PKP CARGO ma już Elektroniczny List Przewozowy

C

17-10-2013

PKP CARGO uruchomiło system Elektronicznego Listu Przewozowego, który pozwala zlecić usługę przez przeglądarkę internetową. Jest to pierwszy krok do zastąpienia w przyszłości papierowej dokumentacji przewozowej i około przewozowej wersją elektroniczną.         PKP CARGO udostępniło klientom system elektronicznej obsługi listu przewozowego. Taka formausług PKP CARGO jest dostępna na stronie internetowej przewoźnika www.pkp-cargo.eu   Spółka już uruchomiła elektroniczną obsługę przesyłek krajowych, które w pierwszym półroczu 2013r. stanowiły 57,6% przewożonej masy przewoźnika. W kolejnym etapie system będzie obsługiwać również przesyłki międzynarodowe w komunikacji CIM. Następnie dla klientów będzie udostępniona możliwość wymiany kolejnych elektronicznych dokumentów związanych z procesem przewozowym i około przewozowym. Klienci PKP CARGO będą mogli nadawać przesyłki na portalu lub poprzez eksport pliku z własnych systemów do systemu PKP CARGO.   Wdrożenie elektronicznego listu przewozowego pozwala kosztów zaoszczędzić czas i ograniczyć koszty Klientów PKP CARGO. Docelowo ma to znacząco poprawić szybką wymianę informacji związanych z całym procesem przewozu. Aplikacja do obsługi elektronicznego listu przewozowego została przygotowana na specjalnie utworzonym portalu klienta, który będzie rozwijany i w przyszłości posłuży klientom do korzystania  z innych, usług elektronicznych, które będą sukcesywnie wprowadzane jak np. zamówienie na wagony czy e-Faktura. Portal docelowo będzie spełniać rolę integratora elektronicznych usług PKP CARGO oferowanych klientom.

pkpcargologoPKP CARGO uruchomiło system Elektronicznego Listu Przewozowego, który pozwala zlecić usługę przez przeglądarkę internetową. Jest to pierwszy krok do zastąpienia w przyszłości papierowej dokumentacji przewozowej i około przewozowej wersją elektroniczną.

 

 

PROMOCJA

PROMOCJA

 

 

PKP CARGO udostępniło klientom system elektronicznej obsługi listu przewozowego. Taka formausług PKP CARGO jest dostępna na stronie internetowej przewoźnika www.pkp-cargo.eu

 

Spółka już uruchomiła elektroniczną obsługę przesyłek krajowych, które w pierwszym półroczu 2013r. stanowiły 57,6% przewożonej masy przewoźnika. W kolejnym etapie system będzie obsługiwać również przesyłki międzynarodowe w komunikacji CIM. Następnie dla klientów będzie udostępniona możliwość wymiany kolejnych elektronicznych dokumentów związanych z procesem przewozowym i około przewozowym. Klienci PKP CARGO będą mogli nadawać przesyłki na portalu lub poprzez eksport pliku z własnych systemów do systemu PKP CARGO.

 

Wdrożenie elektronicznego listu przewozowego pozwala kosztów zaoszczędzić czas i ograniczyć koszty Klientów PKP CARGO. Docelowo ma to znacząco poprawić szybką wymianę informacji związanych z całym procesem przewozu. Aplikacja do obsługi elektronicznego listu przewozowego została przygotowana na specjalnie utworzonym portalu klienta, który będzie rozwijany i w przyszłości posłuży klientom do korzystania  z innych, usług elektronicznych, które będą sukcesywnie wprowadzane jak np. zamówienie na wagony czy e-Faktura. Portal docelowo będzie spełniać rolę integratora elektronicznych usług PKP CARGO oferowanych klientom.


PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C