Pirelli gra dla WOŚP

C

07-01-2016

Po raz kolejny firma Pirelli przekazała jeden egzemplarz swojego kalendarza 2016 na aukcję na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To świetna okazja, by jednocześnie stać się posiadaczem prestiżowego kalendarza i przekazać pieniądze na szczytny cel – zakup urządzeń medycznych dla oddziałów pediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorów.     Tradycją stało się, iż co roku Pirelli przekazuje na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy swój kalendarz. Nie można kupić go nigdzie i za żadne pieniądze. Produkt nie do zdobycia? Teraz każdy ma szansę. Wystarczy wziąć udział w licytacji Kalendarza Pirelli 2016 na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. – Już sam temat przewodni – 13 kobiet o wyjątkowych zawodowych, społecznych, kulturalnych, sportowych i artystycznych dokonaniach, zaprezentowanych w tegorocznym kalendarzu to świetny powód, by pamiętać o tych, którym trzeba pomagać. Mam nadzieję, że miłośnicy sztuki, wrażliwi również na zdrowie dzieci oraz seniorów przystąpią do licytacji i wesprą cel tej niezwykłej akcji – mówi Anna Borzęcka, Consumer&Trade Marketing Manager Pirelli Polska.   Już w najbliższą niedzielę odbędzie się XXIV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sama aukcja Kalendarza Pirelli potrwa kilka dni dłużej, do 13 stycznia. Tegoroczna 43. edycja Kalendarza Pirelli została stworzona przez jedną z najbardziej znanych amerykańskich fotografek i portrecistek, Annie Leibovitz. Fotografowane przez Leibovitz kobiety należą do różnych grup wiekowych i środowisk i prezentują różne typy kariery. Podobnie, jak w przypadku pierwszych kilku kalendarzy z lat sześćdziesiątych, a ostatnio, w przypadku The Cal z 2002 roku Petera Lindbergha lub Patricka Demarcheliera w 2008 r. oraz Steve’a McCurry w 2013 w Kalendarzu nie ma nagości. O Kalendarzu Pirelli   Od narodzin w 1964 roku, Kalendarz Pirelli traktowany był jako prestiżowe wydawnictwo. Wyznacza upływ czasu poprzez fotografie najwyżej cenionych fotografów swoich epok, interpretując współczesną kulturę i kreując trendy. Ten najbardziej znany na świecie kalendarz stał się ikoną mody, fotografii i stylu.   Kalendarz do dziś nie jest dostępny w sprzedaży. Otrzymywali go jedynie najwybitniejsi koneserzy sztuki – filmowcy, aktorzy, muzycy, artyści i oczywiście najważniejsi klienci firmy Pirelli. Na świecie ukazuje się zaledwie kilkanaście tysięcy egzemplarzy. Pierwszy egzemplarz tradycyjnie przekazywany jest brytyjskiej królowej. Do Polski w 2016 roku trafiło niespełna 100 sztuk.   Licytacja Kalendarza na stronie: http://aukcje.wosp.org.pl  

Pirelli Aukcja Kalendarza Pirelli 2016Po raz kolejny firma Pirelli przekazała jeden egzemplarz swojego kalendarza 2016 na aukcję na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To świetna okazja, by jednocześnie stać się posiadaczem prestiżowego kalendarza i przekazać pieniądze na szczytny cel – zakup urządzeń medycznych dla oddziałów pediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorów.

 

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Tradycją stało się, iż co roku Pirelli przekazuje na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy swój kalendarz. Nie można kupić go nigdzie i za żadne pieniądze. Produkt nie do zdobycia? Teraz każdy ma szansę. Wystarczy wziąć udział w licytacji Kalendarza Pirelli 2016 na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Już sam temat przewodni – 13 kobiet o wyjątkowych zawodowych, społecznych, kulturalnych, sportowych i artystycznych dokonaniach, zaprezentowanych w tegorocznym kalendarzu to świetny powód, by pamiętać o tych, którym trzeba pomagać. Mam nadzieję, że miłośnicy sztuki, wrażliwi również na zdrowie dzieci oraz seniorów przystąpią do licytacji i wesprą cel tej niezwykłej akcji – mówi Anna Borzęcka, Consumer&Trade Marketing Manager Pirelli Polska.

 

Już w najbliższą niedzielę odbędzie się XXIV Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sama aukcja Kalendarza Pirelli potrwa kilka dni dłużej, do 13 stycznia.

Tegoroczna 43. edycja Kalendarza Pirelli została stworzona przez jedną z najbardziej znanych amerykańskich fotografek i portrecistek, Annie Leibovitz. Fotografowane przez Leibovitz kobiety należą do różnych grup wiekowych i środowisk i prezentują różne typy kariery. Podobnie, jak w przypadku pierwszych kilku kalendarzy z lat sześćdziesiątych, a ostatnio, w przypadku The Cal z 2002 roku Petera Lindbergha lub Patricka Demarcheliera w 2008 r. oraz Steve’a McCurry w 2013 w Kalendarzu nie ma nagości.

O Kalendarzu Pirelli

 

Od narodzin w 1964 roku, Kalendarz Pirelli traktowany był jako prestiżowe wydawnictwo. Wyznacza upływ czasu poprzez fotografie najwyżej cenionych fotografów swoich epok, interpretując współczesną kulturę i kreując trendy. Ten najbardziej znany na świecie kalendarz stał się ikoną mody, fotografii i stylu.

 

Kalendarz do dziś nie jest dostępny w sprzedaży. Otrzymywali go jedynie najwybitniejsi koneserzy sztuki – filmowcy, aktorzy, muzycy, artyści i oczywiście najważniejsi klienci firmy Pirelli. Na świecie ukazuje się zaledwie kilkanaście tysięcy egzemplarzy. Pierwszy egzemplarz tradycyjnie przekazywany jest brytyjskiej królowej. Do Polski w 2016 roku trafiło niespełna 100 sztuk.

 

Licytacja Kalendarza na stronie: http://aukcje.wosp.org.pl

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C