Goodman i e-commerce

C

22-01-2016

Dzięki podpisaniu umowy na budowę centrum logistycznego o powierzchni 130 000 m2 dla Zalando w Niemczech, Grupa Goodman jest na drodze do dostarczenia ponad 1,5 mln m2 dla klientów z sektora e-commerce w Europie. Od czasu wybudowania pierwszego centrum logistycznego e-commerce dla Amazon w Lipsku, Grupa ugruntowała swoją pozycję w realizowaniu inwestycji dla branży handlu internetowego w Europie.       Sektor e-commerce dynamicznie rośnie w Europie, a Unia Europejska stała się największym na świecie rynkiem e-commerce. Od 2008 roku sektor wzrósł w niej o około 12-18%. W 2014 roku 2,5 mln Europejczyków było zatrudnionych bezpośrednio w sektorze e-commerce generując 424 mld euro przychodów. Szacuje się, że branża podwoi swój obrót w ciągu następnych pięciu lat, po części dzięki rosnącej roli strategii omni-channel realizowanej przez tradycyjne sklepy (integracja sprzedaży internetowej ze stacjonarną). Wzrost sektora będzie wymagał kilkunastu mln m2 nowej powierzchni logistycznej.   - Nieruchomości logistyczne stały się kluczowym czynnikiem rozwoju branży e-commerce, mającym olbrzymi wpływ na poziom obsługi klienta, realizowane marże oraz konkurencyjność – mówi Philippe van der Beken, Goodman Managing Director na Europę kontynentalną – Klienci z sektora e-commerce wymagają różnego rodzaju budynków i rozwiązań, aby zapewnić właściwą obsługę ich zróżnicowanej działalności. Nasz sukces opiera się na zrozumieniu ich potrzeb i bogatym doświadczeniu w dostarczaniu obiektów na czas, dzięki czemu nasi klienci mogą z powodzeniem realizować swoją strategię. W 2015 roku Goodman oddał do użytku 140 000 m2 powierzchni logistycznej dla takich firm e-commerce jak Cdiscount we Francji, Home24 i eBay w Niemczech oraz Alza.sk na Słowacji. Od 2006 roku Grupa dostarczyła rozwiązania dla szerokiego grona klientów e-commerce w Czechach, Francji, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i na Słowacji.  

goodman-krakowDzięki podpisaniu umowy na budowę centrum logistycznego o powierzchni 130 000 m2 dla Zalando w Niemczech, Grupa Goodman jest na drodze do dostarczenia ponad 1,5 mln m2 dla klientów z sektora e-commerce w Europie. Od czasu wybudowania pierwszego centrum logistycznego e-commerce dla Amazon w Lipsku, Grupa ugruntowała swoją pozycję w realizowaniu inwestycji dla branży handlu internetowego w Europie.

 

 

PROMOCJA

PROMOCJA

 

Sektor e-commerce dynamicznie rośnie w Europie, a Unia Europejska stała się największym na świecie rynkiem e-commerce. Od 2008 roku sektor wzrósł w niej o około 12-18%. W 2014 roku 2,5 mln Europejczyków było zatrudnionych bezpośrednio w sektorze e-commerce generując 424 mld euro przychodów. Szacuje się, że branża podwoi swój obrót w ciągu następnych pięciu lat, po części dzięki rosnącej roli strategii omni-channel realizowanej przez tradycyjne sklepy (integracja sprzedaży internetowej ze stacjonarną). Wzrost sektora będzie wymagał kilkunastu mln m2 nowej powierzchni logistycznej.

 

Nieruchomości logistyczne stały się kluczowym czynnikiem rozwoju branży e-commerce, mającym olbrzymi wpływ na poziom obsługi klienta, realizowane marże oraz konkurencyjność – mówi Philippe van der Beken, Goodman Managing Director na Europę kontynentalną – Klienci z sektora e-commerce wymagają różnego rodzaju budynków i rozwiązań, aby zapewnić właściwą obsługę ich zróżnicowanej działalności. Nasz sukces opiera się na zrozumieniu ich potrzeb i bogatym doświadczeniu w dostarczaniu obiektów na czas, dzięki czemu nasi klienci mogą z powodzeniem realizować swoją strategię.

W 2015 roku Goodman oddał do użytku 140 000 m2 powierzchni logistycznej dla takich firm e-commerce jak Cdiscount we Francji, Home24 i eBay w Niemczech oraz Alza.sk na Słowacji. Od 2006 roku Grupa dostarczyła rozwiązania dla szerokiego grona klientów e-commerce w Czechach, Francji, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i na Słowacji.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C