego spotkania młodych niepełnosprawnych Gości i ich opiekunów z około 25 krajów – w ciągu siedmiu dni, od 13 do 20 sierpnia, 500 uczestników wzięło udział w nieodstępnych dla nich na co dzień zajęciach takich jak: nurkowanie, loty balonem, warsztaty kulinarne czy jazda konna.