GLS Poland inwestuje w rozbudowę sieci

C

23-06-2010

  {modal href="/images/stories/gls1_big.jpg"} {/modal} Poznań-Komorniki, czerwiec 2010 r. Po długich i intensywnych poszukiwaniach General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) znalazł odpowiednią działkę pod budowę nowego oddziału dla Krakowa: w Skawinie, około 15 kilometrów na południowy zachód od krakowskiego centrum. Budowa już ruszyła.          Na terenie 29 600 metrów kwadratowych powstaje duża, nowoczesna hala przeładunkowa o powierzchni 6 000 metrów kwadratowych, wyposażona w taśmociągi, skanery i monitorujący sprzęt video zgodne z aktualnymi standardami GLS. Oddział będzie posiadał 8 ramp załadunkowo-rozładunkowych dla samochodów liniowych oraz 56 ramp załadunkowych dla samochodów kurierskich. Dodatkowo GLS Poland wzniesie budynek biurowy o powierzchni użytkowej 200 metrów kwadratowymi. We wrześniu 2010 roku - tuż przed szczytem sezonu - planowane jest uruchomienie nowej lokalizacji.     - Nowy oddział ma dobre połączenie z Krakowem oraz innymi trasami naszych samochodów liniowych - mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. - Tym samym odpowiada to naszym wyobrażeniom, w jak sposób najlepiej podłączyć go do sieci oraz centralnej sortowni i jednocześnie zapewnić doręczanie paczek do dużego miasta - Krakowa.   Dotychczasowy oddział w Zabierzowie jest za mały i za stary, aby w przyszłości skutecznie i na wysokim poziomie jakości mógł obsługiwać zwiększające się ilości przesyłek. Jego przebudowa nie jest możliwa. Działka w Skawinie jest wystarczająco duża, aby rozbudować obiekt w kilku krokach i tym samym zwiększyć możliwości przeładunkowe aż pięciokrotnie. Obecnie w Krakowie obsługuje się dziennie około 9 000 paczek.      Również w innych miastach GLS Poland podejmuje działania w celu utrzymania wysokiej jakości: w oddziale w Czeladzi dotychczasowy budynek w kształcie litery "L" został powiększony do hali w kształcie litery "U". Dzięki dodatkowym bramom dla pojazdów kurierskich oraz samochodów liniowych oraz powiększonej powierzchni przeładunkowej będzie można tu w przyszłości obsłużyć dziennie około 5 000 paczek.      Rozpoczęła się także rozbudowa obiektu we Wrocławiu. Dzięki zwiększonym możliwościom funkcjonował on będzie jako sortownia regionalna. Odciąży on znacznie ilości paczek obsługiwanych przez centralną sortownią i tym samym wpłynie na szybkość doręczania przesyłek. Taką samą funkcję przejmie oddział w Bydgoszczy, na terenie którego także obecnie trwają prace budowlane.   - Ponadto rozbudowaliśmy i zmodernizowaliśmy dwa mniejsze oddziały - w Legnicy i Bielsku-Białęj - mówi Tomasz Kroll. - Całkowity koszt inwestycji w naszą sieć - a tym samym w jakość oraz obsługę naszych Klientów - wynosi prawie 7,3 milionów euro. Poznań-Komorniki, czerwiec 2010 r. Po długich i intensywnych poszukiwaniach General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) znalazł odpowiednią działkę pod budowę nowego oddziału dla Krakowa: w Skawinie, około 15 kilometrów na południowy zachód od krakowskiego centrum. Budowa już ruszyła!       Na terenie 29 600 metrów kwadratowych powstaje duża, nowoczesna hala przeładunkowa o powierzchni 6 000 metrów kwadratowych, wyposażona w taśmociągi, skanery i monitorujący sprzęt video zgodne z aktualnymi standardami GLS. Oddział będzie posiadał 8 ramp załadunkowo-rozładunkowych dla samochodów liniowych oraz 56 ramp załadunkowych dla samochodów kurierskich. Dodatkowo GLS Poland wzniesie budynek biurowy o powierzchni użytkowej 200 metrów kwadratowymi. We wrześniu 2010 roku ? tuż przed szczytem sezonu ? planowane jest uruchomienie nowej lokalizacji.     ?Nowy oddział ma dobre połączenie z Krakowem oraz innymi trasami naszych samochodów liniowych?, mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. ?Tym samym odpowiada to naszym wyobrażeniom, w jak sposób najlepiej podłączyć go do sieci oraz centralnej sortowni i jednocześnie zapewnić doręczanie paczek do dużego miasta ? Krakowa.? Dotychczasowy oddział w Zabierzowie jest za mały i za stary, aby w przyszłości skutecznie i na wysokim poziomie jakości mógł obsługiwać zwiększające się ilości przesyłek. Jego przebudowa nie jest możliwa. Działka w Skawinie jest wystarczająco duża, aby rozbudować obiekt w kilku krokach i tym samym zwiększyć możliwości przeładunkowe aż pięciokrotnie. Obecnie w Krakowie obsługuje się dziennie około 9 000 paczek.      Jakość przede wszystkim   Również w innych miastach GLS Poland podejmuje działania w celu utrzymania wysokiej jakości: w oddziale w Czeladzi dotychczasowy budynek w kształcie litery ?L? został powiększony do hali w kształcie litery ?U?. Dzięki dodatkowym bramom dla pojazdów kurierskich oraz samochodów liniowych oraz powiększonej powierzchni przeładunkowej będzie można tu w przyszłości obsłużyć dziennie około 5 000 paczek.      Rozpoczęła się także rozbudowa obiektu we Wrocławiu. Dzięki zwiększonym możliwościom funkcjonował on będzie jako sortownia regionalna. Odciąży on znacznie ilości paczek obsługiwanych przez centralną sortownią i tym samym wpłynie na szybkość doręczania przesyłek. Taką samą funkcję przejmie oddział w Bydgoszczy, na terenie którego także obecnie trwają prace budowlane.   ?Ponadto rozbudowaliśmy i zmodernizowaliśmy dwa mniejsze oddziały ? w Legnicy i Bielsku-Białęj?, mówi Tomasz Kroll. ?Całkowity koszt inwestycji w naszą sieć ? a tym samym w jakość oraz obsługę naszych Klientów ? wynosi prawie 7,3 milionów euro.?

 

{modal href=”/images/stories/gls1_big.jpg”}

{/modal}

Poznań-Komorniki, czerwiec 2010 r. Po długich i intensywnych poszukiwaniach General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) znalazł odpowiednią działkę pod budowę nowego oddziału dla Krakowa: w Skawinie, około 15 kilometrów na południowy zachód od krakowskiego centrum. Budowa już ruszyła.   

 

 


 

Na terenie 29 600 metrów kwadratowych powstaje duża, nowoczesna hala przeładunkowa o powierzchni 6 000 metrów kwadratowych, wyposażona w taśmociągi, skanery i monitorujący sprzęt video zgodne z aktualnymi standardami GLS. Oddział będzie posiadał 8 ramp załadunkowo-rozładunkowych dla samochodów liniowych oraz 56 ramp załadunkowych dla samochodów kurierskich. Dodatkowo GLS Poland wzniesie budynek biurowy o powierzchni użytkowej 200 metrów kwadratowymi. We wrześniu 2010 roku – tuż przed szczytem sezonu – planowane jest uruchomienie nowej lokalizacji.  

 

Nowy oddział ma dobre połączenie z Krakowem oraz innymi trasami naszych samochodów liniowych – mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland.Tym samym odpowiada to naszym wyobrażeniom, w jak sposób najlepiej podłączyć go do sieci oraz centralnej sortowni i jednocześnie zapewnić doręczanie paczek do dużego miasta – Krakowa.

 

Dotychczasowy oddział w Zabierzowie jest za mały i za stary, aby w przyszłości skutecznie i na wysokim poziomie jakości mógł obsługiwać zwiększające się ilości przesyłek. Jego przebudowa nie jest możliwa. Działka w Skawinie jest wystarczająco duża, aby rozbudować obiekt w kilku krokach i tym samym zwiększyć możliwości przeładunkowe aż pięciokrotnie. Obecnie w Krakowie obsługuje się dziennie około 9 000 paczek.   

 

Również w innych miastach GLS Poland podejmuje działania w celu utrzymania wysokiej jakości: w oddziale w Czeladzi dotychczasowy budynek w kształcie litery “L” został powiększony do hali w kształcie litery “U”. Dzięki dodatkowym bramom dla pojazdów kurierskich oraz samochodów liniowych oraz powiększonej powierzchni przeładunkowej będzie można tu w przyszłości obsłużyć dziennie około 5 000 paczek.   

 

Rozpoczęła się także rozbudowa obiektu we Wrocławiu. Dzięki zwiększonym możliwościom funkcjonował on będzie jako sortownia regionalna. Odciąży on znacznie ilości paczek obsługiwanych przez centralną sortownią i tym samym wpłynie na szybkość doręczania przesyłek. Taką samą funkcję przejmie oddział w Bydgoszczy, na terenie którego także obecnie trwają prace budowlane.

 

– Ponadto rozbudowaliśmy i zmodernizowaliśmy dwa mniejsze oddziały – w Legnicy i Bielsku-Białęj – mówi Tomasz Kroll. – Całkowity koszt inwestycji w naszą sieć – a tym samym w jakość oraz obsługę naszych Klientów – wynosi prawie 7,3 milionów euro.

Poznań-Komorniki, czerwiec 2010 r. Po długich i intensywnych poszukiwaniach General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) znalazł odpowiednią działkę pod budowę nowego oddziału dla Krakowa: w Skawinie, około 15 kilometrów na południowy zachód od krakowskiego centrum. Budowa już ruszyła!    

 

Na terenie 29 600 metrów kwadratowych powstaje duża, nowoczesna hala przeładunkowa o powierzchni 6 000 metrów kwadratowych, wyposażona w taśmociągi, skanery i monitorujący sprzęt video zgodne z aktualnymi standardami GLS. Oddział będzie posiadał 8 ramp załadunkowo-rozładunkowych dla samochodów liniowych oraz 56 ramp załadunkowych dla samochodów kurierskich. Dodatkowo GLS Poland wzniesie budynek biurowy o powierzchni użytkowej 200 metrów kwadratowymi. We wrześniu 2010 roku ? tuż przed szczytem sezonu ? planowane jest uruchomienie nowej lokalizacji.  

 

?Nowy oddział ma dobre połączenie z Krakowem oraz innymi trasami naszych samochodów liniowych?, mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. ?Tym samym odpowiada to naszym wyobrażeniom, w jak sposób najlepiej podłączyć go do sieci oraz centralnej sortowni i jednocześnie zapewnić doręczanie paczek do dużego miasta ? Krakowa.? Dotychczasowy oddział w Zabierzowie jest za mały i za stary, aby w przyszłości skutecznie i na wysokim poziomie jakości mógł obsługiwać zwiększające się ilości przesyłek. Jego przebudowa nie jest możliwa. Działka w Skawinie jest wystarczająco duża, aby rozbudować obiekt w kilku krokach i tym samym zwiększyć możliwości przeładunkowe aż pięciokrotnie. Obecnie w Krakowie obsługuje się dziennie około 9 000 paczek.   

 

Jakość przede wszystkim

 

Również w innych miastach GLS Poland podejmuje działania w celu utrzymania wysokiej jakości: w oddziale w Czeladzi dotychczasowy budynek w kształcie litery ?L? został powiększony do hali w kształcie litery ?U?. Dzięki dodatkowym bramom dla pojazdów kurierskich oraz samochodów liniowych oraz powiększonej powierzchni przeładunkowej będzie można tu w przyszłości obsłużyć dziennie około 5 000 paczek.   

 

Rozpoczęła się także rozbudowa obiektu we Wrocławiu. Dzięki zwiększonym możliwościom funkcjonował on będzie jako sortownia regionalna. Odciąży on znacznie ilości paczek obsługiwanych przez centralną sortownią i tym samym wpłynie na szybkość doręczania przesyłek. Taką samą funkcję przejmie oddział w Bydgoszczy, na terenie którego także obecnie trwają prace budowlane.

 

?Ponadto rozbudowaliśmy i zmodernizowaliśmy dwa mniejsze oddziały ? w Legnicy i Bielsku-Białęj?, mówi Tomasz Kroll. ?Całkowity koszt inwestycji w naszą sieć ? a tym samym w jakość oraz obsługę naszych Klientów ? wynosi prawie 7,3 milionów euro.?

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C