InPost oraz RUCH S.A nawiązały porozumienie o współpracy. Dzięki kooperacji klienci kiosków RUCHu będą mogli w jednym miejscu zakupić gazetę, czy bilety komunikacji miejskiej, jak również skorzystać z oferty usługi pocztowej i odebrać awizowaną przesyłkę.
Odbiór awizowanej przesyłki InPost będzie docelowo możliwy w 2000 własnych placówkach RUCHu oraz około 3000 punktach partnerskich RUCH na terenie całego kraju. Usługa InPost będzie uruchamiana w poszczególnych placówkach sukcesywnie, a jednostki zostaną oznaczone logotypami InPost. Tym samym sieć InPost zostanie rozszerzona do 6700 punktów.
Dotychczas w asortymencie saloników i kiosków RUCHu znajdował się m.in. szeroki wybór tytułów prasowych, artykułów spożywczych oraz doładowań telefonicznych. Została też uruchomiona ciesząca się dużą popularnością klientów usługa ?Paczka w Ruch?u?. Kooperacja z InPost to pomysł na rozszerzenie oferowanej gamy usług, a tym samym powrót do tradycyjnych relacji łączących usługi kolportażu korespondencji i prasy.
– W ostatnich latach RUCH nieustannie wprowadza kolejne innowacje do swojej oferty. Już teraz w firmowych salonach klienci mogą nabyć w konkurencyjnych cenach produkty naszej marki ?MyWay?, otrzymać poranny zastrzyk energii dzięki świeżo parzonej kawie oraz zapłacić rachunki. Współpraca z InPost to następny krok w kierunku rozszerzania portfolio naszych placówek o nowe usługi. Wprowadzenie usługi InPost do naszych kiosków to przede wszystkim odpowiedź na stale rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują rozwiązań, dzięki którym możliwe będzie załatwienie kilku spraw w jednym miejscu ? komentuje Dariusz Stolarczyk, członek zarządu RUCH S.A.
Udostępnienie usługi odbioru awizowanych listów w salonach oraz kioskach RUCHU to również znaczące ułatwienie dla klientów InPost, którzy ? poza dokonywaniem czynności pocztowych ? będą mogli także skorzystać z szerokiej oferty dostępnej w placówkach dystrybutora.
–Współpraca z RUCHem to już drugie w tym roku znaczące partnerstwo InPost w kontekście rozbudowywania sieci punktów obsługi klienta w Polsce. W ostatnim czasie uruchomiliśmy pierwsze punkty w oddziałach Stefczyk Finanse, w których docelowo znajdzie się 400 Punktów Obsługi Klienta (POK). Dotychczasowy stopień ekspansji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania ? jeszcze we wrześniu zakładaliśmy, że do końca 2013 roku uruchomionych zostanie około 2000 POK, podczas, gdy już teraz wiemy, że wynik ten uda się znacząco przewyższyć. Udostępnienie punktów InPost w salonach RUCHu pozwoli naszym klientom na załatwienie wielu spraw dzięki wizycie w jednej placówce. To właśnie wygodę odbiorców naszych usług od zawsze stawiamy na pierwszym miejscu ? wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes Integer.pl