Nowa kolekcja artykułów Renault Trucks spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem

C

11-09-2010

{modal href="/images/stories/super_trucky_big.jpg"}  {/modal} Kolekcja, która ujrzała światło dzienne pięć miesięcy temu, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Czapeczki i breloki sprzedają się najlepiej, podczas gdy produkty serii "Trucker" są najbardziej poszukiwane. Największą sprzedaż odnotowano we Francji i Niemczech. Od maja oferowany jest również katalog, który został podzielony na cztery kategorie tematyczne: "Trucker", "Passion", "Adventure" i "Truck Racing". Łącznie dostępnych jest około 100 produktów, które można zamówić w sklepie internetowym pod adresem: www.eshop.renault-trucks.com.   Sprzedaż uruchomiono w kwietniu 2010 roku. Nowa oferta produktów promocyjnych Renault Trucks przebojem zdobywa rynek. Wspomnianych czapek i breloków sprzedano odpowiednio 8500 i 6300 sztuk, przede wszystkim w Niemczech i Francji. Najbardziej poszukiwanymi produktami są te z serii "Trucker".   Seria artykułów "Trucker?"jest kierowana przede wszystkim do kierowców poruszających się w transporcie dalekim. Składa się z 15 "praktycznych" produktów podkreślających image marki. Znajdziemy wśród nich koszulki, torby podróżne, polary, przybory do pisania i wiele innych, przydatnych na co dzień każdemu kierowcy.   W chwili, w której lato dobiega końca, nowa seria produktów promocyjnych "Truck Racing" pozwoli poczuć atmosferę wyścigów dzięki ubraniom w barwach zespołu Renault Trucks - MKR Technology. Oprócz kolekcji "Trucker?"i "Truck Racing", Renault Trucks oferuje również gamę "Passion" i "Adventure". Każdy produkt z tych serii może być zamówiony bezpośrednio na dedykowanej stronie www.eshop.renault-trucks.com.

{modal href=”/images/stories/super_trucky_big.jpg”} 

PROMOCJA

PROMOCJA

{/modal}

Kolekcja, która ujrzała światło dzienne pięć miesięcy temu, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Czapeczki i breloki sprzedają się najlepiej, podczas gdy produkty serii “Trucker” są najbardziej poszukiwane. Największą sprzedaż odnotowano we Francji i Niemczech. Od maja oferowany jest również katalog, który został podzielony na cztery kategorie tematyczne: “Trucker“, “Passion”, “Adventure” i “Truck Racing“. Łącznie dostępnych jest około 100 produktów, które można zamówić w sklepie internetowym pod adresem: www.eshop.renault-trucks.com.

 

Sprzedaż uruchomiono w kwietniu 2010 roku. Nowa oferta produktów promocyjnych Renault Trucks przebojem zdobywa rynek. Wspomnianych czapek i breloków sprzedano odpowiednio 8500 i 6300 sztuk, przede wszystkim w Niemczech i Francji. Najbardziej poszukiwanymi produktami są te z serii “Trucker”.

 

Seria artykułów “Trucker?“jest kierowana przede wszystkim do kierowców poruszających się w transporcie dalekim. Składa się z 15 “praktycznych” produktów podkreślających image marki. Znajdziemy wśród nich koszulki, torby podróżne, polary, przybory do pisania i wiele innych, przydatnych na co dzień każdemu kierowcy.

 

W chwili, w której lato dobiega końca, nowa seria produktów promocyjnych “Truck Racing” pozwoli poczuć atmosferę wyścigów dzięki ubraniom w barwach zespołu Renault Trucks – MKR Technology. Oprócz kolekcji “Trucker?”i “Truck Racing”, Renault Trucks oferuje również gamę “Passion” i “Adventure”. Każdy produkt z tych serii może być zamówiony bezpośrednio na dedykowanej stronie www.eshop.renault-trucks.com.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C