Nowa usługa dla klientów GLS

C

10-12-2018

Firma kurierska GLS Poland wprowadza nowe udogodnienie dla klientów – usługę InfoCourierService. To kolejny element personalizacji systemu dostaw. Dzięki temu GLS Poland dysponuje już kompleksowym zestawem rozwiązań dla nowoczesnego e-commerce.

Firma kurierska GLS Poland wprowadza nowe udogodnienie dla klientów – usługę InfoCourierService. To kolejny element personalizacji systemu dostaw. Dzięki temu GLS Poland dysponuje już kompleksowym zestawem rozwiązań dla nowoczesnego e-commerce.

U progu świątecznego szczytu e-commerce GLS Poland wprowadził nową usługę – InfoCourierService. Jej mechanizm jest prosty: odbiorca otrzymuje wiadomość SMS z numerem telefonu kuriera, dzięki czemu może się z nim skontaktować bezpośrednio i ustalić szczegóły dostawy. Usługa jest domyślnie włączona dla każdej przesyłki, do której nadawca poda numer telefonu odbiorcy.

– To nowa usługa, ale traktujemy ją jako element działań, których celem jest optymalizacja systemu dostaw. Stale dążymy do tego, by skrócić czas, jak najbardziej ułatwić i spersonalizować odbiór przesyłki. Dla nowoczesnego handlu online, nastawionego na indywidualne podejście do klienta, ma to kluczowe znaczenie nie tylko w okresach zwiększonego wolumenu przekazanych do doręczenia paczek – mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Ważnym elementem tego systemu jest też wygodny i szybki dostęp do punktów nadania i odbioru przesyłek. GLS Poland dysponuje obecnie bardzo rozbudowaną siecią takich punktów. Składa się na nią już ponad 1500 lokalizacji ParcelShop, a firma systematycznie dodaje kolejne, poszerzając zasięg sieci. Z kolei usługa FlexDeliveryService, dostępna już w 18 krajach Europy, w tym również w Polsce, zwiększa elastyczność dostaw. Firma z wyprzedzeniem przekazuje odbiorcy informacje dotyczące planowanego terminu dostawy, a ten zyskuje możliwość kontrolowania czasu i miejsca odbioru. Może zmienić np. adres lub przekierować przesyłkę do wybranego punktu ParcelShop. Od tego roku, w ramach tej usługi, wprowadzona została nowa funkcja: odbiorca może złożyć dyspozycję o pozostawieniu przesyłki bez podpisu na terenie adresu doręczenia w zabezpieczonym miejscu. Firma zapowiada, że usługa FlexDeliveryService będzie nadal rozwijana.

– Sukcesywnie inwestujemy w rozwiązania wspierające rozwój e-commerce. Budujemy kompleksowy, zintegrowany system usług i funkcjonalności, w tym również usprawniających dostawy transgraniczne. Wszystko wskazuje na to, że międzynarodowy handel online będzie odgrywał coraz większą rolę – podkreśla Tomasz Kroll.

Dodajmy, że cała sieć GLS, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 41 krajów w Europie, a także 8 stanów USA oraz od niedawna Kanadę. GLS Poland to jeden z liderów jakości w europejskiej logistyce przesyłek. W tym roku firma obchodzi swoje 20-lecie na polskim rynku.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C