Poczta Polska stawia na e-handel

C

21-10-2013

Wydłużone godziny graniczne nadawania paczek, obsługa bezgotówkowa i stanowiska do obsługi sklepów internetowych. Już dzisiaj blisko 200 placówek pocztowych działa według tego modelu. Poczta Polska stawia na e-commerce i dostosowuje swoje placówki do potrzeb przedsiębiorców związanych z e-handlem.       W wybranych placówkach Poczta przesunęła godziny graniczne nadawania paczek nawet do godziny 18.00. Oznacza, to że towar nadany do tej godziny jako paczka priorytetowa powinien dotrzeć do odbiorcy już następnego dnia. Wizyta w placówce służy tylko pozostawieniu paczek na dedykowanym stanowisku lub w specjalnie wydzielonych pomieszczeniach do obsługi klientów masowych. Wystarczy skorzystać z aplikacji Elektroniczny Nadawca, czyli z odprawy on-line. Sklepy internetowe nadadzą też paczki, rozliczając się bezgotówkowo w ramach podpisanej umowy. ? Decyzja o włączeniu do projektu ponad 200 placówek to odpowiedź na bardzo duże zainteresowanie sklepów internetowych ofertą logistyczną Poczty Polskiej, które oprócz wysokiej terminowości usług paczkowych, oferuje dodatkowe korzyści wspierające biznes ? mówi Agnieszka Piaskowska, dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej.   Specjalizacja placówki pocztowej pod kątem przedsiębiorców sprzedających w internecie to także pomoc ze strony dedykowanego opiekuna klienta. To również niższe ceny, bo uzależnione od liczby nadanych paczek w miesiącu. Na stronie internetowej http://placowki.poczta-polska.pl/ po wyborze placówki pojawi się informacja: ?Placówka przyjazna e-commerce?. Taką samą informację handlowcy Poczty Polskiej przekażą zarówno obecnym, jak i nowym klientom, których Poczta chce zachęcić do podpisania umowy.   Poczta może rozszerzyć listę placówek pocztowych przyjaznych e ? commerce o kolejne miejsca, w których nadawany jest duży wolumen przesyłek paczkowych. ? Pod uwagę bierzemy punkty, które mają dogodne warunki do obsługi klienta umownego ? np. specjalne okienko albo rampę rozładunkową ? mówi Agnieszka Piaskowska.  

poczta logoWydłużone godziny graniczne nadawania paczek, obsługa bezgotówkowa i stanowiska do obsługi sklepów internetowych. Już dzisiaj blisko 200 placówek pocztowych działa według tego modelu. Poczta Polska stawia na e-commerce i dostosowuje swoje placówki do potrzeb przedsiębiorców związanych z e-handlem.

 

 

 

W wybranych placówkach Poczta przesunęła godziny graniczne nadawania paczek nawet do godziny 18.00. Oznacza, to że towar nadany do tej godziny jako paczka priorytetowa powinien dotrzeć do odbiorcy już następnego dnia. Wizyta w placówce służy tylko pozostawieniu paczek na dedykowanym stanowisku lub w specjalnie wydzielonych pomieszczeniach do obsługi klientów masowych. Wystarczy skorzystać z aplikacji Elektroniczny Nadawca, czyli z odprawy on-line. Sklepy internetowe nadadzą też paczki, rozliczając się bezgotówkowo w ramach podpisanej umowy. ? Decyzja o włączeniu do projektu ponad 200 placówek to odpowiedź na bardzo duże zainteresowanie sklepów internetowych ofertą logistyczną Poczty Polskiej, które oprócz wysokiej terminowości usług paczkowych, oferuje dodatkowe korzyści wspierające biznes ? mówi Agnieszka Piaskowska, dyrektor zarządzający w Poczcie Polskiej.

 

Specjalizacja placówki pocztowej pod kątem przedsiębiorców sprzedających w internecie to także pomoc ze strony dedykowanego opiekuna klienta. To również niższe ceny, bo uzależnione od liczby nadanych paczek w miesiącu.

Na stronie internetowej http://placowki.poczta-polska.pl/ po wyborze placówki pojawi się informacja: ?Placówka przyjazna e-commerce?. Taką samą informację handlowcy Poczty Polskiej przekażą zarówno obecnym, jak i nowym klientom, których Poczta chce zachęcić do podpisania umowy.

 

Poczta może rozszerzyć listę placówek pocztowych przyjaznych e ? commerce o kolejne miejsca, w których nadawany jest duży wolumen przesyłek paczkowych. ? Pod uwagę bierzemy punkty, które mają dogodne warunki do obsługi klienta umownego ? np. specjalne okienko albo rampę rozładunkową ? mówi Agnieszka Piaskowska.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C