Płatne praktyki w FIEGE – kampania ?Nie robię tego za darmo?

C

06-12-2013

FIEGE Sp. z o.o. dołączyła do pierwszej w Polsce kampanii społecznej z zakresu etyki biznesu: ?Nie robię tego za darmo.? Celem kampanii jest wywołanie dyskusji i zaproszenie różnych środowisk do debaty na temat jakości i poziomu odbywanych praktyk oraz powszechności bezpłatnych staży i praktyk, oferowanych przez pracodawców.         Kampania pokazuje dobre praktyki firm popierających ideę płatnych, wartościowych praktyk i staży, realizujących politykę kadrową  i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.   ?Płatne praktyki wakacyjne są już stałym corocznym wydarzeniem w życiu naszej firmy. W okresie dwóch miesięcy wakacyjnych, zapraszamy do naszego grona grupę studentów, którzy zostają zaangażowani w codzienną pracę w działach funkcjonalnych, działach spedycji, działach obsługi klientów, jak również wspierają kierowników i dyrektorów w zadaniach projektowych. Dla wielu osób jest to pierwsze doświadczenie zawodowe, dlatego staramy się stworzyć właściwe warunki do pracy dla naszych studentów. W okresie praktyk, osoby te otrzymują szeroki pakiet informacji z zakresu organizacji pracy w firmie logistycznej, przepływu informacji w firmie oraz kultury firmowej. Wierzymy, ze odpowiednie wynagrodzenie umożliwia nam przyciągnięcie do FIEGE najlepszych kandydatów, którzy zmotywowani, pełni zaangażowania i pasji będą zdobywać pierwsze doświadczenie zawodowe? - mówi Andrzej Wątrobiński, dyrektor personalny na region Europy Południowej i Wschodniej w Grupie FIEGE.   FIEGE współpracuje ze środowiskami akademickimi od wielu lat, promując konieczność współpracy teoretyków z praktykami biznesu. Zarówno współpraca z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, jak i z Politechniką Warszawską, umożliwia pozyskanie dla firmy najbardziej wartościowych pracowników. FIEGE Sp. z o.o. od siedmiu lat jest partnerem strategicznym ?Forum Młodej Logistyki? organizowanego przez studentów Politechniki Warszawskiej. Forum Młodej Logistyki to odbywające się od dwunastu lat spotkanie studentów kierunków logistycznych z całej Polski. Od kilku lat imprezie towarzyszą również Logistyczne Targi Pracy. Każdego roku, w wydarzeniu biorą udział zarówno studenci poszukujący staży i praktyk, a także absolwenci wkraczający na rynek pracy.   Kampania ?Nie robię tego za darmo? jest pierwszą w Polsce kampanią społeczną z zakresu etyki biznesu, zorientowaną na osoby wchodzące na rynek pracy. W ramach kampanii, która potrwa do września 2014 roku odbędą się spotkania na uczelniach, dyskusje oraz konferencje.   Więcej informacjj: http://nierobietegozadarmo.pl

nie-robie-tego-za-darmo-1FIEGE Sp. z o.o. dołączyła do pierwszej w Polsce kampanii społecznej z zakresu etyki biznesu: ?Nie robię tego za darmo.? Celem kampanii jest wywołanie dyskusji i zaproszenie różnych środowisk do debaty na temat jakości i poziomu odbywanych praktyk oraz powszechności bezpłatnych staży i praktyk, oferowanych przez pracodawców.

 

 

 

 

Kampania pokazuje dobre praktyki firm popierających ideę płatnych, wartościowych praktyk i staży, realizujących politykę kadrową  i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

nie-robie-tego-za-darmo-2?Płatne praktyki wakacyjne są już stałym corocznym wydarzeniem w życiu naszej firmy. W okresie dwóch miesięcy wakacyjnych, zapraszamy do naszego grona grupę studentów, którzy zostają zaangażowani w codzienną pracę w działach funkcjonalnych, działach spedycji, działach obsługi klientów, jak również wspierają kierowników i dyrektorów w zadaniach projektowych. Dla wielu osób jest to pierwsze doświadczenie zawodowe, dlatego staramy się stworzyć właściwe warunki do pracy dla naszych studentów. W okresie praktyk, osoby te otrzymują szeroki pakiet informacji z zakresu organizacji pracy w firmie logistycznej, przepływu informacji w firmie oraz kultury firmowej. Wierzymy, ze odpowiednie wynagrodzenie umożliwia nam przyciągnięcie do FIEGE najlepszych kandydatów, którzy zmotywowani, pełni zaangażowania i pasji będą zdobywać pierwsze doświadczenie zawodowe? – mówi Andrzej Wątrobiński, dyrektor personalny na region Europy Południowej i Wschodniej w Grupie FIEGE.

 

FIEGE współpracuje ze środowiskami akademickimi od wielu lat, promując konieczność współpracy teoretyków z praktykami biznesu. Zarówno współpraca z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, jak i z Politechniką Warszawską, umożliwia pozyskanie dla firmy najbardziej wartościowych pracowników. FIEGE Sp. z o.o. od siedmiu lat jest partnerem strategicznym ?Forum Młodej Logistyki? organizowanego przez studentów Politechniki Warszawskiej. Forum Młodej Logistyki to odbywające się od dwunastu lat spotkanie studentów kierunków logistycznych z całej Polski. Od kilku lat imprezie towarzyszą również Logistyczne Targi Pracy. Każdego roku, w wydarzeniu biorą udział zarówno studenci poszukujący staży i praktyk, a także absolwenci wkraczający na rynek pracy.

 

Kampania ?Nie robię tego za darmo? jest pierwszą w Polsce kampanią społeczną z zakresu etyki biznesu, zorientowaną na osoby wchodzące na rynek pracy. W ramach kampanii, która potrwa do września 2014 roku odbędą się spotkania na uczelniach, dyskusje oraz konferencje.

 

Więcej informacjj: http://nierobietegozadarmo.pl

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C