Nowy Dyrektor Handlowy w Michelin Polska

C

09-09-2010

  {modal href="/images/stories/olivier_dacquin_big.jpg"} {/modal}Olivier Dacquin objął stanowisko Dyrektora Handlowego Michelin na Polskę i Kraje Bałtyckie. W Grupie Michelin pracuje od  1999 roku. Karierę rozpoczął od stanowiska Menadżera Produktu na Europę Środkową i Wschodnią. Później odpowiadał między innymi  za kontakty Michelin z koncesjonerami i centrami szybkiej obsługi we Francji.   Był też menedżerem marki Michelin i należącej do Michelin marki BF Goodrich we Francji. Przez ostatnie 2 lata, przed przyjazdem do Polski, zajmował stanowisko Dyrektora Handlowego Michelin w Grecji.     - Dobrze jest zaczynać nową misję, w nowym kraju wiedząc, że firma jest w nim doceniana - mówi Olivier Dacquin - Oczywiście jest to także duże wyzwanie, bo Polacy wiedzą jak oceniać produkty i są wymagający jeśli chodzi o poziom oferowanych usług.   Olivier Dacquin jest absolwentem marketingu i finansów w Institut d?Études Politiques w Paryżu i marketingu w École des Hautes Études Commerciales w Montrealu. Ma 36 lat, żonę i czworo dzieci. Prywatnie, jest miłośnikiem podróży, żeglarstwa i biegania w maratonach.   Na stanowisku Dyrektora Handlowego Michelin w Polsce i Krajach Bałtyckich zastąpił Philipa Videau, który objął inne stanowisko w Grupie Michelin w Chinach

 

{modal href=”/images/stories/olivier_dacquin_big.jpg”}

PROMOCJA

PROMOCJA

{/modal}Olivier Dacquin objął stanowisko Dyrektora Handlowego Michelin na Polskę i Kraje Bałtyckie. W Grupie Michelin pracuje od  1999 roku. Karierę rozpoczął od stanowiska Menadżera Produktu na Europę Środkową i Wschodnią. Później odpowiadał między innymi  za kontakty Michelin z koncesjonerami i centrami szybkiej obsługi we Francji.

 

Był też menedżerem marki Michelin i należącej do Michelin marki BF Goodrich we Francji. Przez ostatnie 2 lata, przed przyjazdem do Polski, zajmował stanowisko Dyrektora Handlowego Michelin w Grecji.

 

 

– Dobrze jest zaczynać nową misję, w nowym kraju wiedząc, że firma jest w nim doceniana – mówi Olivier Dacquin – Oczywiście jest to także duże wyzwanie, bo Polacy wiedzą jak oceniać produkty i są wymagający jeśli chodzi o poziom oferowanych usług.

 

Olivier Dacquin jest absolwentem marketingu i finansów w Institut d?Études Politiques w Paryżu i marketingu w École des Hautes Études Commerciales w Montrealu. Ma 36 lat, żonę i czworo dzieci. Prywatnie, jest miłośnikiem podróży, żeglarstwa i biegania w maratonach.

 

Na stanowisku Dyrektora Handlowego Michelin w Polsce i Krajach Bałtyckich zastąpił Philipa Videau, który objął inne stanowisko w Grupie Michelin w Chinach

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C