_

– Mieć dobrą ofertę dla Klienta w sektorze flotowym to znaczy mieć niezawodny zespół mechaników, pomagać w sytuacjach awaryjnych na drodze, mieć nowoczesną diagnostykę, ale to także znaczy być blisko Klienta – mówi Piotr Rakowski, prezes On Road. – Uruchomienie serwisu internetowego to jeszcze jeden sposób na dotarcie z informacją o On Road wprost do naszego odbiorcy.
Strona www.onroad.com.pl to przejrzysty katalog usług i produktów dla klientów flotowych. Widać każdy serwis i zakres jego oferty, każdy dostępny model samochodu, nowego i używanego, widać magazyn części zamiennych i kontakt, dzięki któremu można je od razu zamówić. Klienci On Road dowiedzą się stąd o promocjach, ważnych zaleceniach związanych z eksploatacją samochodu czy o tym, że na stacjach paliw w Błoniu, Słubicach i Szczecinie można płacić kartami: DKV, Eurowag, Flota i UTA. O jakości paliwa każdy musi przekonać się sam.
Podstawą koncepcji strony www.onroad.com.pl była funkcjonalność. Krótko i na temat, tylko fakty, dla każdej lokalizacji mapki dojazdowe i pełny kontakt do odpowiedzialnych osób. Użytkownicy sieci lubią takie udogodnienia. Autorem witryny jest Visual Media, a partnerem premiery w sieci Castrol, producent oleju Elixion.
Podstawą koncepcji strony www.onroad.com.pl była funkcjonalność. Krótko i na temat, tylko fakty, dla każdej lokalizacji mapki dojazdowe i pełny kontakt do odpowiedzialnych osób. Użytkownicy sieci lubią takie udogodnienia. Autorem witryny jest Visual Media, a partnerem premiery w sieci Castrol, producent oleju Elixion.