I Forum Logistyki Producentów AGD – zaproszenie

C

26-04-2013

  Prognoza dla branży AGD w Polsce i Europie, znaczenie efektywnego i ekonomicznego transportu dla producentów i ich odbiorców, rynek powierzchni przemysłowych i magazynowych, dostępność i oczekiwania pracowników w tej branży, instytucjonalna współpraca i wsparcie dla producentów - to tylko niektóre tematy, które poruszone zostaną podczas I Forum Logistyki Producentów Artykułów Gospodarstwa Domowego "Z AGD po drodze", które odbędzie się w Piekarach Śląskich 16 maja br.       Biznes opiera się na indywidualnych sukcesach, ale trudno budować siłę branży i walczyć z gospodarczymi wyzwaniami w pojedynkę. Dlatego też, Müller - Die lila Logistik Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom sektora AGD w Polsce, by stworzyć platformę wymiany doświadczeń, dyskusji, wspólnych analiz czy nawiązania współpracy w celu uzyskania efektów lobbingu. Okazją ku temu będzie I Forum Logistyki Producentów Artykułów Gospodarstwa pt. "Z AGD po drodze", któremu patronu także TSL Biznes.   - Rynek usług logistycznych da szansę tym operatorom, którzy będą potrafili świadczyć usługi handlingowe na najwyższym poziomie, gdyż produkty AGD, szczególnie dużych gabarytów, wymagają bardzo dobrego sprzętu, wykwalifikowanej załogi i wsparcia w obszarze jakościowym. Nie uda nam się uciec od rozwiązania, które perfekcyjnie wypracowano w Niemczech: dystrybucji produktów wielu producentów i marek z tych samych centrów. To nie jedyne wyzwania, przed którymi staje branża AGD w Polsce. Warto zatem o nich rozmawiać i szukać wspólnych rozwiązań - podkreśla Tomasz Rączka, Dyrektor Operacyjny Müller - Die lila Logistik Polska - Value Added Logistics Sp. z o.o., zachęcając do udziału w Forum.   W gronie prelegentów i gości spotkania znajdą się przedstawiciele m.in.: Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, specjalnych stref ekonomicznych, przedstawiciele producentów AGD, oraz ekonomiści i analitycy, m.in. Marek Zuber, ekonomista, analityk rynków finansowych, który szczegółowo zapozna uczestników z analizą makroekonomiczną i interpretacją najważniejszych wydarzeń w międzynarodowej gospodarce, czynnikami potencjalnego wzrostu lub spadku sprzedaży, trendami w relacjach ceny do kosztów produkcji i logistyki oraz jakości.   Osobne miejsce w dyskusji poświęcone zostanie znaczeniu efektywnego i ekonomicznego transportu dla producentów AGD i ich odbiorców i roli w tym zakresie przedsiębiorstw outsourcingowych.   Forum pozwoli też na szerokie spojrzenie na rynek powierzchni magazynowo-przemysłowych pod kątem producentów z branży AGD, ich oczekiwań co do kluczowych lokalizacji, dostępności siły roboczej oraz alternatywnych rozwiązań. - W Polsce większość firm logistycznych korzysta z usług agencji pracy. Klienci OTTO to w 70 proc. firmy logistyczne. W zależności od rodzaju działalności, firmy logistyczne korzystają z różnych form zatrudnienia oferowanych przez agencje. Outsourcing, praca  tymczasowa są najpopularniejszymi formami z nich. 20-30 proc. zatrudnionego personelu to osoby zatrudnione za pośrednictwem agencji pracy - mówi Guido Vreuls, Dyrektor OTTO Polska.   Forum będzie też okazją do przedstawienia oczekiwań przedstawicieli branży wobec specjalnych stref ekonomicznych, samorządów lokalnych czy systemu szkolnictwa.   Gospodarzem i organizatorem spotkania jest Müller - Die lila Logistik Polska. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objęła Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna. Partnerem strategicznym jest SEGRO. Partnerami merytorycznymi są: Deloitte, Jones Lang LaSalle i OTTO Polska, a partnerem organizacyjnym jest firma Bluevine Consulting.  

 

agd1Prognoza dla branży AGD w Polsce i Europie, znaczenie efektywnego i ekonomicznego transportu dla producentów i ich odbiorców, rynek powierzchni przemysłowych i magazynowych, dostępność i oczekiwania pracowników w tej branży, instytucjonalna współpraca i wsparcie dla producentów – to tylko niektóre tematy, które poruszone zostaną podczas I Forum Logistyki Producentów Artykułów Gospodarstwa Domowego “Z AGD po drodze”, które odbędzie się w Piekarach Śląskich 16 maja br.

 

 

 


Biznes opiera się na indywidualnych sukcesach, ale trudno budować siłę branży i walczyć z gospodarczymi wyzwaniami w pojedynkę. Dlatego też, Müller – Die lila Logistik Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom sektora AGD w Polsce, by stworzyć platformę wymiany doświadczeń, dyskusji, wspólnych analiz czy nawiązania współpracy w celu uzyskania efektów lobbingu. Okazją ku temu będzie I Forum Logistyki Producentów Artykułów Gospodarstwa pt. “Z AGD po drodze”, któremu patronu także TSL Biznes.

 

Rynek usług logistycznych da szansę tym operatorom, którzy będą potrafili świadczyć usługi handlingowe na najwyższym poziomie, gdyż produkty AGD, szczególnie dużych gabarytów, wymagają bardzo dobrego sprzętu, wykwalifikowanej załogi i wsparcia w obszarze jakościowym. Nie uda nam się uciec od rozwiązania, które perfekcyjnie wypracowano w Niemczech: dystrybucji produktów wielu producentów i marek z tych samych centrów. To nie jedyne wyzwania, przed którymi staje branża AGD w Polsce. Warto zatem o nich rozmawiać i szukać wspólnych rozwiązań – podkreśla Tomasz Rączka, Dyrektor Operacyjny Müller – Die lila Logistik Polska – Value Added Logistics Sp. z o.o., zachęcając do udziału w Forum.

 

W gronie prelegentów i gości spotkania znajdą się przedstawiciele m.in.: Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, specjalnych stref ekonomicznych, przedstawiciele producentów AGD, oraz ekonomiści i analitycy, m.in. Marek Zuber, ekonomista, analityk rynków finansowych, który szczegółowo zapozna uczestników z analizą makroekonomiczną i interpretacją najważniejszych wydarzeń w międzynarodowej gospodarce, czynnikami potencjalnego wzrostu lub spadku sprzedaży, trendami w relacjach ceny do kosztów produkcji i logistyki oraz jakości.

 

Osobne miejsce w dyskusji poświęcone zostanie znaczeniu efektywnego i ekonomicznego transportu dla producentów AGD i ich odbiorców i roli w tym zakresie przedsiębiorstw outsourcingowych.

 

Forum pozwoli też na szerokie spojrzenie na rynek powierzchni magazynowo-przemysłowych pod kątem producentów z branży AGD, ich oczekiwań co do kluczowych lokalizacji, dostępności siły roboczej oraz alternatywnych rozwiązań. – W Polsce większość firm logistycznych korzysta z usług agencji pracy. Klienci OTTO to w 70 proc. firmy logistyczne. W zależności od rodzaju działalności, firmy logistyczne korzystają z różnych form zatrudnienia oferowanych przez agencje. Outsourcing, praca  tymczasowa są najpopularniejszymi formami z nich. 20-30 proc. zatrudnionego personelu to osoby zatrudnione za pośrednictwem agencji pracy – mówi Guido Vreuls, Dyrektor OTTO Polska.

 

Forum będzie też okazją do przedstawienia oczekiwań przedstawicieli branży wobec specjalnych stref ekonomicznych, samorządów lokalnych czy systemu szkolnictwa.

 

Gospodarzem i organizatorem spotkania jest Müller – Die lila Logistik Polska. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objęła Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna. Partnerem strategicznym jest SEGRO. Partnerami merytorycznymi są: Deloitte, Jones Lang LaSalle i OTTO Polska, a partnerem organizacyjnym jest firma Bluevine Consulting.

 

fb_like

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C