Mercedes-Benz Warszawa – Zmiany w kierownictwie spółki

C

14-01-2011

  {modal href="/images/stories/p_rajewski_mercedes1_big.jpg"}{/modal}Przemysław Rajewski, dotychczas odpowiedzialny za rozwój sieci dealerskiej w Mercedes-Benz Polska, objął funkcję prezesa Mercedes-Benz Warszawa, firmowego salonu i serwisu Mercedes-Benz w Warszawie. Zastąpił na tym stanowisku Bogusława  Kowalskiego, który od 1 stycznia jest prezesem Auto Idea Sp. z o. o., autoryzowanego dealera Mercedesa z oddziałami w Białymstoku i Olsztynie.         Przemysław Rajewski jest absolwentem Szkoły Głównej Planowania i Statystyki, Wydział Ekonomiki i Produkcji, stypendystą Fundacji im. Friedricha Neumanna w Bonn. Od 1991 związany z Mercedesem, najpierw w spółce Sobiesława Zasady, gdzie kierował działem importu a potem działem sprzedaży samochodów użytkowych, a od  1996 w firmie Mercedes -Benz Polska, gdzie piastował kolejno funkcje dyrektora handlowego, szefa centrum realizacji zamówień, a od 2002 kierował działem rozwoju sieci dealerskiej. W latach 2002-2005  był prezesem Stowarzyszenia Oficjalnych Importerow Samochodowych.   Mercedes-Benz Warszawa to firmowy salon i serwis Mercedesa w Polsce. W 2010 roku sprzedał 1340 pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych, co stanowi ponad 10%  sprzedaży marki w Polsce.     - Dziękuję Panu Przemysławowi Rajewskiemu za wiedzę i energię włożoną w rozbudowę  i modernizację naszej sieci dealerskiej w Polsce. Jako pierwsza marka premium mamy swoje stacje we wszystkich 16 województwach. Dzięki temu znacznie wzrosła satysfakcja Klientów z naszych produktów i usług - mówi Jan Madeja, Prezes Zarządu Mercedes-Benz  Polska.   Bogusław Kowalski, .od 1 stycznia prezes firmy Auto Idea Sp. z o.o., jest z wykształcenia elektronikiem i ekonomistą, ukończył Szkołę  Główną Planowania i Statystyki, ma dyplom Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zawodowej związany z marką Mercedes-Benz. W latach 1996-2000 wiceprezes Mercedes-Benz Polska, od 2004 prezes firmowego dealera Mercedes-Benz  Warszawa. Obecnie piastuje też funkcję Prezesa Stowarzyszenia Dealerów Mercedes-Benz oraz jest członkiem Rady Dealerów Związku Dealerów Samochodów   Auto Idea Sp. z o. o. to autoryzowany dealer Mercedes-Benz z oddziałami w Białymstoku i Olsztynie. Kolejny punkt sprzedaży i serwisu (samochody osobowe Mercedes-Benz i smart oraz samochody dostawcze) powstaje w Łomiankach k/Warszawy (planowane uruchomienie - III kwartał br.)         - Sukces Mercedesa w Polsce opiera się na naszej doskonale rozbudowanej i nowoczesnej sieci dealerskiej. Dlatego dziekuję Panu Bogusławowi  Kowalskiemu za kilkanaście lat oddanej pracy  i cieszę się, że podejmuje teraz odpowiedzialne zadanie prowadzenia dwóch - w niedalekiej przyszłości trzech - punktów sprzedaży i serwisu Mercedes-Benz - mówi Jan Madeja,  Prezes Zarządu Mercedes-Benz   Polska.

 

{modal href=”/images/stories/p_rajewski_mercedes1_big.jpg”}{/modal}Przemysław Rajewski, dotychczas odpowiedzialny za rozwój sieci dealerskiej w Mercedes-Benz Polska, objął funkcję prezesa Mercedes-Benz Warszawa, firmowego salonu i serwisu Mercedes-Benz w Warszawie. Zastąpił na tym stanowisku Bogusława  Kowalskiego, który od 1 stycznia jest prezesem Auto Idea Sp. z o. o., autoryzowanego dealera Mercedesa z oddziałami w Białymstoku i Olsztynie.

 

 

 

 

Przemysław Rajewski jest absolwentem Szkoły Głównej Planowania i Statystyki, Wydział Ekonomiki i Produkcji, stypendystą Fundacji im. Friedricha Neumanna w Bonn. Od 1991 związany z Mercedesem, najpierw w spółce Sobiesława Zasady, gdzie kierował działem importu a potem działem sprzedaży samochodów użytkowych, a od  1996 w firmie Mercedes -Benz Polska, gdzie piastował kolejno funkcje dyrektora handlowego, szefa centrum realizacji zamówień, a od 2002 kierował działem rozwoju sieci dealerskiej. W latach 2002-2005  był prezesem Stowarzyszenia Oficjalnych Importerow Samochodowych.

 

Mercedes-Benz Warszawa to firmowy salon i serwis Mercedesa w Polsce. W 2010 roku sprzedał 1340 pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych, co stanowi ponad 10%  sprzedaży marki w Polsce.  

 

Dziękuję Panu Przemysławowi Rajewskiemu za wiedzę i energię włożoną w rozbudowę  i modernizację naszej sieci dealerskiej w Polsce. Jako pierwsza marka premium mamy swoje stacje we wszystkich 16 województwach. Dzięki temu znacznie wzrosła satysfakcja Klientów z naszych produktów i usług – mówi Jan Madeja, Prezes Zarządu Mercedes-Benz  Polska.

 

Bogusław Kowalski, .od 1 stycznia prezes firmy Auto Idea Sp. z o.o., jest z wykształcenia elektronikiem i ekonomistą, ukończył Szkołę  Główną Planowania i Statystyki, ma dyplom Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zawodowej związany z marką Mercedes-Benz. W latach 1996-2000 wiceprezes Mercedes-Benz Polska, od 2004 prezes firmowego dealera Mercedes-Benz  Warszawa. Obecnie piastuje też funkcję Prezesa Stowarzyszenia Dealerów Mercedes-Benz oraz jest członkiem Rady Dealerów Związku Dealerów Samochodów

 

Auto Idea Sp. z o. o. to autoryzowany dealer Mercedes-Benz z oddziałami w Białymstoku i Olsztynie. Kolejny punkt sprzedaży i serwisu (samochody osobowe Mercedes-Benz i smart oraz samochody dostawcze) powstaje w Łomiankach k/Warszawy (planowane uruchomienie – III kwartał br.)     

  

Sukces Mercedesa w Polsce opiera się na naszej doskonale rozbudowanej i nowoczesnej sieci dealerskiej. Dlatego dziekuję Panu Bogusławowi  Kowalskiemu za kilkanaście lat oddanej pracy  i cieszę się, że podejmuje teraz odpowiedzialne zadanie prowadzenia dwóch – w niedalekiej przyszłości trzech – punktów sprzedaży i serwisu Mercedes-Benz – mówi Jan Madeja,  Prezes Zarządu Mercedes-Benz   Polska.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C