Nowe rozwiązania Jungheinrich

C

30-10-2017

Dokładnie w czasie, w którym odbywały się międzynarodowe targi dotyczące wyposażenia lotnisk InterAirport w Monachium, firma Jungheinrich zaprezentowała swój nowy produkt: ciągnik akumulatorowy EZS 7280.Ze względu na dopuszczalną siłę ciągu, aż 28 ton, ciągnik idealnie nadaje się do transportu ciężkich ładunków na płytach lotnisk lub w zakładach przemysłowych. Wysoki moment obrotowy sprawia, że najazd na rampę z ciężkim towarem nie stanowi dla EZS 7280 problemu. Automatyczne hamulce postojowe zabezpieczające wózek przed stoczeniem się z pochyłości ułatwiają zatrzymywanie się i ponowne ruszanie na podjeździe.

Dokładnie w czasie, w którym odbywały się międzynarodowe targi dotyczące wyposażenia lotnisk InterAirport w Monachium, firma Jungheinrich zaprezentowała swój nowy produkt: ciągnik akumulatorowy EZS 7280.Ze względu na dopuszczalną siłę ciągu, aż 28 ton, ciągnik idealnie nadaje się do transportu ciężkich ładunków na płytach lotnisk lub w zakładach przemysłowych. Wysoki moment obrotowy sprawia, że najazd na rampę z ciężkim towarem nie stanowi dla EZS 7280 problemu. Automatyczne hamulce postojowe zabezpieczające wózek przed stoczeniem się z pochyłości ułatwiają zatrzymywanie się i ponowne ruszanie na podjeździe.

Nowy akumulator litowo-jonowy o mocy 500 Ah zastosowany w EZS 7280 gwarantuje wysoką wydajność. Użytkownik z pewnością doceni jego niekwestionowane zalety, takie jak bezobsługowość, długą żywotność, czy łatwość doładowania w każdym czasie. W przypadku szczególnie długiego czasu pracy, przy zwiększonym rozstawie osi kół, można zainstalować akumulator o mocy do 930 Ah. Dzięki kompaktowej obudowie EZS 7280 bardzo dobrze sprawdza się w wąskich korytarzach, ułatwiając manewrowanie. Trwała i odporna na wpływy atmosferyczne konstrukcja ze specjalną powłoką gwarantuje wysoki stopień ochrony przed korozją i sprawia, że ​​ciągnik sprawdzi się nawet w najbardziej niekorzystnych warunkach pogodowych. Istnieje możliwość wyboru różnych wariantów kabin. Dzięki ogrzewaniu wnętrza kabiny problemu nie stanowi niska temperatura, ani zaparowane szyby. W trakcie prac nad produktem dużą wagę przywiązywaliśmy do wydajności pojazdu i bezpieczeństwa przy podjazdach na rampę. Ważna też była kwestia komfortu pracy operatora. Inspirację dla nas stanowiły rozwiązania stosowane z branży motoryzacyjnej. – mówi Andreas Füchtmann, produkt manager.

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C