FIEGE otwiera kolejny oddział i zwiększa aktywność w zachodniej Polsce. W centrum dystrybucyjnym w Zielonej Górze, operator logistyczny będzie obsługiwał zwroty znanych marek odzieżowych aktywnie wykorzystujących internetowy kanał sprzedaży. Na potrzeby projektu, FIEGE zatrudni 300 osób.
Rynek e-commerce w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie, a firmy poszukują rozwiązań umożliwiających optymalizację obsługi zwrotów zarówno od strony kosztowej, jak i czasu ich procesowania, który z kolei przekłada się na wzrost satysfakcji klientów ze sprawnie i szybko przeprowadzonej operacji. Doświadczenie FIEGE w obsłudze branży e-handlu zapewnia realizację obu powyższych korzyści.
Otwarcie nowej lokalizacji FIEGE w Zielonej Górze, realizującej obsługę zwrotów jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie naszych klientów na sprawną, dynamiczną i elastyczną obsługę branży e-commerce. Ta atrakcyjna lokalizacja i zdobyte know-how umożliwią nam uruchomienie efektywnego kosztowo centrum. Nasze dopracowane procedury, doświadczenie oraz optymalizacja procesów zminimalizują liczbę błędów w obsłudze i przyspieszą realizację zwrotów, czego efektem będzie wzrost zadowolenia końcowych klientów z przeprowadzonej transakcji i krótkiego czasu niezbędnego do zwrotu płatności za zwracane produkty. Ekspansja FIEGE na zachód Polski jest kolejnym etapem realizowanej przez firmę strategii – mówi Piotr Kohmann, CEO FIEGE EE.
Nowa placówka FIEGE zlokalizowana jest w Panattoni Park Zielona Góra na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego. Centrum logistyczne położone jest zaledwie 6 km od drogi ekspresowej S3 oraz w odległości około 70 km od granicy polsko-niemieckiej. Niezwykle atrakcyjne położenie magazynu usprawni proces dostarczania przesyłek w dowolne miejsce w kraju i na świecie. W magazynie o powierzchni ponad 5 tys. metrów kwadratowych zatrudnienie znajdzie ponad 300 osób. Centrum rozpocznie swoją działalność w styczniu 2018 roku.