Nowa identyfikacja spółki została wprowadzona z dniem 3 października 2022 roku. Od tego momentu Pekaes świadczy wszystkie swoje usługi pod marką Geodis.
– Jednolita marka w każdym regionie, w którym prowadzimy naszą działalność, ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia klientom prawdziwie zintegrowanych usług o niezawodnym i spójnym standardzie, niezależnie od tego, w którym miejscu prowadzą oni swoją działalność na świecie. Naszym priorytetem jest wsparcie klientów w rozwoju ich biznesów dzięki dostarczaniu prostych, wydajnych i efektywnych rozwiązań. Jestem pod ogromnym wrażeniem entuzjazmu, z jakim nasi pracownicy angażują się w umacnianie marki Geodis na polskim rynku – powiedziała Marie-Christine Lombard, dyrektor generalne Geodisu.
Obecnie pod marką Geodis, oprócz transportu drogowego całopojazdowego i drobnicowego, działa także logistyka kontraktowa, spedycja kolejowa, morska i lotnicza.
Geodis postrzega ujednolicenie marki jako naturalny krok w procesie potwierdzenia swojej obecności na rynku oraz zdolności do zapewnienia kompleksowych usług zarządzania łańcuchem dostaw we wszystkich regionach, w których firma działa. Dynamiczny rozwój Geodisu w Polsce, będącej czwartym co do wielkości rynkiem logistycznym w Europie, jest elementem strategii spółki ujętym w planie „Ambition 2023”. W Polsce firma zatrudnia ponad 1400 pracowników w 32 punktach i dysponuje siedmioma magazynami o łącznej powierzchni ponad 162 000 m kw.