Paczkomaty InPost coraz popularniejsze

C

25-10-2012

  Paczkomaty InPost zdobyły 54% głosów w konkursie "Ekomersy" zdobywając zwycięski tytuł w kategorii "Operator Logistyczny Roku" w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Polak 2.0. Nagroda "Operator logistyczny roku" przyznawana jest firmom oferującym dostarczanie przesyłek na zlecenie sklepów internetowych, a także oferujących usługi logistyczne i operacyjne takie, jak m.in. przygotowanie przesyłek, obsługę zwrotów i magazynowanie produktów.     Decydującymi o wyborze dostawcy aspektami stały się: cena oraz - jeszcze bardziej "cenny" - czas i termin dostarczenia towaru. - Nie byłoby e-commerce bez e-klientów. To im podporządkowany jest wirtualny świat zakupów i jeden z kluczowych elementów realizacji zamówienia, czyli dostawa towaru. To internauci - beneficjenci i jednocześnie decydenci zakupowej e-rewolucji - dyktują warunki sektorowi e-commerce, wycenianemu aktualnie na około 24-25 mld zł. Dlatego tak ważne jest to, by spełniać ich potrzeby i oczekiwania. Tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie zdecydowaną większością głosów oddanych przez internautów zdobyliśmy przewagę nad tradycyjnymi firmami kurierskimi - podkreśla Rafał Brzoska (na zdj), prezes Grupy Integer.pl. Do końca 2012 roku Grupa Integer.pl rozlokuje 1000 nowych Paczkomatów, z czego około 300 na terenie Polski, 375 w Wielkiej Brytanii, 200 w Rosji, 50 na Ukrainie oraz ponad 100 w Czechach i na Słowacji.

 

brzozkaPaczkomaty InPost zdobyły 54% głosów w konkursie “Ekomersy” zdobywając zwycięski tytuł w kategorii “Operator Logistyczny Roku” w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Polak 2.0. Nagroda “Operator logistyczny roku” przyznawana jest firmom oferującym dostarczanie przesyłek na zlecenie sklepów internetowych, a także oferujących usługi logistyczne i operacyjne takie, jak m.in. przygotowanie przesyłek, obsługę zwrotów i magazynowanie produktów.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

 

Decydującymi o wyborze dostawcy aspektami stały się: cena oraz – jeszcze bardziej “cenny” – czas i termin dostarczenia towaru.


Nie byłoby e-commerce bez e-klientów. To im podporządkowany jest wirtualny świat zakupów i jeden z kluczowych elementów realizacji zamówienia, czyli dostawa towaru. To internauci – beneficjenci i jednocześnie decydenci zakupowej e-rewolucji – dyktują warunki sektorowi e-commerce, wycenianemu aktualnie na około 24-25 mld zł. Dlatego tak ważne jest to, by spełniać ich potrzeby i oczekiwania. Tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie zdecydowaną większością głosów oddanych przez internautów zdobyliśmy przewagę nad tradycyjnymi firmami kurierskimi – podkreśla Rafał Brzoska (na zdj), prezes Grupy Integer.pl.


Do końca 2012 roku Grupa Integer.pl rozlokuje 1000 nowych Paczkomatów, z czego około 300 na terenie Polski, 375 w Wielkiej Brytanii, 200 w Rosji, 50 na Ukrainie oraz ponad 100 w Czechach i na Słowacji.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C