Już od teraz InstaFreight oferuje swoim klientom możliwość transportu drogowego z Chin do Europy i odwrotnie. Firma liczy na to, że wprowadzając tę nową usługę, wspomoże tych klientów, którym restrykcje związane z SARS-CoV-2 ograniczyły lub uniemożliwiły dostęp do produktów wytwarzanych w Europie.
InstaFreight oferuje rozwiązania spedycyjne I poprzez swoją obsługuje sieć partnerską ponad 12.000 firm transportowych w regionie euroazjatyckim, również na Jedwabnym Szlaku. Czas realizacji transportu wynosi 20-22 dni, w zależności od miejsca odbioru i rozładunku. W nagłych przypadkach można go skrócić o kilka dni – zamawiając zestawy w podwójnej obsadzie. Nasz wielojęzyczny zespół jest dla Państwa dostępny w systemie 24/7, by koordynować dostawy bez względy na przesunięcia stref czasowych.
Kryzys, z którym borykamy się dziś na całym świecie i problemy jakie inklinuje dla przepływu towarów najpierw w Chinach a dzisiaj również w Europie to największe wyzwanie dla logistyki ostatnich lat mówi Philipp Ortwein, współzałożyciel i dyrektor zarządzający InstaFreight GmbH. Naszym celem na ten czas w Instafreight, poza rzecz jasna utrzymaniem wysokiej jakości na skomplikowanym rynku wewnątrzeuropejskim, jest wykorzystanie naszej platformy cyfrowej również na poziomie eurazjatyckim. Dla towarów o znaczeniu systemowym liczy się każdy dzień – podkreśla Philipp Ortwein.
Wraz z rozszerzeniem oferty firma stabilizuje łańcuch dostaw w fazie wznowienia chińskiej produkcji przemysłowej i oferuje bardzo rozsądną alternatywę dla obecnie kosztownych transportów lotniczych i kolejowych.
Ze względu na zaległości w transporcie lotniczym przesyłek do Europy na chińskich lotniskach, mamy średnio prawie taki sam ogólny czas przejazdu jak w powietrzu – mówi Maximilian Schaefer, współzałożyciel i dyrektor zarządzający.
W zależności od pożądanej lokalizacji w Chinach, transport odbywa się bezpośrednio przez Rosję lub również przez Kazachstan i Mongolię.