GEFCO zostało partnerem logistycznym kampanii French Touch promującej francuskie produkty, kulturę i kuchnię w Polsce. Zadaniem GEFCO będzie dystrybucja bezpłatnego magazynu La Belle Vie oraz pomoc przy organizacji gali French Touch wieńczącej akcję. Jednym z organizatorów kampanii jest Ambasada Francji w Polsce.
GEFCO jako partner kampanii French Touch odpowiada za dystrybucję 100 000 egzemplarzy bezpłatnego magazynu La Belle Vie, który we wrześniu będzie dostępny w salonach prasowych Inmedio, Relay oraz Aelia Duty Free. Znajdziemy w nim artykuły o modzie, kinie, podróżach, literaturze, technologii oraz oferty promocyjne na zakup francuskich produktów. Rolą polskiego oddziału GEFCO będzie również przygotowanie 1700 zestawów promocyjnych dla uczestników gali French Touch, która odbędzie się 14 października w Teatrze Wielkim Opery Narodowej.
„GEFCO zostało założone blisko 70 lat temu we Francji, a dziś jest globalną firmą posiadającą oddziały w 150 krajach na pięciu kontynentach. Za naszą otwartością i najwyższej jakości usługami stoi właśnie francuskie pochodzenie spółki. Nadal jesteśmy silnie związani z francuską motoryzacją, choć obecnie GEFCO to międzynarodowy operator świadczący usługi logistyczne o wartości dodanej dla firm z całego świata” dodaje Rafał Krajewski, Dyrektor Generalny GEFCO Polska.
Kampania French Touch to trwające ponad 4 miesiące święto Francji w Polsce. Od czerwca do 14 października odbywają się liczne wydarzenia zachęcające Polaków do francuskiego stylu życia, zaś 20 września startuje ogólnopolska akcja handlowa z licznymi promocjami. Projekt zwieńczy gala French Touch z udziałem znanych artystów i gwiazd z Francji. Organizatorami kampanii są Ambasada Francji oraz agencja Cryptone. W akcji uczestniczy wiele firm francuskich działających w Polsce.
Dodatkowe informacje na stronie http://frenchtouchlabellevie.pl.