Kongres Logistyka w FMCG

C

06-04-2011

  Institute for International Research serdecznie zaprasza do udziału w Kongresie Logistyka w FMCG, który odbędzie się 26-27 maja 2011 roku w Warszawie.   Udział w kongresie  umożliwi kontakt z wysokiej klasy specjalistami i zapoznanie się z najnowszymi trendami Logistyki  w FMCG . Towarzyszące kongresowi zwiedzanie jednej z największych platform  logistycznych  FM Logistic będzie  doskonałą wartością dodaną i umożliwi praktyczne zapoznanie się najnowszymi trendami i rozwiązaniami zastosowanymi w jednej z największych firm logistycznych w Europie.    Program kongresu: Dzień I, 26 maja 09:00 - 09:15 Rejestracja Uczestników 09:15 - 10:15 Outsourcing magazynowy w FMCG Budować własny magazyn czy korzystać z outsourcingu. Za i przeciw. Co jest lepsze dla optymalizacji pracy magazynu Prowadzenie: Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce   10:15 - 10:30 Przerwa kawowa 10:30 - 11:30 Kontrola kosztów w łańcuchu dostaw przy korzystaniu z firm zewnętrznych  Opracowanie i wdrożenie strategii  Kontrola i minimalizacja kosztów w ramach łańcucha dostaw Prowadzenie: Małgorzata Mildner, Logistyk dedykowany JOKO Cosmetics   11:30 - 12:00 Narzędzia i rozwiązania wspierające 12:00 - 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową 13:00 - 14:00 Monitoring kosztów pionu logistyki magazynu i transportu z wykorzystaniem zasobów wewnętrznych firmy produkcyjnej  Rachunek kosztów - porównanie tradycyjnego modelu z modelem activity based costing  Zarządzanie kosztami, a w tym budżetowanie i analiza odchyleń Sposób analizy kosztów ? układ MPK, konta rodzajowe, ABC analiza kosztów zasobów, monitorowanie stawek działań System informacyjny ?wskaźniki, porównania, KPI Prowadzenie: Tomasz Kosik, Główny Logistyk, Jutrzenka Colian Sp.zo.o   14:00 - 14:30 Narzędzia i rozwiązania wspierające 14:30 - 16:00 Outsourcing & Logistyka własna ? dwie strony medalu (PANEL DYSKUSYJNY) Optymalizacja procesów logistycznych wewnątrz-flotowych Optymalizacja procesów logistycznych poprzez korzystanie z usług outsourcingowych Moderator: dr inż. Aleksander Niemczyk, Zastępca Dyrektora ds. Rynku, Instytut Logistyki i Magazynowania Uczestnicy panelu: Radosław Jaskóła , Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International; Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce; Małgorzata Mildner, logistyk dedykowany, JOKO Cosmetics; Piotr Słowiński, niezależny ekspert   Dzień II, maja 27 09:00- 10:00 Czy biznes potrzebuje logistyki? Prowadzenie: Radosław Jaskóła ,Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International 10:00 - 10:20 Przerwa kawowa 10:20 - 11:20 Proces planowania długoterminowego w logistyce  Dwa scenariusze zmian: wzrost i spadek popytu Jak przygotować się do zmiany sytuacji rynkowej Prowadzenie: Jarosław Zygmunt, Kierownik Logistyki Kluczowych Klientów, Kompania Piwowarska   11:20 - 12:00 Zarządzanie projektem - definiowanie usprawnień w łańcuchu dostaw. Prowadzenie: Andrzej Pawlak, Dyrektor ds. Sprzedaży, FM Logistic   12:00 - 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową Zwiedzanie platformy logistycznej FM Logistic w Mszczonowie 13:00 - 14:30 Wyjazd z Warszawy do centrum logistycznego FM Logistic 14:30 - 16:00 Zwiedzanie centrum logistycznego FM Logistic 17:00 - Planowany powrót do Warszawy   Więcej informacji: Grzegorz Lenkiewicz kierownik projektugrzegorz.lenkiewicz@iir.pltel.: 22 420 55 11faks: 22 420 55 01

 

Institute for International Research serdecznie zaprasza do udziału w Kongresie Logistyka w FMCG, który odbędzie się 26-27 maja 2011 roku w Warszawie.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Udział w kongresie  umożliwi kontakt z wysokiej klasy specjalistami i zapoznanie się z najnowszymi trendami Logistyki  w FMCG . Towarzyszące kongresowi zwiedzanie jednej z największych platform  logistycznych  FM Logistic będzie  doskonałą wartością dodaną i umożliwi praktyczne zapoznanie się najnowszymi trendami i rozwiązaniami zastosowanymi w jednej z największych firm logistycznych w Europie.

  

Program kongresu:

Dzień I, 26 maja

09:00 – 09:15 Rejestracja Uczestników

09:15 – 10:15 Outsourcing magazynowy w FMCG

  • Budować własny magazyn czy korzystać z outsourcingu. Za i przeciw.
  • Co jest lepsze dla optymalizacji pracy magazynu

Prowadzenie: Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce

 

10:15 – 10:30 Przerwa kawowa

10:30 – 11:30 Kontrola kosztów w łańcuchu dostaw przy korzystaniu z firm zewnętrznych

  •  Opracowanie i wdrożenie strategii
  •  Kontrola i minimalizacja kosztów w ramach łańcucha dostaw

Prowadzenie: Małgorzata Mildner, Logistyk dedykowany JOKO Cosmetics

 

11:30 – 12:00 Narzędzia i rozwiązania wspierające

12:00 – 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową

13:00 – 14:00 Monitoring kosztów pionu logistyki magazynu i transportu z wykorzystaniem zasobów wewnętrznych firmy produkcyjnej

  •  Rachunek kosztów – porównanie tradycyjnego modelu z modelem activity based costing
  •  Zarządzanie kosztami, a w tym budżetowanie i analiza odchyleń
  • Sposób analizy kosztów ? układ MPK, konta rodzajowe, ABC analiza kosztów zasobów, monitorowanie stawek działań
  • System informacyjny ?wskaźniki, porównania, KPI

Prowadzenie: Tomasz Kosik, Główny Logistyk, Jutrzenka Colian Sp.zo.o

 

14:00 – 14:30 Narzędzia i rozwiązania wspierające

14:30 – 16:00 Outsourcing & Logistyka własna ? dwie strony medalu (PANEL DYSKUSYJNY)

  • Optymalizacja procesów logistycznych wewnątrz-flotowych
  • Optymalizacja procesów logistycznych poprzez korzystanie z usług outsourcingowych

Moderator: dr inż. Aleksander Niemczyk, Zastępca Dyrektora ds. Rynku, Instytut Logistyki i Magazynowania

Uczestnicy panelu: Radosław Jaskóła , Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International; Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce; Małgorzata Mildner, logistyk dedykowany, JOKO Cosmetics; Piotr Słowiński, niezależny ekspert

 

Dzień II, maja 27

09:00- 10:00 Czy biznes potrzebuje logistyki?

Prowadzenie: Radosław Jaskóła ,Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International

10:00 – 10:20 Przerwa kawowa

10:20 – 11:20 Proces planowania długoterminowego w logistyce

  •  Dwa scenariusze zmian: wzrost i spadek popytu
  • Jak przygotować się do zmiany sytuacji rynkowej

Prowadzenie: Jarosław Zygmunt, Kierownik Logistyki Kluczowych Klientów, Kompania Piwowarska

 

11:20 – 12:00 Zarządzanie projektem – definiowanie usprawnień w łańcuchu dostaw.

Prowadzenie: Andrzej Pawlak, Dyrektor ds. Sprzedaży, FM Logistic

 

12:00 – 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową Zwiedzanie platformy logistycznej FM Logistic w Mszczonowie

13:00 – 14:30 Wyjazd z Warszawy do centrum logistycznego FM Logistic

14:30 – 16:00 Zwiedzanie centrum logistycznego FM Logistic

17:00 – Planowany powrót do Warszawy

 

Więcej informacji:

Grzegorz Lenkiewicz
kierownik projektu
grzegorz.lenkiewicz@iir.pl
tel.: 22 420 55 11
faks: 22 420 55 01

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C