Idea Leasing została liderem kategorii usługi leasingowe w niezależnym badaniu „Marka Godna Zaufania”, przeprowadzonym przez instytut Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika „My Company Polska”. Ankietowani przedsiębiorcy wskazali w badaniu, której marce biznesowej ufają najbardziej.
Celem badania było poznanie opinii oraz określenie poziomu zaufania polskich przedsiębiorców do marek biznesowych. Tytuł „Marka Godna Zaufania” przyznany został w 23 kategoriach (m.in. usługi leasingowe), na podstawie wyników ankiet wypełnionych przez przedstawicieli 960 firm.
– Zdobycie tytułu „Marka Godna Zaufania” 2017 jest celującą oceną naszej dotychczasowej działalności – zasad fair-play, którymi kierujemy się w biznesie, innowacyjności produktowej, indywidualnego podejścia do klientów oraz najwyższych standardów obsługi. Idea Leasing tworzy zespół doświadczonych, zaangażowanych specjalistów. Jesteśmy pionierem wdrażającym nowe rozwiązania finansowe i rzetelnym partnerem w biznesie. Dlatego szczególnie doceniam, że miano „Marki Godnej Zaufania” przyznało nam niezależne jury – przedsiębiorcy, którzy na co dzień korzystają z dostępnych na rynku usług i rekomendują sprawdzone przez siebie rozwiązania. Zaufanie naszych klientów i partnerów traktujemy jako ważny kapitał dla naszej przyszłości – to także zobowiązanie, aby wciąż, nieustannie wsłuchiwać się w potrzeby polskich firm i oferować produkty szyte na miarę ich oczekiwań i aspiracji – mówi Marek Bauer, prezes Zarządu Idea Leasing SA.
Tytuł „Marki Godnej Zaufania” 2017 został wręczony Idea Leasing na gali, która odbyła się 20 czerwca br. w Warszawie. Pełen raport z badania ukazał się wraz z czerwcowym wydaniem magazynu „My Company Polska”.
„Marka Godna Zaufania” to czwarte wyróżnienie zdobyte przez Idea Leasing w 2017 roku. Firma uhonorowana została tytułem Gazety Finansowej „Najlepsze Produkty dla MŚP” w kategorii leasing, a także otrzymała nagrody miesięcznika ekonomicznego Home&Market: PROSPERITA 2017 dla Najlepszej Firmy Leasingowej i Order Finansowy 2016.