Kinga di Salvo, objęła funkcję Country General Managera w firmie CHEP, będącej światowym liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w zakresie zarządzania opakowaniami. Zastąpiła na tym stanowisku Macieja Kubiaka, który będzie zajmował się ekspansją firmy CHEP w Rosji.
Nowa zarządzająca jest odpowiedzialna za strategię CHEP w czterech krajach regionu CEE i całość działań operacyjnych, ukierunkowanych na kluczowe obszary biznesu. Mają one zapewnić wysoką jakość usług i produktów CHEP dla obecnych klientów oraz utrzymać wysoki poziom ich satysfakcji, mierzony co roku za pomocą wskaźnika NPS. Ważne jest również rozszerzenie współpracy z sieciami detalicznymi, poprzez wprowadzenie nowych usług związanych z niestandardowymi formatami palet oraz poszerzenie bazy klientów. Do jej zadań należy także zarządzanie międzynarodowym zespołem oraz tworzenie i wdrażanie strategii biznesowej dla Polski i krajów regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
Kluczowym celem nowej dyrektor jest zapewnienie dynamicznego rozwoju CHEP w Polsce i krajach podległych oraz ekspansja firmy na nowych rynkach. Ważnym elementem strategii będzie również budowanie jak najlepszego partnerstwa biznesowego prowadzącego do uzyskania pozycji ,,strategicznego partnera w łańcuchu dostaw??.
?Polska jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie, dlatego moim priorytetem będzie umocnienie pozycji CHEP, jako lidera w zakresie usług wynajmu palet oraz doradcy w ramach całego Łańcucha Dostaw? ? powiedziała Kinga di Salvo.
Kinga di Salvo rozpoczęła karierę w CHEP w 2008 roku jako Manager ds. Klientów Europejskich, gdzie była odpowiedzialna za logistykę i łańcuch dostaw. Przez ostatnie lata pełniła funkcję Managera Działu Obsługi Klienta. Zarządzała zespołem ds. kluczowych klientów oraz była odpowiedzialna za przygotowywanie planów taktycznych i wprowadzanie nowych projektów. Jako Asset Management & Customer Service Manager a potem jako Senior Manager kierowała pracą zespołu obsługi klienta i aktywami CHEP w Polsce.
Od 2013 roku do chwili obecnej pełniła funkcję Country Leadera na kraje bałtyckie oraz Senior Managera Customer Service na Polskę, odpowiadając za opracowanie i wdrożenie planów operacyjnych CHEP.