Łodzianin zwycięzcą krajowego finału “Drive me Challenge”

C

05-10-2012

    Najwyższe noty w kategorii bezpiecznej i oszczędnej jazdy oraz jakości obsługi klienta zapewniły zwycięstwo Adamowi Marciniakowi. W polskiej edycji zawodów "Drive me Challenge" okazał się najlepszym spośród blisko 1 000 kurierów TNT Express. Już jutro będzie reprezentował Polskę w międzynarodowym finale w Dusseldorfie, gdzie zmierzy się z zawodnikami z 20 państw.     We wrześniu na torze wyścigowym w Słomczynie (woj. mazowieckie)  rozegrano polską edycję zawodów "Drive me Challenge", zorganizowanych przez firmę TNT Express dla jej kurierów. Uczestnicy rywalizowali w konkurencji doręczania przesyłek samochodem dostawczym do 3 zaaranżowanych na torze punktów klienta, w ekonomicznej i defensywnej jeździe autem osobowym oraz w umiejętności wychodzenia z poślizgu (jazda trolejem).   Kurierów oceniano pod kątem poprawności dostarczenia przesyłek, zachowania wobec klienta (savoir-vivre), stosowania się do zasad ruchu drogowego (ocena instruktora szkoły jazdy). Mierzono czas pokonania toru oraz zachowanie w reakcji na ruchomą przeszkodę: podczas jazdy na tor wrzucana była piłka, mająca symulować wtargnięcie pieszego na drogę.   Kurierów oceniano również w kategorii ekonomicznej jazdy (pokonanie 18 km trasy w najkrótszym czasie i przy najmniejszym zużyciu paliwa).    

 

 

PROMOCJA

PROMOCJA

WINNERNajwyższe noty w kategorii bezpiecznej i oszczędnej jazdy oraz jakości obsługi klienta zapewniły zwycięstwo Adamowi Marciniakowi. W polskiej edycji zawodów “Drive me Challenge” okazał się najlepszym spośród blisko 1 000 kurierów TNT Express. Już jutro będzie reprezentował Polskę w międzynarodowym finale w Dusseldorfie, gdzie zmierzy się z zawodnikami z 20 państw.

 

 

We wrześniu na torze wyścigowym w Słomczynie (woj. mazowieckie)  rozegrano polską edycję zawodów “Drive me Challenge”, zorganizowanych przez firmę TNT Express dla jej kurierów. Uczestnicy rywalizowali w konkurencji doręczania przesyłek samochodem dostawczym do 3 zaaranżowanych na torze punktów klienta, w ekonomicznej i defensywnej jeździe autem osobowym oraz w umiejętności wychodzenia z poślizgu (jazda trolejem).

 

Kurierów oceniano pod kątem poprawności dostarczenia przesyłek, zachowania wobec klienta (savoir-vivre), stosowania się do zasad ruchu drogowego (ocena instruktora szkoły jazdy). Mierzono czas pokonania toru oraz zachowanie w reakcji na ruchomą przeszkodę: podczas jazdy na tor wrzucana była piłka, mająca symulować wtargnięcie pieszego na drogę.

 

Kurierów oceniano również w kategorii ekonomicznej jazdy (pokonanie 18 km trasy w najkrótszym czasie i przy najmniejszym zużyciu paliwa).

 

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C