Institute for International Research serdecznie zaprasza do udziału w Kongresie Logistyka w FMCG, który odbędzie się 26-27 maja 2011 roku w Warszawie.
Udział w kongresie umożliwi kontakt z wysokiej klasy specjalistami i zapoznanie się z najnowszymi trendami Logistyki w FMCG . Towarzyszące kongresowi zwiedzanie jednej z największych platform logistycznych FM Logistic będzie doskonałą wartością dodaną i umożliwi praktyczne zapoznanie się najnowszymi trendami i rozwiązaniami zastosowanymi w jednej z największych firm logistycznych w Europie.
Program kongresu:
Dzień I, 26 maja
09:00 – 09:15 Rejestracja Uczestników
09:15 – 10:15 Outsourcing magazynowy w FMCG
- Budować własny magazyn czy korzystać z outsourcingu. Za i przeciw.
- Co jest lepsze dla optymalizacji pracy magazynu
Prowadzenie: Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce
10:15 – 10:30 Przerwa kawowa
10:30 – 11:30 Kontrola kosztów w łańcuchu dostaw przy korzystaniu z firm zewnętrznych
- Opracowanie i wdrożenie strategii
- Kontrola i minimalizacja kosztów w ramach łańcucha dostaw
Prowadzenie: Małgorzata Mildner, Logistyk dedykowany JOKO Cosmetics
11:30 – 12:00 Narzędzia i rozwiązania wspierające
12:00 – 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową
13:00 – 14:00 Monitoring kosztów pionu logistyki magazynu i transportu z wykorzystaniem zasobów wewnętrznych firmy produkcyjnej
- Rachunek kosztów – porównanie tradycyjnego modelu z modelem activity based costing
- Zarządzanie kosztami, a w tym budżetowanie i analiza odchyleń
- Sposób analizy kosztów ? układ MPK, konta rodzajowe, ABC analiza kosztów zasobów, monitorowanie stawek działań
- System informacyjny ?wskaźniki, porównania, KPI
Prowadzenie: Tomasz Kosik, Główny Logistyk, Jutrzenka Colian Sp.zo.o
14:00 – 14:30 Narzędzia i rozwiązania wspierające
14:30 – 16:00 Outsourcing & Logistyka własna ? dwie strony medalu (PANEL DYSKUSYJNY)
- Optymalizacja procesów logistycznych wewnątrz-flotowych
- Optymalizacja procesów logistycznych poprzez korzystanie z usług outsourcingowych
Moderator: dr inż. Aleksander Niemczyk, Zastępca Dyrektora ds. Rynku, Instytut Logistyki i Magazynowania
Uczestnicy panelu: Radosław Jaskóła , Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International; Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce; Małgorzata Mildner, logistyk dedykowany, JOKO Cosmetics; Piotr Słowiński, niezależny ekspert
Dzień II, maja 27
09:00- 10:00 Czy biznes potrzebuje logistyki?
Prowadzenie: Radosław Jaskóła ,Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International
10:00 – 10:20 Przerwa kawowa
10:20 – 11:20 Proces planowania długoterminowego w logistyce
- Dwa scenariusze zmian: wzrost i spadek popytu
- Jak przygotować się do zmiany sytuacji rynkowej
Prowadzenie: Jarosław Zygmunt, Kierownik Logistyki Kluczowych Klientów, Kompania Piwowarska
11:20 – 12:00 Zarządzanie projektem – definiowanie usprawnień w łańcuchu dostaw.
Prowadzenie: Andrzej Pawlak, Dyrektor ds. Sprzedaży, FM Logistic
12:00 – 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową Zwiedzanie platformy logistycznej FM Logistic w Mszczonowie
13:00 – 14:30 Wyjazd z Warszawy do centrum logistycznego FM Logistic
14:30 – 16:00 Zwiedzanie centrum logistycznego FM Logistic
17:00 – Planowany powrót do Warszawy
Więcej informacji:
Grzegorz Lenkiewicz
kierownik projektu
grzegorz.lenkiewicz@iir.pl
tel.: 22 420 55 11
faks: 22 420 55 01