Po niespełna dziesięciu latach funkcjonowania na rynku i licznych znaczących zmianach, jakie zaszły w strukturze przedsiębiorstwa, giełda Trans.eu przeszła proces rebrandingu. Nowe usługi, system identyfikacji wizualnej czy strona internetowa, to tylko część elementów, które wyróżniają kompleksowy System Trans.eu.
Gdy w 2004 roku Logintrans sp. z o.o. postanowiła wdrożyć na polski rynek internetową giełdę frachtową, jej działalność była skupiona wyłącznie na tym rozwiązaniu. Szybko jednak okazało się, że popyt na podobne usługi zauważalny jest również na sąsiednich rynkach, w związku z czym nastąpiła ekspansja. Obecnie System Trans.eu jest wykorzystywany w ponad 24 krajach na terenie Europy, a giełda stała się tylko jedną z wielu prowadzonych gałęzi biznesu.
– Istotne zmiany, które zaszły na przestrzeni ostatnich kilku lat na rynku TSL zainspirowały nas do modernizacji dotychczasowej strategii biznesowej i celów, do których dążymy ? tłumaczy Krzysztof Dwornik, Dyrektor Generalny ds. Sprzedaży z Logintrans sp. z o.o. W efekcie skupiliśmy się na jednoczesnym rozwijaniu kilku niezależnych usług, co umożliwiło nam stworzenie kompleksowego systemu dedykowanego dla branży transportowej.
Rozwiązania stanowiące trzon dotychczasowej działalności, takie jak giełda ładunków TransLoads, giełda pojazdów TransTrucks, system bezpieczeństwa TransProtect czy jedyny w Europie komunikator biznesowy TransCommunicate są nieustannie ulepszane, by zapewnić użytkownikom optymalną skuteczność. Relatywnie nowymi usługami są Transinkasso ? specjalistyczna windykacja, dzięki której można skutecznie odzyskać dług za pomocą Systemu Trans.eu oraz TransConnect ? narzędzie umożliwiające integrację giełdy z oprogramowaniem, które użytkownik wykorzystuje na co dzień. W ofercie dostępny jest także Trans24 ? sklep internetowy z częściami oraz akcesoriami do ciężarówek.
– Każde z tych rozwiązań pełni zupełnie inną funkcję, jednak ich cel jest jeden ? maksymalnie ułatwić użytkownikowi prowadzenie biznesu transportowego za pomocą różnych narzędzi z zakresu IT ? wyjaśnia K. Dwornik ? Obecnie oferujemy szereg niezależnych usług, ale jeszcze w tym roku mamy zamiar wprowadzić kolejne narzędzie ? TransBrokers ? związane z zawieraniem ubezpieczeń, jednak na tym etapie nie mogę jeszcze zdradzić szczegółów.
W ślad za zmianami o podłożu biznesowym podążyły zmiany wizerunkowe. Opracowano nowy system identyfikacji wizualnej, który z jednej strony ma nieco odświeżyć design marki poprzez dostosowanie go do obecnie panujący trendów, natomiast z drugiej ? skutecznie oddać nowe wartości, tj. kompleksowość i systemowość. Istotną zmianą jest również wdrożenie nowej strony internetowej. Duży nacisk położono na funkcjonalność tak, by stała się jak najbardziej przyjazna dla użytkownika. Dominują na niej obecnie liczne infografiki oraz materiały video, które w prosty sposób pokazują zastosowanie poszczególnych usług. Więcej informacji na www.trans.eu.