Firma DPD Polska, lider krajowego rynku kurierskiego (KEP), zorganizowała konkurs dla startupów i innowatorów. Uczestnicy mogą zgłosić innowacyjny pomysł, produkt lub rozwiązanie dla branży kurierskiej. Główną nagrodą jest kwota 10 000 zł i wyjazd na targi Vivatech do Paryża. Zgłoszeń można dokonywać do 22 marca na specjalnej stronie internetowej www.dpdsc.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 9 kwietnia 2019 r.
Do finału konkursu zostanie zakwalifikowanych pięć koncepcji, które następnie zostaną zaprezentowane przed kapitułą konkursu w dziesięciominutowych wystąpieniach. Finał konkursu odbędzie się 9 kwietnia 2019 r. w przestrzeni coworkingowej Mindspace w Warszawie. W konkursie mogą uczestniczyć osoby fizyczne indywidualnie lub zespoły składające się maksymalnie z trzech osób.
– Chcemy zmieniać branżę kurierską i stać się dla laureatów promotorem ich biznesu. Czekamy nie tylko na kompletne projekty – interesują nas także dobrze opisane pomysły i koncepcje. Zapraszamy startupy, studentów i wszystkich kreatorów, którzy wiedzą, jak zmieniać naszą rzeczywistość biznesową w duchu innowacyjności – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.
Ze względu na międzynarodowe jury zgłoszenia do konkursu przyjmowane są wyłącznie w języku angielskim.