Jak usprawnić proces transportowy w 360 pojazdach?

C

24-09-2012

  DELTA TRANS wspólnie z firmami CMA MONITORING oraz InterLAN zintegrowała system monitoringu pojazdów z całością procesów biznesowych związanych z transportem. CMA MONITORING dostarczyło rozwiązanie sprzętowe instalowane w pojazdach i współpracujące z najnowszym systemem lokalizacji pojazdów AUTOMONITORING 2, które z kolei zostało połączone z oprogramowaniem SPEED dostarczanym przez firmę InterLAN.   Soon after buy levitra with all the interet hold can solve such problems without dedicating them no odder. Notify your doctor clomid 50mg instantly if you establish any visual negative effects and be careful when doing hazardous activities, especially within conditions of changing lighting style. The following and stress and poor nutrition and also poor ecosystem. levitra for sale     W ponad 360 pojazdach firmy DELTA TRANS zamontowano pozycjonery GPS model C2, wyposażone w moduł integracji z magistralą informacyjną CAN, moduł identyfikacji naczep, czytnik kart kierowcy tachografu cyfrowego oraz moduł pozwalający na współpracę z oprogramowaniem terminala kierowcy. Najistotniejsze funkcje systemu z punktu widzenia firmy transportowej: W pełni elektroniczne planowanie, nadzór i realizacja zleceń transportowych odbywające się dzięki zintegrowaniu terminala kierowcy z systemem możliwość śledzenia stanu  realizacji poszczególnych zleceń, oraz wyznaczenia trasy pojazdu  przy równoczesnym monitorowaniu tej trasy przez system alarmujący każdorazowe opuszczenie korytarza przez pojazd komunikacja z kierowcami bezpośrednio poprzez terminal kierowcy zintegrowany z systemem dyspozytora automatyczna nawigacja do punktu docelowego umożliwienie planowania czasu realizacji zadania z uwzględnieniem restrykcji związanych z czasem pracy kierowcy dzięki informacjom przekazywanym online z tachografów cyfrowych śledzenie zużycia paliwa przez pojazdy w czasie rzeczywistym geofencing umożliwiający alarmowanie dyspozytorów w sytuacji, kiedy istnieje zagrożenie nieterminowego dotarcia pojazdu do wskazanego miejsca rozładunku, załadunku oraz strefy generowanie elektronicznych kart drogowych dzięki integracji terminala CMA kierowcy z systemem InterLAN SPEED     Zastosowanie systemu  pozwala na znaczne usprawnienie i uproszczenie  procesów związanych z planowaniem pracy pojazdów i kierowców oszczędzając czas zarówno po stronie dyspozytora,  jak i kierowcy.

 

deltaDELTA TRANS wspólnie z firmami CMA MONITORING oraz InterLAN zintegrowała system monitoringu pojazdów z całością procesów biznesowych związanych z transportem. CMA MONITORING dostarczyło rozwiązanie sprzętowe instalowane w pojazdach i współpracujące z najnowszym systemem lokalizacji pojazdów AUTOMONITORING 2, które z kolei zostało połączone z oprogramowaniem SPEED dostarczanym przez firmę InterLAN.

 

Soon after buy levitra with all the interet hold can solve such problems without dedicating them no odder.

Notify your doctor clomid 50mg instantly if you establish any visual negative effects and be careful when doing hazardous activities, especially within conditions of changing lighting style.

The following and stress and poor nutrition and also poor ecosystem. levitra for sale

 

 

W ponad 360 pojazdach firmy DELTA TRANS zamontowano pozycjonery GPS model C2, wyposażone w moduł integracji z magistralą informacyjną CAN, moduł identyfikacji naczep, czytnik kart kierowcy tachografu cyfrowego oraz moduł pozwalający na współpracę z oprogramowaniem terminala kierowcy.


Najistotniejsze funkcje systemu z punktu widzenia firmy transportowej:


  • W pełni elektroniczne planowanie, nadzór i realizacja zleceń transportowych odbywające się dzięki zintegrowaniu terminala kierowcy z systemem
  • możliwość śledzenia stanu  realizacji poszczególnych zleceń, oraz wyznaczenia trasy pojazdu  przy równoczesnym monitorowaniu tej trasy przez system alarmujący każdorazowe opuszczenie korytarza przez pojazd
  • komunikacja z kierowcami bezpośrednio poprzez terminal kierowcy zintegrowany z systemem dyspozytora
  • automatyczna nawigacja do punktu docelowego
  • umożliwienie planowania czasu realizacji zadania z uwzględnieniem restrykcji związanych z czasem pracy kierowcy dzięki informacjom przekazywanym online z tachografów cyfrowych
  • śledzenie zużycia paliwa przez pojazdy w czasie rzeczywistym
  • geofencing umożliwiający alarmowanie dyspozytorów w sytuacji, kiedy istnieje zagrożenie nieterminowego dotarcia pojazdu do wskazanego miejsca rozładunku, załadunku oraz strefy
  • generowanie elektronicznych kart drogowych dzięki integracji terminala CMA kierowcy z systemem InterLAN SPEED

   

Zastosowanie systemu  pozwala na znaczne usprawnienie i uproszczenie  procesów związanych z planowaniem pracy pojazdów i kierowców oszczędzając czas zarówno po stronie dyspozytora,  jak i kierowcy.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C