LPP nowym klientem Arvato Polska

C

25-04-2017

Arvato Polska podpisał umowę o współpracy ze spółką LPP SA na obsługę logistyczną kanału e-commerce. Obsługa sklepów on-line marek LPP (Reserved, Mohito, House i Sinsay) prowadzona będzie z dedykowanego dla tego celu magazynu Arvato położonego w Centralnej Polsce.   LPP SA powierza Arvato Polska obsługę e-commerce marek: Reserved, Mohito, House oraz Sinsay, co daje wolumen kilkunastu milionów wysyłanych sztuk produktów rocznie. W ramach obsługi logistycznej Arvato będzie odpowiadać za kluczowe elementy całego procesu, czyli: magazynowanie, kompletację i pakowanie, wysyłkę kurierską, obsługę zwrotów i reklamacji oraz usługi specjalistyczne (przepakowywanie, etykietowanie, wymianę folii, kontrolę jakościową) takiego asortymentu jak: odzież, obuwie, torebki oraz akcesoria.   W związku z podpisanym kontraktem w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni Arvato powiększy swoją powierzchnię magazynową o kolejne 30 tys. m2 z możliwością dalszej ekspansji w ciągu najbliższych 3 lat do 60 tys. m2 oraz zwiększy zatrudnienie o około 500 osób w pierwszym roku projektu. Inwestycja, jako dedykowane rozwiązanie projektowe, opiewać będzie na kilkanaście milionów złotych i będzie zlokalizowana w Centralnej Polsce.   „LPP SA od lat z sukcesami rozwija swoją pozycję w branży i jest obecnie największą firmą odzieżową w Europie Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się, że na swojego partnera wybrała Arvato Polska, firmę z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, obsługującą marki europejskich liderów w segmencie fashion. Obsługa tak złożonego projektu logistycznego to dla nas wyzwanie, ale przede wszystkim satysfakcja z powierzenia nam możliwości współtworzenia sukcesu największej polskiej firmy odzieżowej w tak dynamicznie rozwijającym się kanale, jakim jest e-handel"  komentuje Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor SG SCM, Członek Zarządu w Arvato Polska.   Start operacyjny projektu planowany jest na początek października 2017 roku. W magazynie będą realizowane wysyłki zarówno na teren Polski, jak i za granicę (do Niemiec, Czech, Słowacji, Rumunii Węgier, krajów bałtyckich, a także na rynek angielski).   „Outsourcing logistyki sprzedaży internetowej to dla naszej spółki doskonałe rozwiązanie. Będziemy współpracować z najlepszymi specjalistami i korzystać z ich wieloletniego doświadczenia operacyjnego w zakresie logistycznej obsługi kanału e-commerce. Ponadto operacje te zostaną zlokalizowane w najdogodniejszym dla nas pod względem dystrybucji miejscu w Polsce. Dzięki temu należące do LPP centrum logistyczne na Pomorzu będzie koncentrować się teraz niemal wyłącznie na obsłudze sieci stacjonarnej liczącej ponad 1700 sklepów, zlokalizowanych w 18 krajach. W ramach obsługi e-commerce nasze Centrum Logistyczne w Pruszczu Gdańskim obsługiwać będzie klientów internetowych marki Cropp – obsługa i wysyłka pozostałych zamówień, dla marek Reserved, Mohito, House i Sinsay, realizowana będzie z magazynu naszego partnera w Strykowie"  dodaje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP S.A. odpowiedzialny za rozwój e-commerce.   Na potrzeby projektu w Centrum Dystrybucyjnym zostanie zatrudnionych około 500 osób. Nowym pracownikom Arvato Polska oferuje pracę w dynamicznym i rozwijającym się zespole oraz zdobycie doświadczeń w branży e-commerce. Dodatkowo, Arvato zapewni pracownikom bezpłatny dojazd, posiłek oraz pakiet medyczny lub sportowy. W oddziale funkcjonował będzie również Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.    Rekrutacja do nowego oddziału w pełni zintensyfikuje się pod koniec czerwca br. Więcej informacji na stronie www.modnalogistyka.pl lub pod adresem: rekrutacja.strykow@arvato.pl.

bloniemulti1Arvato Polska podpisał umowę o współpracy ze spółką LPP SA na obsługę logistyczną kanału e-commerce. Obsługa sklepów on-line marek LPP (Reserved, Mohito, House i Sinsay) prowadzona będzie z dedykowanego dla tego celu magazynu Arvato położonego w Centralnej Polsce.

 

LPP SA powierza Arvato Polska obsługę e-commerce marek: Reserved, Mohito, House oraz Sinsay, co daje wolumen kilkunastu milionów wysyłanych sztuk produktów rocznie. W ramach obsługi logistycznej Arvato będzie odpowiadać za kluczowe elementy całego procesu, czyli: magazynowanie, kompletację i pakowanie, wysyłkę kurierską, obsługę zwrotów i reklamacji oraz usługi specjalistyczne (przepakowywanie, etykietowanie, wymianę folii, kontrolę jakościową) takiego asortymentu jak: odzież, obuwie, torebki oraz akcesoria.

 

W związku z podpisanym kontraktem w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni Arvato powiększy swoją powierzchnię magazynową o kolejne 30 tys. m2 z możliwością dalszej ekspansji w ciągu najbliższych 3 lat do 60 tys. m2 oraz zwiększy zatrudnienie o około 500 osób w pierwszym roku projektu. Inwestycja, jako dedykowane rozwiązanie projektowe, opiewać będzie na kilkanaście milionów złotych i będzie zlokalizowana w Centralnej Polsce.

 

„LPP SA od lat z sukcesami rozwija swoją pozycję w branży i jest obecnie największą firmą odzieżową w Europie Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się, że na swojego partnera wybrała Arvato Polska, firmę z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, obsługującą marki europejskich liderów w segmencie fashion. Obsługa tak złożonego projektu logistycznego to dla nas wyzwanie, ale przede wszystkim satysfakcja z powierzenia nam możliwości współtworzenia sukcesu największej polskiej firmy odzieżowej w tak dynamicznie rozwijającym się kanale, jakim jest e-handel”  komentuje Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor SG SCM, Członek Zarządu w Arvato Polska.

 

Start operacyjny projektu planowany jest na początek października 2017 roku. W magazynie będą realizowane wysyłki zarówno na teren Polski, jak i za granicę (do Niemiec, Czech, Słowacji, Rumunii Węgier, krajów bałtyckich, a także na rynek angielski).

 

„Outsourcing logistyki sprzedaży internetowej to dla naszej spółki doskonałe rozwiązanie. Będziemy współpracować z najlepszymi specjalistami i korzystać z ich wieloletniego doświadczenia operacyjnego w zakresie logistycznej obsługi kanału e-commerce. Ponadto operacje te zostaną zlokalizowane w najdogodniejszym dla nas pod względem dystrybucji miejscu w Polsce. Dzięki temu należące do LPP centrum logistyczne na Pomorzu będzie koncentrować się teraz niemal wyłącznie na obsłudze sieci stacjonarnej liczącej ponad 1700 sklepów, zlokalizowanych w 18 krajach. W ramach obsługi e-commerce nasze Centrum Logistyczne w Pruszczu Gdańskim obsługiwać będzie klientów internetowych marki Cropp – obsługa i wysyłka pozostałych zamówień, dla marek Reserved, Mohito, House i Sinsay, realizowana będzie z magazynu naszego partnera w Strykowie”  dodaje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP S.A. odpowiedzialny za rozwój e-commerce.

 

Na potrzeby projektu w Centrum Dystrybucyjnym zostanie zatrudnionych około 500 osób. Nowym pracownikom Arvato Polska oferuje pracę w dynamicznym i rozwijającym się zespole oraz zdobycie doświadczeń w branży e-commerce. Dodatkowo, Arvato zapewni pracownikom bezpłatny dojazd, posiłek oraz pakiet medyczny lub sportowy. W oddziale funkcjonował będzie również Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. 

 

Rekrutacja do nowego oddziału w pełni zintensyfikuje się pod koniec czerwca br. Więcej informacji na stronie www.modnalogistyka.pl lub pod adresem: rekrutacja.strykow@arvato.pl.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C