Poczta Polska wprowadza nową ofertę w oparciu o maile i SMSy

C

22-05-2013

  Sprawne i szybkie nadanie przesyłki dzięki internetowej aplikacji i mobilne powiadomienia o doręczeniu - to tylko niektóre elementy nowej oferty paczkowej Poczty Polskiej. Od 27 maja Klienci Poczty będą mogli korzystać z Multipaczki, która łączy zalety pięciu dotychczasowych produktów.     Multipaczka to rozwiązanie, które łączy pięć dotychczasowych ofert - Przesyłkę pobraniową, Paczkę pocztową PLUS, E-przesyłkę, Przesyłkę Gabarytową oraz Przesyłkę na warunkach szczególnych. W ramach oferty realizowane są przesyłki z zadeklarowaną wartością w określonym gabarycie i maksymalnej masie do 30 kg. Multipaczki można nadać w opakowaniu własnym lub w jednym z pięciu rodzajów EKO opakowań dedykowanych usłudze. Klienci biznesowi, korzystający dotychczas z usług, które skupiają się w Multipaczce, na nowe warunki przejdą od początku nowego roku. - Poczta Polska zmienia się. Nowa oferta oraz dokonywane inwestycje są kolejnym tego dowodem. Dostosowujemy nasze produkty do trendów na rynku i potrzeb klientów, którzy oczekują prostych rozwiązań oraz szybkiej i profesjonalnej obsługi - podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. - Multipaczka to konsekwencja działań strategicznych jakie realizujemy. To kolejna odsłona Poczty Polskiej po mocnym uderzeniu, jakim był lifting naszych usług kurierskich - Pocztexu, który zaowocował rekordową sprzedażą w tym segmencie - dodaje Janusz Wojtas.    

 

multipaczkaSprawne i szybkie nadanie przesyłki dzięki internetowej aplikacji i mobilne powiadomienia o doręczeniu – to tylko niektóre elementy nowej oferty paczkowej Poczty Polskiej. Od 27 maja Klienci Poczty będą mogli korzystać z Multipaczki, która łączy zalety pięciu dotychczasowych produktów.

 

 


Multipaczka to rozwiązanie, które łączy pięć dotychczasowych ofert – Przesyłkę pobraniową, Paczkę pocztową PLUS, E-przesyłkę, Przesyłkę Gabarytową oraz Przesyłkę na warunkach szczególnych. W ramach oferty realizowane są przesyłki z zadeklarowaną wartością w określonym gabarycie i maksymalnej masie do 30 kg.


Multipaczki można nadać w opakowaniu własnym lub w jednym z pięciu rodzajów EKO opakowań dedykowanych usłudze. Klienci biznesowi, korzystający dotychczas z usług, które skupiają się w Multipaczce, na nowe warunki przejdą od początku nowego roku.


– Poczta Polska zmienia się. Nowa oferta oraz dokonywane inwestycje są kolejnym tego dowodem. Dostosowujemy nasze produkty do trendów na rynku i potrzeb klientów, którzy oczekują prostych rozwiązań oraz szybkiej i profesjonalnej obsługi – podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.


– Multipaczka to konsekwencja działań strategicznych jakie realizujemy. To kolejna odsłona Poczty Polskiej po mocnym uderzeniu, jakim był lifting naszych usług kurierskich – Pocztexu, który zaowocował rekordową sprzedażą w tym segmencie – dodaje Janusz Wojtas.

 

fb_like

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C