GEFCO optymalizuje zakupy dzięki wspólnej platformie Carrier Management System

C

08-11-2013

Dział Zakupów GEFCO dysponuje od dzisiaj platformą współpracy CMS ? Carrier Management System, która pozwala na zarządzanie podwykonawcami i uruchamianie przetargów on-line w formie aukcji odwrotnych.           xCarrier Management System stanowi część programu TOSCA, uruchomionego w 2011 r. w celu opracowania globalnej i skutecznej wizji łańcucha dostaw GEFCO ? od dostawców i klientów operatora, aż po odbiorców końcowych. Ważnym elementem jego funkcjonalności jest możliwość tworzenia nowych ofert uwzględniających modyfikacje w łańcuchu dostaw klientów, co pozwala na zwiększenie konkurencyjności GEFCO.     Platforma CMS, wdrożona we wszystkich europejskich oddziałach Grupy, ma za główne zadanie ułatwienie oraz uporządkowanie pracy działów zakupów transportowych GEFCO. Przetłumaczone na wiele języków, narzędzie pozwala przewoźnikom na składanie do GEFCO ofert i uczestniczenie w ten sposób w przetargach na regularne przepływy.     Platforma opiera się na bazie przewoźników zawierającej wszystkie kryteria konieczne do zidentyfikowania usługodawców najlepiej odpowiadających wymogom konkretnego zlecenia. Ta wspólna baza, zarządzana przez działy zakupów operatora, jest również dostępna dla podwykonawców Grupy GEFCO. Dzięki liczbie ponad 8000 zarejestrowanych przewoźników, stanowi ona dla GEFCO skuteczne narzędzie zarządzania, zwiększające przejrzystość w kontaktach między różnymi podmiotami i w sposób znaczący wzmacniające kontrolę nad podwykonawcami.  

gefcoDział Zakupów GEFCO dysponuje od dzisiaj platformą współpracy CMS ? Carrier Management System, która pozwala na zarządzanie podwykonawcami i uruchamianie przetargów on-line w formie aukcji odwrotnych.

 

 

 

 

 

xCarrier Management System stanowi część programu TOSCA, uruchomionego w 2011 r. w celu opracowania globalnej i skutecznej wizji łańcucha dostaw GEFCO ? od dostawców i klientów operatora, aż po odbiorców końcowych. Ważnym elementem jego funkcjonalności jest możliwość tworzenia nowych ofert uwzględniających modyfikacje w łańcuchu dostaw klientów, co pozwala na zwiększenie konkurencyjności GEFCO.

 

 

Platforma CMS, wdrożona we wszystkich europejskich oddziałach Grupy, ma za główne zadanie ułatwienie oraz uporządkowanie pracy działów zakupów transportowych GEFCO.
Przetłumaczone na wiele języków, narzędzie pozwala przewoźnikom na składanie do GEFCO ofert i uczestniczenie w ten sposób w przetargach na regularne przepływy.

 

 

Platforma opiera się na bazie przewoźników zawierającej wszystkie kryteria konieczne do zidentyfikowania usługodawców najlepiej odpowiadających wymogom konkretnego zlecenia.
Ta wspólna baza, zarządzana przez działy zakupów operatora, jest również dostępna dla podwykonawców Grupy GEFCO. Dzięki liczbie ponad 8000 zarejestrowanych przewoźników, stanowi ona dla GEFCO skuteczne narzędzie zarządzania, zwiększające przejrzystość w kontaktach między różnymi podmiotami i w sposób znaczący wzmacniające kontrolę nad podwykonawcami.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C