Nowa aplikacja wysyłkowa Siódemki dla SoteShop

C

25-02-2013

  Siódemka S.A. rozwija rodzinę produktów 7 Business Ship Control - a jej najnowsze rozwiązanie dedykowane jest sklepom internetowym opartym na systemie SoteShop. Aplikacja została zrealizowana przy współpracy informatyków firmy PROJEKTwww.pl, oficjalnego partnera Sote.   Dzięki aplikacji 7 Business Ship Control integrującej program wspierający sprzedaż on-line z systemem Siódemki, e-sklep otrzymuje nie tylko pełne wsparcie obsługi logistycznej, ale także znaczące ułatwienia dla swoich klientów. Wszystkie informacje dotyczące przesyłek dostępne są dla klienta sklepu na jego koncie użytkownika systemu SoteShop. Aby sprawdzić np. status przesyłki nie trzeba korzystać z aplikacji trackingowej Siódemki - wystarczy zalogować się do swojego konta w e-sklepie, gdzie dostępne są wszystkie aktualne informacje. Wiadomości o statusie doręczenia przesyłane będą także automatycznie na adres e-mailowy klienta, podany przy zakładaniu konta w sklepie. Wkrótce klienci e-sklepów otrzymają kolejne ułatwienie, polegające na możliwości nadania przesyłki powrotnej z poziomu swojego konta w sklepie. To bardzo wygodna forma zwrócenia towaru. Jeśli użytkownik nie będzie usatysfakcjonowany zakupem, będzie mógł bezpłatnie zmówić kuriera korzystając wyłącznie z funkcjonalności swojego e-sklepowego konta. Rozwiązanie Siódemki nie tylko ułatwi zwracanie towarów klientom, ale wyeliminuje także możliwość pomyłki. Opcja zamówienia przesyłki powrotnej będzie aktywna wyłącznie przez czas zdefiniowany w regulaminie sklepu. Dostępność funkcji zależeć będzie od decyzji poszczególnych e-sklepów, jednak udostępnienie jej klientom znacząco podniesienie konkurencyjność oferty.

 

system2013Siódemka S.A. rozwija rodzinę produktów 7 Business Ship Control – a jej najnowsze rozwiązanie dedykowane jest sklepom internetowym opartym na systemie SoteShop. Aplikacja została zrealizowana przy współpracy informatyków firmy PROJEKTwww.pl, oficjalnego partnera Sote.


 


Dzięki aplikacji 7 Business Ship Control integrującej program wspierający sprzedaż on-line z systemem Siódemki, e-sklep otrzymuje nie tylko pełne wsparcie obsługi logistycznej, ale także znaczące ułatwienia dla swoich klientów. Wszystkie informacje dotyczące przesyłek dostępne są dla klienta sklepu na jego koncie użytkownika systemu SoteShop.


Aby sprawdzić np. status przesyłki nie trzeba korzystać z aplikacji trackingowej Siódemki – wystarczy zalogować się do swojego konta w e-sklepie, gdzie dostępne są wszystkie aktualne informacje. Wiadomości o statusie doręczenia przesyłane będą także automatycznie na adres e-mailowy klienta, podany przy zakładaniu konta w sklepie.


Wkrótce klienci e-sklepów otrzymają kolejne ułatwienie, polegające na możliwości nadania przesyłki powrotnej z poziomu swojego konta w sklepie. To bardzo wygodna forma zwrócenia towaru. Jeśli użytkownik nie będzie usatysfakcjonowany zakupem, będzie mógł bezpłatnie zmówić kuriera korzystając wyłącznie z funkcjonalności swojego e-sklepowego konta. Rozwiązanie Siódemki nie tylko ułatwi zwracanie towarów klientom, ale wyeliminuje także możliwość pomyłki.


Opcja zamówienia przesyłki powrotnej będzie aktywna wyłącznie przez czas zdefiniowany w regulaminie sklepu. Dostępność funkcji zależeć będzie od decyzji poszczególnych e-sklepów, jednak udostępnienie jej klientom znacząco podniesienie konkurencyjność oferty.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C