Pierwsza już jest!

C

04-09-2020

Bombardier Transportation i Cargounit marka handlowa Industrial Division, lider na rynku wynajmu lokomotyw i taboru pasażerskiego w Polsce świętowali w Gdańsku przekazanie pierwszej z trzech lokomotyw Bombardier Traxx MS. Dostawę kolejnych dwóch lokomotyw wielosystemowych zaplanowano jeszcze w tym miesiącu.

Bombardier Transportation i Cargounit marka handlowa Industrial Division, lider na rynku wynajmu lokomotyw i taboru pasażerskiego w Polsce świętowali w Gdańsku przekazanie pierwszej z trzech lokomotyw Bombardier Traxx MS. Dostawę kolejnych dwóch lokomotyw wielosystemowych zaplanowano jeszcze w tym miesiącu.

 

 

PROMOCJA

PROMOCJA

 

– Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom sprawdzone lokomotywy Traxx, posiadające homologacją w kilku krajach i charakteryzujące się niskimi kosztami eksploatacji. Rozszerzanie floty o lokomotywy wielosystemowe stanowi kluczowy element strategii Cargounit, która ma na celu zaspokojenie rosnącego popytu naszych klientów na nowoczesne lokomotywy przeznaczone do międzynarodowego transportu kolejowego w Europie Środkowej i Wschodniej – powiedział Łukasz Boroń, prezes zarządu Cargounit. Lokomotywy zostały dopuszczone do eksploatacji w siedmiu krajach: Polsce, Niemczech, Austrii, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Holandii.

– Wraz z Cargounit, największą polską spółką leasingową, zdobyliśmy kolejnego ważnego klienta na tym dynamicznie rozwijającym się rynku – powiedział Peter Ammann, szef jednostki Global Business Development Locomotives w Bombardier Transportation. – Nasz biznes lokomotywowy w Polsce zawsze był dla nas bardzo ważny i jesteśmy dumni, że nadwozia lokomotyw Traxx produkowane są w zakładzie Bombardier Transportation we Wrocławiu – mieście, w którym swoją siedzibę ma też Cargounit.

Do eksploatacji w Polsce i krajach ościennych trafiło już ponad 240 lokomotyw Traxx. W ciągu ostatnich 20 lat sprzedanych zostało ponad 2300 tych lokomotyw, w tym ponad 600 lokomotyw wielosystemowych. Lokomotywy te są przeznaczone do ruchu w czterech głównych systemach zasilania sieci trakcyjnej w Europie, zapewniając również elastyczność i interoperacyjność niezbędne w zarządzaniu międzynarodowym transportem kolejowym w całej Europie.

 

 

 

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C