Koncern Zeppelin przedstawił swoje nowe logo

C

13-12-2018

Koncern Zeppelin prezentuje dziś nową identyfikację wizualną spółki. Zmienia się logo, które zostało uzupełnione nowym symbolem „Z“, i nowy jest również kolor koncernu - niebieski indygo. Nowy jednolity styl wizualny podkreśla portfolio usług i rozwiązań oraz wspiera jednoznaczność koncernu w ramach cyfryzacji.

Koncern Zeppelin prezentuje dziś nową identyfikację wizualną spółki. Zmienia się logo, które zostało uzupełnione nowym symbolem „Z“, i nowy jest również kolor koncernu – niebieski indygo. Nowy jednolity styl wizualny podkreśla portfolio usług i rozwiązań oraz wspiera jednoznaczność koncernu w ramach cyfryzacji.

Wysoki stopień zapamiętywania na konkurencyjnym rynku oraz połączenie słowa i obrazu – to dwa główne powody zmiany. Koncern Zeppelin zdecydował się uz upełnić swoje słowne logo symbolem wizualnym. Tworzą go dwa interesujące pod względem kształtu elementy wyraźnie wyznaczające pomiędzy sobą literę „Z“ jak Zeppelin. Odzwierciedla to połączenie i jednolitość koncernu. Nowy kolor koncernu niebieski indygo dodaje wyraźny akcent, który odróżnia nas od konkurentów. Prezentuje on stabilność koncernu Zeppelin i wyraża technologiczną siłę marki, która od niepamiętnych czasów jest dumna z postępowości i dynamiki.

Skoncentrowanie się na przyszłości oraz tradycja mają w koncernie Zeppelin takie samo znaczenie. Dlatego przy nowym pojęciu prezentacji na rynku koncern Zeppelin kładł duży nacisk na korzenie spółki. Bez zmian pozostaje napis Zeppelin, który towarzyszy spółce już od lat 70. minionego wieku oraz slogan koncernu „We Create Solutions“, które są ważną częścią tożsamości koncernu. Te silne strony teraz na nowo wizualnie interpretuje nowy jednolity wizualny styl koncernu Zeppelin, który jeszcze bardziej niż dawniej będzie miał odzwierciedlenie w materiałach spółki w formie stylu wizualnego i jednolitego graficznego opracowania.

„Poprzez innowacyjną prezentację pokazujemy rozwój naszej spółki. Oprócz tego wyrażamy wspólnie nasze silne strony, które nas łączą i jeszcze wyraźniej prezentujemy naszą markę na zewnątrz,“ wyjaśnia prezes zarządu koncernu, Peter Gerstmann.

Nowy jednolity wizualny styl powstaje wyłącznie dla samego koncernu Zeppelin. Wyraźny wizualny styl sieci dealerów spółki Caterpillar zostanie zachowany. Wieloletnia strategiczna współpraca Zeppelin jako partnera spółki Caterpillar ma odzwierciedlenie w zachowaniu ustalonych logo dealerów.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C