Norbert Dentressangle podbija Portugalię

C

03-11-2010

  {modal href="/images/stories/nd1_big.jpg"}{/modal}Operator logistyczny inwestuje w dwa nowe przedsięwzięcia w Lizbonie i Oporto zgodnie z planami wzrostu w tym regionie i projektem "Czerwona Europa".   Norbert Dentressangle specjalizujący się w transporcie, dystrybucji i usługach logistycznych właśnie otworzył w Lizbonie i Oporto dwie nowe platformy o powierzchni przekraczającej 13 000 m2 z 44 zatokami do załadunku i rozładunku.   Oba centra wyposażone w najnowszą technologię i zbudowane tak, aby zoptymalizować operacje dystrybucji i przeładunku kompletacyjnego (cross-docking) wzmacniają pozycję tego właśnie operatora logistycznego w Portugalii i stawiają go na czele. Ponadto idealnie zgadzają się z projektem Czerwona Europa, siecią powiązań pomiędzy europejskimi platformami, jakie są w jego posiadaniu, dzięki czemu mo?e oferować regularną dystrybucję palet w 17 krajach w Europie, w tym w krajach Europy Wschodniej. To nowe otwarcie było przewidziane w planach inwestycyjnych renowacji 22 platform dystrybucyjnych na Półwyspie Iberyjskim, jakie Norbert Dentressangle realizuje od pięciu lat. Szybkie tempo rozwoju usług Paletería, których łączna sprzedaż dziś to 75 milionów euro rocznie spowodowało, że konieczne były przystosowanie wszystkich instalacji w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu usług oraz kontynuacja planu wzrostu przez kolejne lata. Zaledwie w pierwszym kwartale 2010 roku biznes prowadzony przez sektor transportu na Półwyspie Iberyjskim osiągnął 125 milionów euro, o 9% więcej niż w tym samym okresie czasu w roku 2009. Wzrost ten stanowczo przekracza procent wzrostu osiągnięty przez firmę w pozostałej części Europy. Nowe platformy Pierwsza inwestycja znajduje się w Forte da Casa, mieście le?ącym w regionie Lizbony. Znajduje się ona w strategicznym punkcie ze względu na bliskość do autostrad A-1 i A-2 łączących stolicę Portugalii z północą i południem kraju. Platforma ta obejmuje 3400 m2, z czego 1500 m2 przeznaczonych jest dla działań związanych z dystrybucją i cross-dockingiem, 1500 m2 dla składowania i pozostałe 400 m2 na biura. Infrastruktura ta posiada możliwość wertykalnego składowania ponad 1600 palet, 24 zatoki do załadunku i rozładunku oraz własny skład oleju na potrzeby floty. Druga platforma znajdująca się w Canelas, mieście poło?onym w regionie Oporto, przeznaczona jest dla dystrybucji, cross-dockingu i transportu międzynarodowego tak dla pełnych wyładunków jak i w systemie grupowym. Zajmuje prawie 3200 m2, do których dołączone jest 6500 m2 z 50 miejscami parkingowymi, pompą olejową i własnym warsztatem przeznaczonym do konserwacji i napraw floty.   Ponadto dla optymalizacji czynności związanych z przeładunkiem kompletacyjnym instalacja posiada 20 zatok załadowczych: 10 dla wózków i 10 dla furgonetek. Instalacja położona na południe od Oporto łączy się z dwoma głównymi autostradami A-1 i A-29 bez konieczności przejeżdżania przez miasto. W ten sposób ułatwia połączenia między północą i południem kraju dla pojazdów wyjeżdżających z różnych miejsc w Hiszpanii i Portugalii bez konieczności przejeżdżania przez obszary o dużym nasileniu ruchu, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.

 

{modal href=”/images/stories/nd1_big.jpg”}{/modal}Operator logistyczny inwestuje w dwa nowe przedsięwzięcia w Lizbonie i Oporto zgodnie z planami wzrostu w tym regionie i projektem “Czerwona Europa”.

 

Norbert Dentressangle specjalizujący się w transporcie, dystrybucji i usługach logistycznych właśnie otworzył w Lizbonie i Oporto dwie nowe platformy o powierzchni przekraczającej 13 000 m2 z 44 zatokami do załadunku i rozładunku.


 

Oba centra wyposażone w najnowszą technologię i zbudowane tak, aby zoptymalizować operacje dystrybucji i przeładunku kompletacyjnego (cross-docking) wzmacniają pozycję tego właśnie operatora logistycznego w Portugalii i stawiają go na czele. Ponadto idealnie zgadzają się z projektem Czerwona Europa, siecią powiązań pomiędzy europejskimi platformami, jakie są w jego posiadaniu, dzięki czemu mo?e oferować regularną dystrybucję palet w 17 krajach w Europie, w tym w krajach Europy Wschodniej.


To nowe otwarcie było przewidziane w planach inwestycyjnych renowacji 22 platform dystrybucyjnych na Półwyspie Iberyjskim, jakie Norbert Dentressangle realizuje od pięciu lat. Szybkie tempo rozwoju usług Paletería, których łączna sprzedaż dziś to 75 milionów euro rocznie spowodowało, że konieczne były przystosowanie wszystkich instalacji w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu usług oraz kontynuacja planu wzrostu przez kolejne lata. Zaledwie w pierwszym kwartale 2010 roku biznes prowadzony przez sektor transportu na Półwyspie Iberyjskim osiągnął 125 milionów euro, o 9% więcej niż w tym samym okresie czasu w roku 2009. Wzrost ten stanowczo przekracza procent wzrostu osiągnięty przez firmę w pozostałej części Europy.


Nowe platformy Pierwsza inwestycja znajduje się w Forte da Casa, mieście le?ącym w regionie Lizbony. Znajduje się ona w strategicznym punkcie ze względu na bliskość do autostrad A-1 i A-2 łączących stolicę Portugalii z północą i południem kraju. Platforma ta obejmuje 3400 m2, z czego 1500 m2 przeznaczonych jest dla działań związanych z dystrybucją i cross-dockingiem, 1500 m2 dla składowania i pozostałe 400 m2 na biura. Infrastruktura ta posiada możliwość wertykalnego składowania ponad 1600 palet, 24 zatoki do załadunku i rozładunku oraz własny skład oleju na potrzeby floty.


Druga platforma znajdująca się w Canelas, mieście poło?onym w regionie Oporto, przeznaczona jest dla dystrybucji, cross-dockingu i transportu międzynarodowego tak dla pełnych wyładunków jak i w systemie grupowym. Zajmuje prawie 3200 m2, do których dołączone jest 6500 m2 z 50 miejscami parkingowymi, pompą olejową i własnym warsztatem przeznaczonym do konserwacji i napraw floty.

 

Ponadto dla optymalizacji czynności związanych z przeładunkiem kompletacyjnym instalacja posiada 20 zatok załadowczych: 10 dla wózków i 10 dla furgonetek. Instalacja położona na południe od Oporto łączy się z dwoma głównymi autostradami A-1 i A-29 bez konieczności przejeżdżania przez miasto. W ten sposób ułatwia połączenia między północą i południem kraju dla pojazdów wyjeżdżających z różnych miejsc w Hiszpanii i Portugalii bez konieczności przejeżdżania przez obszary o dużym nasileniu ruchu, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C