GEFCO optymalizuje swoją ofertę transportu drogowego dzięki narzędziu CADIS

C

06-09-2013

Wdrożenie nowego narzędzia CADIS firmy Kratzer Automation, prowadzone w ramach partnerstwa z Cereza Management & IT, wpisuje się w szeroko zakrojony projekt stworzenia platformy współpracy, której celem jest ułatwienie przepływów pomiędzy klientami i przewoźnikami.         Najważniejszymi funkcjami systemu CADIS są analiza, planowanie i dokumentacja wszystkich operacji w transporcie drogowym poprzez skanowanie kodów kreskowych z użyciem terminala PDA (Personal Digital Assistant). Jest to jedyne rozwiązanie, które w sposób skuteczny i jednolity obejmuje wszystkie punkty, przez które przechodzą przesyłki, od podjęcia towaru, poprzez jego rozładunek i załadunek na rampie, aż do dostarczenia odbiorcy końcowemu.   System CADIS, opracowany wyłącznie dla transportu lądowego, uwzględnia instrukcje dotyczące dostawy i zarządza planowaniem trasy w celu optymalnej dystrybucji podjętych przesyłek. Dzięki licznym kontrolom unika się błędów, a informacje o położeniu przesyłki przekazywane są w czasie rzeczywistym. Klienci GEFCO mogą więc liczyć na większą niezawodność działania Grupy oraz monitorować cały proces transportu. System pozwala również na tworzenie dokumentacji zdjęciowej w przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru i podpisywanie się przez klienta bezpośrednio na ekranie terminala. Potwierdzanie odbioru w formie elektronicznej pozwala na uniknięcie procesu przepisywania, prowadzonego w ramach weryfikacji dokonywanej na końcu trasy, ponieważ narzędzie to od razu przekazuje informacje do głównego systemu informatycznego. Zmniejszenie zużycia papieru i skrócony czas przetwarzania informacji oznaczają zysk dla klienta, gwarantując mu skuteczność i zwiększoną produktywność.  

gefcoWdrożenie nowego narzędzia CADIS firmy Kratzer Automation, prowadzone w ramach partnerstwa z Cereza Management & IT, wpisuje się w szeroko zakrojony projekt stworzenia platformy współpracy, której celem jest ułatwienie przepływów pomiędzy klientami i przewoźnikami.

 

 

 

 

Najważniejszymi funkcjami systemu CADIS są analiza, planowanie i dokumentacja wszystkich operacji w transporcie drogowym poprzez skanowanie kodów kreskowych z użyciem terminala PDA (Personal Digital Assistant). Jest to jedyne rozwiązanie, które w sposób skuteczny i jednolity obejmuje wszystkie punkty, przez które przechodzą przesyłki, od podjęcia towaru, poprzez jego rozładunek i załadunek na rampie, aż do dostarczenia odbiorcy końcowemu.

 

System CADIS, opracowany wyłącznie dla transportu lądowego, uwzględnia instrukcje dotyczące dostawy i zarządza planowaniem trasy w celu optymalnej dystrybucji podjętych przesyłek. Dzięki licznym kontrolom unika się błędów, a informacje o położeniu przesyłki przekazywane są w czasie rzeczywistym. Klienci GEFCO mogą więc liczyć na większą niezawodność działania Grupy oraz monitorować cały proces transportu. System pozwala również na tworzenie dokumentacji zdjęciowej w przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru i podpisywanie się przez klienta bezpośrednio na ekranie terminala. Potwierdzanie odbioru w formie elektronicznej pozwala na uniknięcie procesu przepisywania, prowadzonego w ramach weryfikacji dokonywanej na końcu trasy, ponieważ narzędzie to od razu przekazuje informacje do głównego systemu informatycznego. Zmniejszenie zużycia papieru i skrócony czas przetwarzania informacji oznaczają zysk dla klienta, gwarantując mu skuteczność i zwiększoną produktywność.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C