Lanfer Logistik GmbH wybrał Trimble

C

05-03-2016

Firma logistyczna Lanfer Logistik GmbH wprowadziła w swojej flocie pojazdów innowacyjne rozwiązania telematyczne przeznaczone dla sektora transportowo-logistycznego oferowane przez Trimble. System telematyczny CarCube firmy Trimble został zainstalowany w 340 ciągnikach. Lanfer Logistik zdecydowała się również wdrożyć aplikacje zaplecza FleetWorks i FleetCockpit dostarczone przez Trimble. Jej celem jest znaczne zwiększenie efektywności świadczonych usług transportowych.     Tobias Strahl, menedżer działu IT w Lanfer Logistik GmbH, powiedział - Nie wykorzystujemy jeszcze wszystkich opcji systemu, ale spełnił już nasze oczekiwania. Specjaliści z Lanfer Logistik przez ponad rok porównywali różne systemy dostępne na rynku, aby ustalić który z nich najbardziej odpowiada potrzebom ich firmy. Duże znaczenie na długiej liście stawianych oczekiwań miały trwały montaż i wytrzymałość. Ponadto wprowadzane rozwiązania telematyczne powinny być zaawansowane technologicznie. Innym istotnym czynnikiem była także możliwość wykorzystania systemu w komunikacji mobilnej i dostęp do pomocy technicznej.   Tobias Strahl dodał - Jednym z naszym priorytetów było zapewnienie kierowcom identycznych warunków pracy w każdym pojeździe. Sprawnie przeprowadzony montaż urządzeń dodatkowo potwierdził, że wybór Trimble na naszego dostawcę był słuszny. Firma Trimble zamontowała komputery CarCube w ciągu niecałych dwóch miesięcy. Trimble odpowiada na wszystkie nasze pytania.   Wartość systemu firmy Trimble można docenić w codziennej pracy. W porównaniu z poprzednim systemem telematycznym znacznie mniej czasu zabierają sprawy związane z raportowaniem i zwiększyła się wydajność pracy. Pełna obsługa zlecenia wymaga od kierowców maksymalnie ośmiu kliknięć na ekranie dotykowym CarCube. Z kolei zaawansowane aplikacje zaplecza FleetWorks i FleetCockpit umożliwiły wyeliminowanie wielu źródeł błędów - Kierowcy otrzymują szczegółowe instrukcje dotyczące trasy i wszelkie istotne informacje w odpowiednim czasie, na przykład dane na temat ilości przewożonego ładunku lub klasy towarów niebezpiecznych i związanych z tym procedur postępowania - dodał Tobias Strahl. Kolejnym atutem nowego systemu firmy Trimble jest wyświetlanie dokładnego celu przejazdu z dokładnością co do jednego metra zamiast podawania tylko adresu dostawy. Tobias Strahl podkreślił - To duża zaleta tego systemu, ponieważ w przypadku bardzo dużych kompleksów, które obsługuje nasza firma, pozwala nam to zaoszczędzić dużo czasu i tym samym pieniędzy. Firma Lanfer Logistik liczy również na dalszy wzrost efektywności dzięki planowanemu udostępnieniu online aplikacji do skanowania dokumentów stworzonej przez Trimble. Kierowcy będą mogli wówczas korzystać z CarCube do szybkiego i łatwego przesyłania dokumentów przewozowych do działu administracyjnego firmy Lanfer Logistik - Dążymy do skrócenia czasu poświęcanego na przetwarzanie dokumentów - podsumował Tobias Strahl.  

Trimble Lanfer Logistik zdjecie 1Firma logistyczna Lanfer Logistik GmbH wprowadziła w swojej flocie pojazdów innowacyjne rozwiązania telematyczne przeznaczone dla sektora transportowo-logistycznego oferowane przez Trimble. System telematyczny CarCube firmy Trimble został zainstalowany w 340 ciągnikach. Lanfer Logistik zdecydowała się również wdrożyć aplikacje zaplecza FleetWorks i FleetCockpit dostarczone przez Trimble. Jej celem jest znaczne zwiększenie efektywności świadczonych usług transportowych.

 

 

Tobias Strahl, menedżer działu IT w Lanfer Logistik GmbH, powiedział – Nie wykorzystujemy jeszcze wszystkich opcji systemu, ale spełnił już nasze oczekiwania.

Specjaliści z Lanfer Logistik przez ponad rok porównywali różne systemy dostępne na rynku, aby ustalić który z nich najbardziej odpowiada potrzebom ich firmy. Duże znaczenie na długiej liście stawianych oczekiwań miały trwały montaż i wytrzymałość. Ponadto wprowadzane rozwiązania telematyczne powinny być zaawansowane technologicznie. Innym istotnym czynnikiem była także możliwość wykorzystania systemu w komunikacji mobilnej i dostęp do pomocy technicznej.

 

Tobias Strahl dodał – Jednym z naszym priorytetów było zapewnienie kierowcom identycznych warunków pracy w każdym pojeździe. Sprawnie przeprowadzony montaż urządzeń dodatkowo potwierdził, że wybór Trimble na naszego dostawcę był słuszny. Firma Trimble zamontowała komputery CarCube w ciągu niecałych dwóch miesięcy. Trimble odpowiada na wszystkie nasze pytania.

 

Wartość systemu firmy Trimble można docenić w codziennej pracy. W porównaniu z poprzednim systemem telematycznym znacznie mniej czasu zabierają sprawy związane z raportowaniem i zwiększyła się wydajność pracy. Pełna obsługa zlecenia wymaga od kierowców maksymalnie ośmiu kliknięć na ekranie dotykowym CarCube. Z kolei zaawansowane aplikacje zaplecza FleetWorks i FleetCockpit umożliwiły wyeliminowanie wielu źródeł błędów – Kierowcy otrzymują szczegółowe instrukcje dotyczące trasy i wszelkie istotne informacje w odpowiednim czasie, na przykład dane na temat ilości przewożonego ładunku lub klasy towarów niebezpiecznych i związanych z tym procedur postępowania – dodał Tobias Strahl.

Kolejnym atutem nowego systemu firmy Trimble jest wyświetlanie dokładnego celu przejazdu z dokładnością co do jednego metra zamiast podawania tylko adresu dostawy. Tobias Strahl podkreślił – To duża zaleta tego systemu, ponieważ w przypadku bardzo dużych kompleksów, które obsługuje nasza firma, pozwala nam to zaoszczędzić dużo czasu i tym samym pieniędzy. Firma Lanfer Logistik liczy również na dalszy wzrost efektywności dzięki planowanemu udostępnieniu online aplikacji do skanowania dokumentów stworzonej przez Trimble. Kierowcy będą mogli wówczas korzystać z CarCube do szybkiego i łatwego przesyłania dokumentów przewozowych do działu administracyjnego firmy Lanfer Logistik – Dążymy do skrócenia czasu poświęcanego na przetwarzanie dokumentów – podsumował Tobias Strahl.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C