Rozwiązanie Verizon Connect Reveal zostało zintegrowane z TimoCom, pierwszym systemem Smart Logistics dla Europy. Wymiana danych między tymi narzędziami zapewnia ich użytkownikom dodatkowe korzyści – lepszą widoczność łańcucha dostaw, a także informacje diagnostyczne dotyczące floty.
TimoCom GmbH to założona w 1997 roku ogólnoeuropejska platforma umożliwiająca spedytorom składanie zleceń transportowych. Codziennie zgłasza się w niej i przetwarza do 750 tys. międzynarodowych ofert ładunków i informacji o przestrzeniach ładunkowych. Transakcje zawierane są bezpośrednio między partnerami umowy, w sieci składającej się z ponad 43 tys. firm.
Lepsza współpraca i szersza wiedza
Dzięki połączeniu platformy TimoCom oraz rozwiązań telematycznych Verizon Connect menedżerowie flot mogą łatwiej lokalizować pojazdy i przypisywać im konkretne zlecenia, w zależności od ich aktualnej dostępności. Pomoże to skrócić czas dostaw, obniżyć koszty zarządzania flotą, a także ograniczyć problem „wąskich gardeł” w dostawach czy pustych przejazdów. Ułatwi również szacowanie i przewidywanie natężenia ruchu transportowego. Klientom umożliwi natomiast skuteczniejsze śledzenie zamówień.
– Partnerstwo z TimoCom pomoże użytkownikom w redukcji kosztów oraz zwiększaniu wydajności. Uzyskiwanie informacji o położeniu pojazdów w czasie zbliżonym do rzeczywistego pozwoli na łatwiejsze rezerwowanie samochodów do realizowania konkretnych zleceń transportowych oraz udostępnienie danych o nich innym użytkownikom, bez konieczności przełączania się między różnymi platformami telematycznymi – wskazuje Derek Bryan, wiceprezes EMEA w Verizon Connect.
Integracji poddane zostały platformy funkcjonujące w Polsce, Francji, Niemczech, Holandii i Wielkiej Brytanii.