Gorące lato w DCT Gdańsk

C

20-07-2010

{modal href="/images/stories/aktualnosci/terminal_kontenerowy_gdansk_big.jpg"} {/modal}Nie tylko ze względu na temperatury gorące jest tegoroczne lato w gdańskim głębokowodnym terminalu kontenerowym. Osiągając wynik 184 336 TEU, Deepwater Container Terminal Gdańsk przekroczył już wolumen przeładunków całego roku ubiegłego o ponad 20 tysięcy TEU. Miesięczne obroty terminalu stale rosną. W DCT zakłada się nawet potrojenie przeładunków roku 2009 i osiągnięcie poziomu 450 tysięcy TEU. Dyrektor Zarządzający DCT Gdańsk, Boris Wenzel spodziewa się, że dzięki wysokiej dynamice wzrostu obrotów przy jednoczesnym utrzymywaniu jakości obsługi statków, możliwe będą zakupy kolejnych urządzeń przeładunkowych. Pozwoli to stopniowo osiągnąć zdolność przeładunkową do 1 000 000 TEU. DCT Gdańsk jest jedynym terminalem na Bałtyku, obsługującym - statkami MAERSK LINE - bezpośrednie połączenia żeglugowe z Dalekiego Wschodu. Oferuje całoroczny, niezamarzający kanał podejściowy o głębokości 17 metrów i nabrzeże przeładunkowe dla statków mających zanurzenie 14,5 metra. Zainstalowane przy nim trzy suwnice post-Panamax mogą obsługiwać statki mające do 18 rzędów kontenerów na pokładzie. Ofercie DCT zaufali już tacy światowi operatorzy kontenerowi, jak: Hapag-Lloyd, NYK, Cosco, China Shipping, Hamburg Sud, ZIM, Hyundai, MOL, K-Line, UASC czy Evergreen.
{modal href=”/images/stories/aktualnosci/terminal_kontenerowy_gdansk_big.jpg”}
{/modal}Nie tylko ze względu na temperatury gorące jest tegoroczne lato w gdańskim głębokowodnym terminalu kontenerowym. Osiągając wynik 184 336 TEU, Deepwater Container Terminal Gdańsk przekroczył już wolumen przeładunków całego roku ubiegłego o ponad 20 tysięcy TEU. Miesięczne obroty terminalu stale rosną. W DCT zakłada się nawet potrojenie przeładunków roku 2009 i osiągnięcie poziomu 450 tysięcy TEU.

Dyrektor Zarządzający DCT Gdańsk, Boris Wenzel spodziewa się, że dzięki wysokiej dynamice wzrostu obrotów przy jednoczesnym utrzymywaniu jakości obsługi statków, możliwe będą zakupy kolejnych urządzeń przeładunkowych. Pozwoli to stopniowo osiągnąć zdolność przeładunkową do 1 000 000 TEU.


DCT Gdańsk jest jedynym terminalem na Bałtyku, obsługującym – statkami MAERSK LINE – bezpośrednie połączenia żeglugowe z Dalekiego Wschodu. Oferuje całoroczny, niezamarzający kanał podejściowy o głębokości 17 metrów i nabrzeże przeładunkowe dla statków mających zanurzenie 14,5 metra. Zainstalowane przy nim trzy suwnice post-Panamax mogą obsługiwać statki mające do 18 rzędów kontenerów na pokładzie. Ofercie DCT zaufali już tacy światowi operatorzy kontenerowi, jak: Hapag-Lloyd, NYK, Cosco, China Shipping, Hamburg Sud, ZIM, Hyundai, MOL, K-Line, UASC czy Evergreen.

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C