Oferty pojazdów zabudowanych Renault Trucks

C

29-12-2010

  {modal href="/images/stories/renault_truck1_big.jpg"}{/modal}W odpowiedzi na oczekiwania specjalistów Renault Trucks przygotowało oferty na pojazdy zabudowane zarówno na Maxity, jak i na Masterze: są to oferty typu "Gotowy do drogi", które obejmują pojazdy z najbardziej popularną zabudową.   Dzięki tym ofertom, klient nie musi martwić się o zabudowę: producent przygotowuje mu i gwarantuje pojazd kompletny: krótko mówiąc Renault Trucks zajmuje się wszystkim.   Dodatkowo producent oferuje szeroki wachlarz usług specjalnie opracowanych dla pojazdów dostawczych jak Start&Drive i Expandys na wszystko, co jest związane z zarządzaniem budżetem i obsługą. {modal href="/images/stories/renault_truck3_big.jpg"}{/modal}Maxity czy Master stworzone przez Renault Trucks gotowe do drogi Oferty Renault Trucks na pojazdy zabudowane Maxity i Master bazują na 3 typach zabudów : "wywrotka", "skrzynia" i "furgon". Przeznaczone są dla klientów, którzy pilnie potrzebują pojazdu. Dzięki różnorodnym konfiguracjom, klienci mogą wybrać wersję najlepiej przystosowaną do swoich potrzeb. I tak na przykład specjaliści z branży budowlanej, utrzymania zieleni, czy oczyszczania miast wybierają najczęściej wywrotki lub skrzynie zabudowane na Renault Master czy Maxity.   Wywrotka Wywrotka zabudowana na Masterze, 2 000 mm szerokości, 3 200 mm długości, wykonana  ze stali lub z aluminium dostępna jest w różnych konfiguracjach na podwoziu kabiny dziennej lub kabiny brygadowej. W zależności od skonfigurowanych ofert i od specyfiki danego kraju, można wybrać wersję ze schowkiem za kabiną lub np. z hakiem holowniczym.   Klienci mogą wybrać również oferty na zabudowane Renault Maxity i podwozie typu "ciężarowe". Znaleźć tu można również ofertę na zabudowaną "wywrotkę", dostępną w trzech konfiguracjach: na podwoziu kabiny dziennej, z lub bez schowka lub na podwoziu kabiny brygadowej. Wywrotka ma szerokość 1840 mm, długość użytkową od 1840 mm (podwójna kabina) do 3075 mm (kabina dzienna). Skrzynia ładunkowa Master w wersji "skrzynia" ma szerokość 2 000 mm i jest dostępny w 6 różnych długościach w zależności od podwozia wybranego przez klienta. Skrzynie są dostępne w długościach od 2 600 mm do 4 600 mm w zależności od rozstawu osi.  Szkielet jest wykonany ze stali, podłoga z drewna z aluminiowymi burtami ładunkowymi o wysokości 400mm. Burty są demontowalne. Renault Maxity z kolei jest oferowany ze skrzyniami w 4 długościach: 2 950, 3 160, 3 720, 4 550 mm. Ta oferta na Maxity jest dostępna w większości krajów europejskich. Furgon Specjalistom z branży kurierskiej, przeprowadzkowej, Renault Trucks proponuje ofertę na zabudowany furgon wielkogabarytowy Master. W zależności od branży i od konfiguracji wybranego podwozia, możliwe są pojemności 19 m3 (4 100 mm), 20,5 m3 (4 300 mm) i 22 m3 (4 500 mm) z lub bez tylnej windy. Nadwozie jest budowane z materiału drewnopochodnego lub poliestru mocowanego do albuminowej struktury nośnej. Dostępne są specjalizowane wersje z przedłużeniem zabudowy nad kabiną lub deflektorem dachowym, wnętrze wykończone zgodnie z potrzebami firm przeprowadzkowych lub kurierskich. {modal href="/images/stories/renault_truck2_big.jpg"}{/modal}Inne usługi Renault Trucks na pojazdy dostawcze Renault Trucks oferuje całą gamę usług dedykowanych pojazdom dostawczym, które ułatwią pracę wszystkim specjalistom z różnych branż. Start&Drive i Expandys Celem kontaktów Start&Drive i Expandys w przypadku pojazdów dostawczych jest zarządzanie budżetem obsługi pojazdu i ograniczenie czasu unieruchomienia pojazdu. Odpowiadając na potrzeby każdego specjalisty, Renault Trucks proponuje w tych kontraktach szeroki wachlarz opcji  z różnymi przebiegami i czasem. Dzięki Start&Drive, regularne, wcześniej zaplanowane wizyty w serwisie  pozwalają zapewnić bieżącą obsługę pojazdu i ograniczyć przypadkowe unieruchomienia. Renault Trucks oferuje też umowę Expandys na pokrycie kosztów związanych z ryzykiem technicznym. Chodzi tu o przedłużenie gwarancji producenta po okresie jej wygaśnięcia na okres maksymalnie 5 lat. Umowa ta uwzględnia koszty naprawy i koszty pomocy drogowej S24 na terenie całej sieci europejskiej. Umowa Expandys pokrywa koszty związane z ryzykiem technicznym przez okres 2 do 4 lat w zależności od wybranego czasu jej trwania.   W wersji "Standard", Expandys obejmuje koszty naprawy układu napędowego (silnik, skrzynia, most). W wersji "Maxi" obejmuje koszty naprawy całego pojazdu. We wszystkich przypadkach ujęte są koszty holowania i naprawy. Expandys, to gwarancja pracy w pełnym spokoju.

 

{modal href=”/images/stories/renault_truck1_big.jpg”}{/modal}W odpowiedzi na oczekiwania specjalistów Renault Trucks przygotowało oferty na pojazdy zabudowane zarówno na Maxity, jak i na Masterze: są to oferty typu “Gotowy do drogi”, które obejmują pojazdy z najbardziej popularną zabudową.

 

Dzięki tym ofertom, klient nie musi martwić się o zabudowę: producent przygotowuje mu i gwarantuje pojazd kompletny: krótko mówiąc Renault Trucks zajmuje się wszystkim.

 

Dodatkowo producent oferuje szeroki wachlarz usług specjalnie opracowanych dla pojazdów dostawczych jak Start&Drive i Expandys na wszystko, co jest związane z zarządzaniem budżetem i obsługą.


{modal href=”/images/stories/renault_truck3_big.jpg”}{/modal}Maxity czy Master stworzone przez Renault Trucks gotowe do drogi

Oferty Renault Trucks na pojazdy zabudowane Maxity i Master bazują na 3 typach zabudów : “wywrotka”, “skrzynia” i “furgon”. Przeznaczone są dla klientów, którzy pilnie potrzebują pojazdu. Dzięki różnorodnym konfiguracjom, klienci mogą wybrać wersję najlepiej przystosowaną do swoich potrzeb. I tak na przykład specjaliści z branży budowlanej, utrzymania zieleni, czy oczyszczania miast wybierają najczęściej wywrotki lub skrzynie zabudowane na Renault Master czy Maxity.

 

Wywrotka

Wywrotka zabudowana na Masterze, 2 000 mm szerokości, 3 200 mm długości, wykonana  ze stali lub z aluminium dostępna jest w różnych konfiguracjach na podwoziu kabiny dziennej lub kabiny brygadowej.

W zależności od skonfigurowanych ofert i od specyfiki danego kraju, można wybrać wersję ze schowkiem za kabiną lub np. z hakiem holowniczym.

 

Klienci mogą wybrać również oferty na zabudowane Renault Maxity i podwozie typu “ciężarowe”. Znaleźć tu można również ofertę na zabudowaną “wywrotkę”, dostępną w trzech konfiguracjach: na podwoziu kabiny dziennej, z lub bez schowka lub na podwoziu kabiny brygadowej. Wywrotka ma szerokość 1840 mm, długość użytkową od 1840 mm (podwójna kabina) do 3075 mm (kabina dzienna).


Skrzynia ładunkowa

Master w wersji “skrzynia” ma szerokość 2 000 mm i jest dostępny w 6 różnych długościach w zależności od podwozia wybranego przez klienta. Skrzynie są dostępne w długościach od 2 600 mm do 4 600 mm w zależności od rozstawu osi.  Szkielet jest wykonany ze stali, podłoga z drewna z aluminiowymi burtami ładunkowymi o wysokości 400mm. Burty są demontowalne.


Renault Maxity z kolei jest oferowany ze skrzyniami w 4 długościach: 2 950, 3 160, 3 720, 4 550 mm. Ta oferta na Maxity jest dostępna w większości krajów europejskich.


Furgon

Specjalistom z branży kurierskiej, przeprowadzkowej, Renault Trucks proponuje ofertę na zabudowany furgon wielkogabarytowy Master. W zależności od branży i od konfiguracji wybranego podwozia, możliwe są pojemności 19 m3 (4 100 mm), 20,5 m3 (4 300 mm) i 22 m3 (4 500 mm) z lub bez tylnej windy. Nadwozie jest budowane z materiału drewnopochodnego lub poliestru mocowanego do albuminowej struktury nośnej. Dostępne są specjalizowane wersje z przedłużeniem zabudowy nad kabiną lub deflektorem dachowym, wnętrze wykończone zgodnie z potrzebami firm przeprowadzkowych lub kurierskich.


{modal href=”/images/stories/renault_truck2_big.jpg”}{/modal}Inne usługi Renault Trucks na pojazdy dostawcze

Renault Trucks oferuje całą gamę usług dedykowanych pojazdom dostawczym, które ułatwią pracę wszystkim specjalistom z różnych branż.


Start&Drive i Expandys

Celem kontaktów Start&Drive i Expandys w przypadku pojazdów dostawczych jest zarządzanie budżetem obsługi pojazdu i ograniczenie czasu unieruchomienia pojazdu. Odpowiadając na potrzeby każdego specjalisty, Renault Trucks proponuje w tych kontraktach szeroki wachlarz opcji  z różnymi przebiegami i czasem.


Dzięki Start&Drive, regularne, wcześniej zaplanowane wizyty w serwisie  pozwalają zapewnić bieżącą obsługę pojazdu i ograniczyć przypadkowe unieruchomienia.


Renault Trucks oferuje też umowę Expandys na pokrycie kosztów związanych z ryzykiem technicznym. Chodzi tu o przedłużenie gwarancji producenta po okresie jej wygaśnięcia na okres maksymalnie 5 lat. Umowa ta uwzględnia koszty naprawy i koszty pomocy drogowej S24 na terenie całej sieci europejskiej. Umowa Expandys pokrywa koszty związane z ryzykiem technicznym przez okres 2 do 4 lat w zależności od wybranego czasu jej trwania.

 

W wersji “Standard”, Expandys obejmuje koszty naprawy układu napędowego (silnik, skrzynia, most). W wersji “Maxi” obejmuje koszty naprawy całego pojazdu. We wszystkich przypadkach ujęte są koszty holowania i naprawy. Expandys, to gwarancja pracy w pełnym spokoju.



Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C