Kuehne + Nagel rozpoczęło współpracę z firmą CEMTEC

C

11-02-2013

  CEMTEC, firma specjalizująca się w technologii cementowej i wydobywczej przekazała Kuehne + Nagel międzynarodowe projekty na Rosję. W najbliższym czasie planowane są transporty z Enns i Linz (AT), a także z Azji, Australii oraz Afryki Południowej do Magadan w Rosji.       Realizacja tak dużego projektu dla CEMTEC musi nastąpić do końca marca 2013. Projekt obejmuje dostawę trzech ciężkich części z CEMTEC w Enns i Linz, a także od dostawców firmy CEMTEC z Niemiec, Indonezji, Australii i Afryki Południowej do odbiorców w Magadan w Rosji.   Zamówienie dotyczy przetransportowania 6.500 metrów sześciennych wyposażenia konstrukcji dla młynów kulowych pochodzących z czterech różnych kontynentów do oddziału firmy w Rosji, całość projektu jest koordynowana przez Kuehne + Nagel w Linz.   Transporty z Austrii, Niemiec oraz Afryki Południowej - dotyczące dwóch najcięższych przesyłek o wadze 98 ton każda - odbywają się statkiem oceanicznym, śródlądowym (z Austrii) i ciężarówką (Niemcy) do Antwerpii w celu konsolidacji ładunku.   Pierwsza z trzech części dostawy była już zrealizowana w grudniu 2012 roku, kolejne w styczniu, a ostatnie części w lutym. Cały projekt musi zostać sfinalizowany najpóźniej do końca marca ze względu na ekstremalne warunki pogodowe na terenie Rosji.  

 

PROMOCJA

PROMOCJA

cementecCEMTEC, firma specjalizująca się w technologii cementowej i wydobywczej przekazała Kuehne + Nagel międzynarodowe projekty na Rosję. W najbliższym czasie planowane są transporty z Enns i Linz (AT), a także z Azji, Australii oraz Afryki Południowej do Magadan w Rosji.

 

 

 


Realizacja tak dużego projektu dla CEMTEC musi nastąpić do końca marca 2013. Projekt obejmuje dostawę trzech ciężkich części z CEMTEC w Enns i Linz, a także od dostawców firmy CEMTEC z Niemiec, Indonezji, Australii i Afryki Południowej do odbiorców w Magadan w Rosji.

 

Zamówienie dotyczy przetransportowania 6.500 metrów sześciennych wyposażenia konstrukcji dla młynów kulowych pochodzących z czterech różnych kontynentów do oddziału firmy w Rosji, całość projektu jest koordynowana przez Kuehne + Nagel w Linz.

 

Transporty z Austrii, Niemiec oraz Afryki Południowej – dotyczące dwóch najcięższych przesyłek o wadze 98 ton każda – odbywają się statkiem oceanicznym, śródlądowym (z Austrii) i ciężarówką (Niemcy) do Antwerpii w celu konsolidacji ładunku.

 

Pierwsza z trzech części dostawy była już zrealizowana w grudniu 2012 roku, kolejne w styczniu, a ostatnie części w lutym. Cały projekt musi zostać sfinalizowany najpóźniej do końca marca ze względu na ekstremalne warunki pogodowe na terenie Rosji.

 

fb_like

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C