W połowie stycznia British International Freight Association (BIFA) przyznała brytyjskiemu oddziałowi DSV Road nagrodę w kategorii Staff Development 2012 za realizowany system szkoleń i programów rekrutacyjnych. To już druga, po Global Freight Awards, międzynarodowa nagroda za projekt, który od zeszłego roku jest realizowany także w Polsce.
DSV zdobyło uznanie kapituły BIFA za nowoczesne podejście do szkoleń pracowników w ramach programów Sales Academy, Customer Service Academy oraz International Leadership Programme, a także systemu rekrutacji – Apprentice Scheme i Graduate Scheme.
Grupa DSV w Polsce nie pozostaje w tyle za swoimi brytyjskimi kolegami i już od września 2012 roku wdraża pierwszy z cyklu program szkoleniowy – Sales Academy, którego zakończenie jest planowane na marzec br.
– Najistotniejszym elementem szkolenia pracowników DSV, jest rozwinięcie zarówno zdolności analizowania potrzeb klientów, jak i umiejętna weryfikacja za pomocą jakich narzędzi firma jest w stanie je zaspokoić – mówi Piotr W. Krawiecki, prezes zarządu DSV Road i DSV Solutions.
– Obecnie jesteśmy na finiszu 6-modułowego projektu szkoleń w ramach Akademii Sprzedaży, której celem jest wszechstronne podnoszenie umiejętności sprzedażowych. Program został skonstruowany w taki sposób, aby pracownicy wszystkich spółek Grupy DSV mieli możliwość nie tylko pogłębienia wiedzy w zakresie usług swoich dywizji, ale także rozwijali współpracę oraz wzajemne wsparcie sprzedaży pomiędzy poszczególnymi spółkami.
W ramach Akademii szkoli się obecnie w Polsce kadra handlowa z DSV Road, DSV Air & Sea oraz DSV Solutions. W ciągu półtora roku program został zrealizowany w sumie w 14 krajach. Kolejnym etapem rozwoju systemu szkoleń w Polsce będzie wdrożenie z czwartym kwartale 2013 roku programu Customer Service Academy.