Konferencja Navigation Trends 2013 – pierwsze w Polsce spotkanie branży lokalizacyjnej

C

13-05-2013

W którym kierunku zmierza nawigacja samochodowa? Czy użytkownicy będą z niej korzystać, czy wybiorą smartfony? Jakie są globalne systemy nawigacji satelitarnej na świecie? Jakie płyną korzyści z zastosowania systemów monitoringu flot samochodowych? Jak się robi mapy? Jakie aplikacje geolokalizacyjne dostępne są na rynku? Jak wygląda geotargetowanie w reklamie?Odpowiedzi na te pytania i jeszcze wiele innych będzie można uzyskać na konferencji Navigation Trends 2013, orgaznizowanej przez portal lokalizacja.info, który od wielu lat związany jest z rynkiem technologii satelitarnych, w tym systemów nawigacji satelitarnej. Wydarzenie, w całości będzie poświęcone branży telematycznej i LBS (Location Based Services) odbędzie się 20 czerwca w warszawskim Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza. "Opisując polski rynek od 2007 roku wiemy, jak bardzo potrzebne jest wydarzenie targowo-konferencyjne, które umożliwi integrację jego członków, a także zaprezentowanie tego, nad czym firmy obecnie pracują. Kongresy i seminaria są nieodzownym elementem gospodarki wolnorynkowej i każdego rozwijającego się segmentu rynku. Chcielibyśmy zatem, aby cykl Navigation Trends na stałe wpisał się w kalendarz każdego przedstawiciela branży i osób związanych z usługami wykorzystującymi systemy nawigacji satelitarnej.? - mówi Paweł Kacperek, Redaktor Naczelny lokalizacja.info - organizator konferencji.Navigation Trends 2013 w skrócie: Pierwsza tego typu impreza w Polsce, na której oprócz uczestnictwa prezentacjach, będzie można wziąć udział w interaktywnych panelach tematycznych z przedstawicielami branży lokalizacyjnej; Pierwsza tego typu impreza, na której zostaną zaprezentowane produkty i usługi z branży w formule ?10 minutes session?, podczas których prezentujący będą mieli możliwość przedstawienia swoich rozwiązań w trakcie 10 minutowych wystąpień. W tej części zaprezentowane zostaną start-upy z branży lokalizacyjnej; Stoiska firmowe, na których będzie można zobaczyć najnowsze produkty i rozwiązania z branży, a także porozmawiać z ich producentami i dostawcami; Networking i rozmowy kuluarowe z przedstawicielami branży lokalizacyjnej w Polsce, który nie jest możliwy na co dzień; Nagrody - Navigation Trends 2013 ma na celu wyłonić najlepsze usługi i produkty w poszczególnych kategoriach (nawigacja samochodowa, nawigacja turystyczna, nawigacja mobilna, system monitoringu GPS, aparat fotograficzny z funkcją GPS, wideorejestratoryz GPS itd.) Konferencja poświęcona jest najnowszym trendom na rynku usług lokalizacyjnych w Polscei na świecie, a jej uczestnicy poznają branżę ?od kuchni?. Dowiedzą się jak powstają mapy czy jakie są obecnie trendy, i w którym kierunku zmierza rynek.W programie między innymi: Przegląd dostępnych na świecie systemów systemów nawigacji satelitarnej, w tym BeiDou, Galileo, Glonass, GPS Jak się robi mapy? Geolokalizacja w aplikacjach mobilnych w Polsce - przykłady zastosowania lokalizacji GPS/GSM Reklama geotargeotowana w T-Mobile Jakie marki z branży usług lokalizacyjnych są najbardziej popularne w Internecie Nawigacja to nie wszystko Nawigacja PND vs. Nawigacja mobilna Usługi dla flot samochodowych - monitoring GPS Monitoring pracownika w miejscu pracy a ochrona danych osobowych pracownika Jako prelegenci m.in. wystąpią: Marek Wcisło, Dyrektor Biura Marketingu Usług Szerokopasmowych, Niegłosowych i  Stacjonarnych T-Mobile Łukasz Brzostek, Kierownik Działu Marketingu Imagis Tomasz Witt, Prezes Zarządu Norbsoft Kamil Bargiel, CEO, SentiOne Kamil Wiśniewki, Prawnik Dariusz Tanajewski, Doktorant, Katedra Geodezji Satelitarnej i Nawigacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego Konferencja jest przede wszystkim skierowana do osób zainteresowanych nowymi technologiami, w tym systemami GPS, którzy widzą ich zastosowanie w prowadzonym przez siebie biznesem.Więcej informacji na stronie konferencji - http://www.navigationtrends.pl


nt2013_logoW którym kierunku zmierza nawigacja samochodowa? Czy użytkownicy będą z niej korzystać, czy wybiorą smartfony? Jakie są globalne systemy nawigacji satelitarnej na świecie? Jakie płyną korzyści z zastosowania systemów monitoringu flot samochodowych? Jak się robi mapy? Jakie aplikacje geolokalizacyjne dostępne są na rynku? Jak wygląda geotargetowanie w reklamie?

Odpowiedzi na te pytania i jeszcze wiele innych będzie można uzyskać na konferencji Navigation Trends 2013, orgaznizowanej przez portal lokalizacja.info, który od wielu lat związany jest z rynkiem technologii satelitarnych, w tym systemów nawigacji satelitarnej. Wydarzenie, w całości będzie poświęcone branży telematycznej i LBS (Location Based Services) odbędzie się 20 czerwca w warszawskim Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza.



“Opisując polski rynek od 2007 roku wiemy, jak bardzo potrzebne jest wydarzenie targowo-konferencyjne, które umożliwi integrację jego członków, a także zaprezentowanie tego, nad czym firmy obecnie pracują. Kongresy i seminaria są nieodzownym elementem gospodarki wolnorynkowej i każdego rozwijającego się segmentu rynku. Chcielibyśmy zatem, aby cykl Navigation Trends na stałe wpisał się w kalendarz każdego przedstawiciela branży i osób związanych z usługami wykorzystującymi systemy nawigacji satelitarnej.? – mówi Paweł Kacperek, Redaktor Naczelny lokalizacja.info – organizator konferencji.

Navigation Trends 2013 w skrócie:

  • Pierwsza tego typu impreza w Polsce, na której oprócz uczestnictwa prezentacjach, będzie można wziąć udział w interaktywnych panelach tematycznych z przedstawicielami branży lokalizacyjnej;
  • Pierwsza tego typu impreza, na której zostaną zaprezentowane produkty i usługi z branży w formule ?10 minutes session?, podczas których prezentujący będą mieli możliwość przedstawienia swoich rozwiązań w trakcie 10 minutowych wystąpień. W tej części zaprezentowane zostaną start-upy z branży lokalizacyjnej;
  • Stoiska firmowe, na których będzie można zobaczyć najnowsze produkty i rozwiązania z branży, a także porozmawiać z ich producentami i dostawcami;
  • Networking i rozmowy kuluarowe z przedstawicielami branży lokalizacyjnej w Polsce, który nie jest możliwy na co dzień;
  • Nagrody – Navigation Trends 2013 ma na celu wyłonić najlepsze usługi i produkty w poszczególnych kategoriach (nawigacja samochodowa, nawigacja turystyczna, nawigacja mobilna, system monitoringu GPS, aparat fotograficzny z funkcją GPS, wideorejestratoryz GPS itd.)


Konferencja poświęcona jest najnowszym trendom na rynku usług lokalizacyjnych w Polscei na świecie, a jej uczestnicy poznają branżę ?od kuchni?. Dowiedzą się jak powstają mapy czy jakie są obecnie trendy, i w którym kierunku zmierza rynek.

W programie między innymi:

  • Przegląd dostępnych na świecie systemów systemów nawigacji satelitarnej, w tym BeiDou, Galileo, Glonass, GPS
  • Jak się robi mapy?
  • Geolokalizacja w aplikacjach mobilnych w Polsce – przykłady zastosowania lokalizacji GPS/GSM
  • Reklama geotargeotowana w T-Mobile
  • Jakie marki z branży usług lokalizacyjnych są najbardziej popularne w Internecie
  • Nawigacja to nie wszystko
  • Nawigacja PND vs. Nawigacja mobilna
  • Usługi dla flot samochodowych – monitoring GPS
  • Monitoring pracownika w miejscu pracy a ochrona danych osobowych pracownika


Jako prelegenci m.in. wystąpią:

  • Marek Wcisło, Dyrektor Biura Marketingu Usług Szerokopasmowych, Niegłosowych i  Stacjonarnych T-Mobile
  • Łukasz Brzostek, Kierownik Działu Marketingu Imagis
  • Tomasz Witt, Prezes Zarządu Norbsoft
  • Kamil Bargiel, CEO, SentiOne
  • Kamil Wiśniewki, Prawnik
  • Dariusz Tanajewski, Doktorant, Katedra Geodezji Satelitarnej i Nawigacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego


Konferencja jest przede wszystkim skierowana do osób zainteresowanych nowymi technologiami, w tym systemami GPS, którzy widzą ich zastosowanie w prowadzonym przez siebie biznesem.

Więcej informacji na stronie konferencji – http://www.navigationtrends.pl


fb_like

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C