Logistyka i dystrybucja produktów leczniczych

C

24-08-2012

Logistyka i dystrybucja leków należą do najtrudniejszych i najbardziej wymagających procesów w łańcuchu dostaw. Wymogi bezpieczeństwa narzucają restrykcyjne przepisy prawne. Ostatnie miesiące to zmiany strategii biznesowych, które wymuszają konieczność wdrażania nowych rozwiązań, dostosowanych do obecnych realiów rynkowych. Konferencja "Logistyka i dystrybucja produktów leczniczych" organizowana 18-19 października przez firmę Movida ma na celu przekazanie najbardziej aktualnych informacji dotyczących zmian prawnych oraz przedstawienie dobrych praktyk w obszarze bezpieczeństwa łańcucha dostaw produktów leczniczych.   Wybrany zestaw zagadnień i kluczowych tematów to wynik pytań i problemów, z którymi działy logistyki, dystrybucji, magazynowania i transportu zmagają się niemal każdego dnia. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli uzupełnić wiedzę oraz uzyskać odpowiedzi na wiele nurtujących pytań. Prelegenci, którzy wystąpią podczas spotkania, prezentują bardzo wysoki poziom wiedzy i wieloletnie praktyczne doświadczenie, co gwarantuje, że czas przeznaczony na konferencję będzie dobrą inwestycją. Kluczowe tematy spotkania: wymagania i nowe obowiązki w zakresie Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej wymagania dla systemu jakości wymagania dla pośredników własny magazyn czy obsługa przez firmę zewnętrzną? skład konsygnacyjny jako element strategii przedsiębiorstwa - ocena korzyści i zagrożeń realizacja dostaw w warunkach kontrolowanych, walidacja transportu warunki kontrolowane dla klientów indywidualnych doświadczenia GIF - monitoring warunków transportu na całej trasie jak stworzyć kompleksowy system zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw i efektywnie wykorzystać narzędzia i techniki ograniczające zagrożenia? ryzyka rozkładające się między producentem, operatorem, hurtownią, apteką, szpitalem ? zarządzanie przebiegiem leków w różnych segmentach globalna obsługa prowadzona przez Service Provider wpływ ustawy refundacyjnej na obraz rynku dystrybucji farmaceutycznej najlepsze praktyki i doświadczenia współpracy dystrybucji farmaceutycznej z operatorem logistycznym - CASE STUDIES Z końcem lipca ukazał się oczekiwany projekt ustawy o zmianie ustawy ? Prawo farmaceutyczne będący adaptacją dyrektywy PE i Rady 2011/62/UE z dnia 8 czerwca 2011 w sprawie wspólnotowego kodeksu odnoszącego się do produktów leczniczych stosowanych u ludzi - w zakresie zapobiegania wprowadzaniu sfałszowanych produktów leczniczych do legalnego łańcucha dystrybucji. Zmiany wpłyną na wytwórców, importerów produktów leczniczych (również substancji czynnych i substancji pomocniczych), prowadzących hurtownie farmaceutyczne, składy celne i konsygnacyjne, pośredników w obrocie hurtowym, prowadzących apteki i punkty apteczne oraz na organy Inspekcji Farmaceutycznej. Szczegółowych informacji udziela: Krystyna Moniuszko; e-mail: kmoniuszko@movida.com.pltel.: 22 402 64 90  Więcej informacji o konferencji na stronie: www.movida.com.pl Cięcie kosztów w zakładzie produkcyjnym? Jak to się robi? O tym, że warto ciąć koszty, nie trzeba nikogo przekonywać. Redukcja kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości produktu pozwala nie tylko zmaksymalizować zyski, lecz także ustrzec się przed negatywnymi skutkami kolejnej fali kryzysu gospodarczego.


movida_200

Logistyka i dystrybucja leków należą do najtrudniejszych i najbardziej wymagających procesów w łańcuchu dostaw. Wymogi bezpieczeństwa narzucają restrykcyjne przepisy prawne. Ostatnie miesiące to zmiany strategii biznesowych, które wymuszają konieczność wdrażania nowych rozwiązań, dostosowanych do obecnych realiów rynkowych. Konferencja “Logistyka i dystrybucja produktów leczniczych” organizowana 18-19 października przez firmę Movida ma na celu przekazanie najbardziej aktualnych informacji dotyczących zmian prawnych oraz przedstawienie dobrych praktyk w obszarze bezpieczeństwa łańcucha dostaw produktów leczniczych.


 


Wybrany zestaw zagadnień i kluczowych tematów to wynik pytań i problemów, z którymi działy logistyki, dystrybucji, magazynowania i transportu zmagają się niemal każdego dnia. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli uzupełnić wiedzę oraz uzyskać odpowiedzi na wiele nurtujących pytań. Prelegenci, którzy wystąpią podczas spotkania, prezentują bardzo wysoki poziom wiedzy i wieloletnie praktyczne doświadczenie, co gwarantuje, że czas przeznaczony na konferencję będzie dobrą inwestycją.


Kluczowe tematy spotkania:

  • wymagania i nowe obowiązki w zakresie Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej
  • wymagania dla systemu jakości
  • wymagania dla pośredników
  • własny magazyn czy obsługa przez firmę zewnętrzną?
  • skład konsygnacyjny jako element strategii przedsiębiorstwa – ocena korzyści i zagrożeń
  • realizacja dostaw w warunkach kontrolowanych, walidacja transportu
  • warunki kontrolowane dla klientów indywidualnych
  • doświadczenia GIF – monitoring warunków transportu na całej trasie
  • jak stworzyć kompleksowy system zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw i efektywnie wykorzystać narzędzia i techniki ograniczające zagrożenia?
  • ryzyka rozkładające się między producentem, operatorem, hurtownią, apteką, szpitalem ? zarządzanie przebiegiem leków w różnych segmentach
  • globalna obsługa prowadzona przez Service Provider
  • wpływ ustawy refundacyjnej na obraz rynku dystrybucji farmaceutycznej
  • najlepsze praktyki i doświadczenia współpracy dystrybucji farmaceutycznej z operatorem logistycznym – CASE STUDIES


Z końcem lipca ukazał się oczekiwany projekt ustawy o zmianie ustawy ? Prawo farmaceutyczne będący adaptacją dyrektywy PE i Rady 2011/62/UE z dnia 8 czerwca 2011 w sprawie wspólnotowego kodeksu odnoszącego się do produktów leczniczych stosowanych u ludzi – w zakresie zapobiegania wprowadzaniu sfałszowanych produktów leczniczych do legalnego łańcucha dystrybucji. Zmiany wpłyną na wytwórców, importerów produktów leczniczych (również substancji czynnych i substancji pomocniczych), prowadzących hurtownie farmaceutyczne, składy celne i konsygnacyjne, pośredników w obrocie hurtowym, prowadzących apteki i punkty apteczne oraz na organy Inspekcji Farmaceutycznej.


Szczegółowych informacji udziela:
Krystyna Moniuszko;
e-mail: kmoniuszko@movida.com.pl
tel.: 22 402 64 90 


Więcej informacji o konferencji na stronie: www.movida.com.pl


Cięcie kosztów w zakładzie produkcyjnym? Jak to się robi? O tym, że warto ciąć koszty, nie trzeba nikogo przekonywać. Redukcja kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości produktu pozwala nie tylko zmaksymalizować zyski, lecz także ustrzec się przed negatywnymi skutkami kolejnej fali kryzysu gospodarczego.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C