Nowy kontrakt między DHL Global Forwarding i Elektrolux

C

14-07-2016

DHL Global Forwarding wchodzący w skład Deutsche Post DHL Group, będzie odpowiedzialny za transport większości drobnicowych przesyłek dla firmy Electrolux. Szwedzki producent sprzętu gospodarstwa domowego zakłada, iż roczna objętość ładunkowa wyniesie ponad 20 tys. m3 i będzie stanowić około 70% wolumenu światowego, obejmując przesyłki ze wszystkich regionów, w tym Azji, Oceanii, Ameryki Północnej, Europy i Ameryki Łacińskiej.   „Szczególnie w przypadku pilnych projektów, przesyłek drobnicowych i dystrybucji części zamiennych, przesyłki LCL są bardzo ważne dla Electroluxa, gdyż stanowią integralną część naszego globalnego łańcucha dostaw. Wybraliśmy DHL Global Forwarding do tego zadania ze względu na niespotykany globalny zasięg oraz wysoką niezawodność DHL Ocean Connect LCL”, mówi Bjorn Vang Jensen, wiceprezes Global Logistics w Electrolux.   Polityka firmy “Shipped as Booked” gwarantuje, że towary są odpowiednio zaplanowane dla danego statku i będą dostarczone na czas niezależnie czy kontener jest zapełniony czy nie. Elastyczność była głównym kryterium Electroluxa w procesie wyboru spedytora, ponieważ projekty specjalne oraz części zamienne muszą być dostarczane w różnych, zmieniających się ilościach, na które popyt jest nieprzewidywalny.   „Jesteśmy bardzo zadowoleni, iż kontynuujemy naszą 10-letnią współpracę z Electroluxem. Nowy kontrakt jest fantastycznym potwierdzeniem jakości usług świadczonych w innych dziedzinach przez DHL Ocean Connect LCL", mówi Michael Young, wiceprezes, Globalny Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, DHL Global Forwarding. Zapisz Zapisz Zapisz Zapisz

DHL kontrakt z elektroluxDHL Global Forwarding wchodzący w skład Deutsche Post DHL Group, będzie odpowiedzialny za transport większości drobnicowych przesyłek dla firmy Electrolux. Szwedzki producent sprzętu gospodarstwa domowego zakłada, iż roczna objętość ładunkowa wyniesie ponad 20 tys. m3 i będzie stanowić około 70% wolumenu światowego, obejmując przesyłki ze wszystkich regionów, w tym Azji, Oceanii, Ameryki Północnej, Europy i Ameryki Łacińskiej.

 

Szczególnie w przypadku pilnych projektów, przesyłek drobnicowych i dystrybucji części zamiennych, przesyłki LCL są bardzo ważne dla Electroluxa, gdyż stanowią integralną część naszego globalnego łańcucha dostaw. Wybraliśmy DHL Global Forwarding do tego zadania ze względu na niespotykany globalny zasięg oraz wysoką niezawodność DHL Ocean Connect LCL”, mówi Bjorn Vang Jensen, wiceprezes Global Logistics w Electrolux.

 

Polityka firmy “Shipped as Booked” gwarantuje, że towary są odpowiednio zaplanowane dla danego statku i będą dostarczone na czas niezależnie czy kontener jest zapełniony czy nie. Elastyczność była głównym kryterium Electroluxa w procesie wyboru spedytora, ponieważ projekty specjalne oraz części zamienne muszą być dostarczane w różnych, zmieniających się ilościach, na które popyt jest nieprzewidywalny.

 

Jesteśmy bardzo zadowoleni, iż kontynuujemy naszą 10-letnią współpracę z Electroluxem. Nowy kontrakt jest fantastycznym potwierdzeniem jakości usług świadczonych w innych dziedzinach przez DHL Ocean Connect LCL“, mówi Michael Young, wiceprezes, Globalny Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, DHL Global Forwarding.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C