Jeśli Chiny, to z AsstrA

C

06-08-2019

Przewozy z/do Chin cieszą się wśród Klientów międzynarodowej grupy kapitałowej AsstrA coraz większą popularnością. Partnerzy z różnych branż korzystają z holistycznej obsługi AsstrA w zakresie transportu ładunków z/do Państwa Środka. Grupa kapitałowa oferuje kompleksowy serwis począwszy od bukingu kontenerów przez gdańskie biuro, po dowozy transportem drogowym, za które odpowiada poznański oddział. Kierownik frachtu morskiego z gdańskiego biura AsstrA, Janusz Buliński, opowiada o szczegółach zrealizowanych projektów.

Przewozy z/do Chin cieszą się wśród Klientów międzynarodowej grupy kapitałowej AsstrA coraz większą popularnością. Partnerzy z różnych branż korzystają z holistycznej obsługi AsstrA w zakresie transportu ładunków z/do Państwa Środka. Grupa kapitałowa oferuje kompleksowy serwis począwszy od bukingu kontenerów przez gdańskie biuro, po dowozy transportem drogowym, za które odpowiada poznański oddział. Kierownik frachtu morskiego z gdańskiego biura AsstrA, Janusz Buliński, opowiada o szczegółach zrealizowanych projektów.

Maszyny fabryczne
Jednym z ambitniejszych projektów na linii Chiny-Polska-Białoruś był realizowany dwukrotnie transport ponadgabarytowych maszyn fabrycznych. „Na potrzeby Klienta z branży przetwórczej, z Szanghaju do Gdańska ładunek został dostarczony frachtem morskim z wykorzystaniem krótkiej platformy typu 20′ Flat Rack oraz 40′ Flat Rack. Z polskiego wybrzeża do Pińska towar przewieziono transportem drogowym na naczepie niskopodwoziowej, wyjaśnia Janusz Buliński. Realizacja projektu zajęła około półtora miesiąca. W proces transportu ponadgabarytowego ładunku o łącznej masie około 30 ton zaangażowanych było pięć oddziałów grupy kapitałowej: AsstrA Logistics Shanghai, gdzie eksperci zajęli się koordynacją załadunku w Chinach oraz kontaktem z Klientem, AsstrA Gdańsk – buking kontenerów oraz przeładunek w Gdańsku, AsstrA Poznań – transport drogowy na Białoruś, AsstrA Mińsk – kontakt z Klientem, AsstrA Kuźnica – odprawa celna”.

Linia technologiczna do obróbki drewna
Kolejny z ponadgabarytowych transportów realizowanych na kierunku Chiny-Polska-Białoruś obejmował przewóz 16 sztuk niegabarytowych ładunków o szerokości do 4 metrów i łącznej wadze około 200 ton. Jak podaje Janusz Buliński: „Z fabryki w Szanghaju do Gdańska elementy linii technologicznej do obróbki drewna transportowano w 4 standardowych kontenerach, zaś z Polski do Grodna towar dotarł w standardowych ciężarówkach. Klient z branży drzewnej skorzystał z kompleksowej obsługi obejmującej fracht morski, transport ładunku do magazynu zewnętrznego, kontrolę ładunku, rozładunek, składowanie, załadunek i dowóz na Białoruś. Realizacja projektu zajęła blisko półtora miesiąca”.

Kombajn rolniczy
Klienci z branży rolniczej również czerpią korzyści z fachowych usług transportu do Chin oferowanych przez ekspertów AsstrA. „W ostatnim czasie gdański zespół AsstrA zrealizował przewóz kombajnu z Poznania przez Gdańsk do Chin (Xingang). Półtoramiesięczny projekt obejmował dowóz na magazyn, przeładunek na platformę typu Flat Rack, dowóz do portu w Gdańsku, fracht morski do Chin”, relacjonuje kierownik frachtu morskiego z gdańskiego biura AsstrA.

Międzynarodowy dostawca usług transportowo-logistycznych AsstrA-Associated Traffic AG realizuje również transporty do Chin przez inne międzynarodowe porty.

Linia technologiczna do obróbki drewna
„W okresie luty-kwiecień bieżącego roku grupa AsstrA na zlecenie Klienta z branży drzewnej zrealizowała transport 14 niegabarytowych elementów linii technologicznej do obróbki drewna o szerokości do 4 metrów. Dostawę zorganizowano w standardowych kontenerach, które frachtem morskim przewieziono z fabryki w Szanghaju do portu w Petersburgu, a następnie transportem drogowym do miasta Jegoriewsk”, podsumowuje Janusz Buliński.

Linia technologiczna do budowy fabryki
„W ostatnim czasie gdańskie biuro AsstrA zrealizowało także eksport pierścienia do budowy fabryki o szerokości do 4 metrów z Niemiec (Lippsdadt) do Chin (Xingang), kontynuuje Janusz Buliński. Klient grupy kapitałowej skorzystał z procesjonalnej usługi obejmującej dowóz ładunku z fabryki na magazyn w Niemczech, mocowanie na platformie typu Flat Rack, fracht morski z portu w Hamburgu oraz dowóz do Klienta w Chinach”.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C