Sieć sklepów Leroy Merlin przedłużyła kontrakt z operatorem logistycznym Spedimex na obsługę magazynu dystrybucyjnego zlokalizowanego w centralnej Polsce, w Strykowie koło Łodzi, u zbiegu budowanych autostrad A1 Gdańsk-Cieszyn oraz A2 Poznań-Warszawa. Przedłużenie kontraktu to efekt dotychczasowej współpracy pomiędzy tymi firmami.
Strykowskie centrum prowadzi dystrybucję towarów do wszystkich sklepów sieci Leroy Merlin na terenie całej Polski i od początku jest obsługiwane przez Spedimex. Obiekt dysponuje powierzchnią składowania 50 tys. m2 i jest jednym z największych tego typu przedsięwzięć w Polsce. Wysokość obiektu wynosi 12 m i liczy 68 doków rozładunkowo-załadunkowych. W ramach kontynuowanej współpracy Spedimex będzie odpowiedzialny za dalsze zarządzanie wszystkimi procesami magazynowymi oraz dostarczanie niezbędnych zasobów: odpowiednio przeszkolonych pracowników, sprzętu i wyposażenia. Ponadto Spedimex zapewnia obsługę i administrację systemów korzystając z bogatego doświadczenia w zakresie wdrażania i zarządzania projektami logistycznymi z sektora DIY.
Jako europejski lider, Leroy Melin zawsze poszukuje solidnych i godnych zaufania partnerów, na których może liczyć w każdej sytuacji – mówi Marcin Bąk, prezes zarządu Spedimex Sp. z o.o. – Podczas obowiązywania pierwszego kontraktu podpisanego z początkiem 2009 roku, udało nam się spełnić stawiane oczekiwania i cele, i zostać tym samym partnerem wspierającym dynamiczny rozwój sieci Leroy Merlin w naszym kraju. Przedłużenie współpracy jest więc dla nas ważnym wyróżnieniem, przede wszystkim z racji wysokich wymagań w zakresie jakości obsługi, jakie stawia Leroy Merlin swoim partnerom.
Jednym z czynników decyzji Leroy Merlin co do wyboru Spedimex było ciągłe doskonalenie procesów i zwiększanie jakości obsługi. W czasie blisko trzyletniej współpracy, Spedimex znacząco ulepszył poziom współczynników KPI i usprawnił procesy związane z obsługą 7 000 indeksów asortymentowych. – Dzięki naszemu blisko 20-letniemu doświadczeniu, w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań logistycznych, bezustannie się doskonalimy i rozwijamy kompetencje operacyjne. Pozwala nam
to projektować rozwiązania maksymalnie dopasowane do specyfiki każdego klienta – potwierdza Marcin Bąk.